Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie isquote:Op maandag 3 juni 2013 01:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 bazenglazen van Bodum. Dubbelwandige. Bijna gratis want DE punten
Dat heb ik 1x gedaan en nu merk ik t welquote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie is
Ik heb wel mooie mokken van Bodum, gelukkig toen gekocht want nu zie ik die lijn nergens meer behalve voor velen geld in Denemarken
Vooral als je bijvult en dan ook de koude thee van net ervoor gewend bent en dan VWOAPquote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie is
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef vronie het volgende:
Ik heb de opvang ,van mij kleinkinderen.
Een paar dagen per week.
Ik verzorg ook haar huisdieren.
Liam krijgt de medicijnen,voor epilepsche.
ik houd het strik gescheiden,van ander kat en hond.
Wat als mijn dochter,hier niet goed mee omgaat..
En haar andere kat ,het medicijn toe krijgt
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:34 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb bericht van Bløf, ze gaan deze tekst gebruiken op het volgende album.
Ja, een penisversie, met dank aan schaarquote:Op maandag 3 juni 2013 01:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vooral als je bijvult en dan ook de koude thee van net ervoor gewend bent en dan VWOAP
is jouw UI trouwens Patrick
Hij zag er ook heerlijk uitquote:
Mooi forum is het toch iddquote:
Ik heb een gast op de bruiloft geprobeerd "lijken wassen" uit te leggenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi forum is het toch idd![]()
(En tevens zooo niet uit te leggen aan 95% van de mensen die ik ken)
Ik had van alles bij elkaar geflikkerd want ik kon geen recept vinden dat 100% naar mijn zin wasquote:
Ja he, Patrick én een penor (en een stel kitchenaids), meer heb ik niet nodig om gelukkig te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |