Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie isquote:Op maandag 3 juni 2013 01:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 bazenglazen van Bodum. Dubbelwandige. Bijna gratis want DE punten
Dat heb ik 1x gedaan en nu merk ik t welquote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie is
Ik heb wel mooie mokken van Bodum, gelukkig toen gekocht want nu zie ik die lijn nergens meer behalve voor velen geld in Denemarken
Vooral als je bijvult en dan ook de koude thee van net ervoor gewend bent en dan VWOAPquote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie is
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef vronie het volgende:
Ik heb de opvang ,van mij kleinkinderen.
Een paar dagen per week.
Ik verzorg ook haar huisdieren.
Liam krijgt de medicijnen,voor epilepsche.
ik houd het strik gescheiden,van ander kat en hond.
Wat als mijn dochter,hier niet goed mee omgaat..
En haar andere kat ,het medicijn toe krijgt
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:34 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb bericht van Bløf, ze gaan deze tekst gebruiken op het volgende album.
Ja, een penisversie, met dank aan schaarquote:Op maandag 3 juni 2013 01:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vooral als je bijvult en dan ook de koude thee van net ervoor gewend bent en dan VWOAP
is jouw UI trouwens Patrick
Hij zag er ook heerlijk uitquote:
Mooi forum is het toch iddquote:
Ik heb een gast op de bruiloft geprobeerd "lijken wassen" uit te leggenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi forum is het toch idd![]()
(En tevens zooo niet uit te leggen aan 95% van de mensen die ik ken)
Ik had van alles bij elkaar geflikkerd want ik kon geen recept vinden dat 100% naar mijn zin wasquote:
Ja he, Patrick én een penor (en een stel kitchenaids), meer heb ik niet nodig om gelukkig te wordenquote:
Oh ja das waarquote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Die batsen heul niet meer, die zijn getrouwd!
HOAXquote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Die batsen heul niet meer, die zijn getrouwd!
langeafstandsschotquote:Op maandag 3 juni 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat doe je toch met een pipetje of de melkboer?
Schreeuwend het weekend doorgebracht?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Als iemand mijn stem ergens heeft gevonden; gelieve die terug te geven; kthxbye
gaslek?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Molo het volgende:
Goed dat ik vanochtend thuis was, was iets onwijs mis gegaan met verbouwing, gelukkig kan het nu nog redelijk makkelijk gefixt worden.
Zal niet eens een keertje zonder dit soort gezeik zijn he
Beetje maarquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Molo het volgende:
Goed dat ik vanochtend thuis was, was iets onwijs mis gegaan met verbouwing, gelukkig kan het nu nog redelijk makkelijk gefixt worden.
Zal niet eens een keertje zonder dit soort gezeik zijn he
Nee dat gelukkig nietquote:
dat is een beetje dom jaquote:Op maandag 3 juni 2013 09:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
Compleet verkeerde opbouw op het dak gezet
Oh, lekker dan... is jullie termostaatkraan niet stuk? Ofwel, heb je het ook als je een andere kraan gebruikt?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:31 schreef Diconnected het volgende:
Goodmornings!
Ik hoop dat de woningsbouw snel terugbelt, want onze douche is nu zo ontzettend heet dat je er max 2 min onder kan staan omdat je anders verbrand
Schreeuwenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Als iemand mijn stem ergens heeft gevonden; gelieve die terug te geven; kthxbye
Sloop werk hadden we zelf al gedaan gelukkigquote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beetje maar
[..]Wat was er gebeurd? Gingen ze de verkeerde muur slopen?
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Sloop werk hadden we zelf al gedaan gelukkig
Verder werken ze keurig hoor, maar dit was gewoon dom tekeningen door elkaar halen
En dan vooral dat je zaterdag al geen stem meer hebt; omdat je zo nodig met alle liedjes moet meeschreeuwen vrijdag en je zaterdag tóch je bek niet kan houden en keihard aan de kant staat te supporteren voor FC Plopsaland (ja dat was onze ploegnaamquote:
Nee het is alleen de douche, dat is het stommequote:Op maandag 3 juni 2013 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, lekker dan... is jullie termostaatkraan niet stuk? Ofwel, heb je het ook als je een andere kraan gebruikt?
Ja precies, en laat ik nou precies zo'n controlfreak zijn dat ik daar al nachtmerries over hadquote:Op maandag 3 juni 2013 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat je zo thuis komt en een compleet ander dak er op zit
[..]
En dan vooral dat je zaterdag al geen stem meer hebt; omdat je zo nodig met alle liedjes moet meeschreeuwen vrijdag en je zaterdag tóch je bek niet kan houden en keihard aan de kant staat te supporteren voor FC Plopsaland (ja dat was onze ploegnaam![]()
)
Ik gok dus dag je kraan (mits thermostaatkraan) kaduk isquote:Op maandag 3 juni 2013 09:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee het is alleen de douche, dat is het stomme. Der was donderdag ook al een monteur geweest, en vrijdag was de douche normaal maar zaterdag en gister issie weer superheet en alles, je kan er echt 2 min max onderstaan anders verbrand je bijna
dus hopelijk bellen ze snel terug, want ik wil ook ff douchen voordat er een evt. Monteur komt
Ja maar als je het zelf doet, weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, en laat ik nou precies zo'n controlfreak zijn dat ik daar al nachtmerries over had
Ik kwam er dit weekend achter dat ik al vrij jong controlfreak was toen Koos me heel raar aan keek toen ik vertelde dat ik vroeger wratten en pukkels er zelf af sneed omdat ik het zelf wilde doen en niet door de huisarts wilde laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |