quote:Op maandag 3 juni 2013 01:58 schreef Studeur het volgende:
Toen ik 12 was werd ik gepest en is mijn zwembroek een keer uitgetrokken. Ze renden ermee weg en daar stond ik in mijn nakie. Ben toen het zwembad in gesprongen zodat mensen mijn piemel niet konden zien.
Ze gaven mijn zwembroek niet terug dus ik heb gewacht tot het einde waarna ik als laatste in het bad was en de badmeester mij zei dat ik eruit moest en seksuele handelingen met mij heeft verricht.Wat een fantasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo, en je kreeg de hint nog steeds niet? Over friendzone gesproken, tering.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
niet de hele dag met een stijve in het peuterbad zitten
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:54 schreef Mishu het volgende:
Een vriend van mij kreeg eens een boner van mij toen we op het strand waren
Hier hebben wij natuurlijk niks aan zonder ondersteunend beeldmateriaal. Gaarne dit soort reacties niet meer te posten zonder pics ter studie.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:57 schreef Mishu het volgende:
Was wel even awkward ja, maar kan gebeuren. Z'n vrienden plagen hem er af en toe nog mee
dan moet het dat eerste zijn want wie gaat er nou rotzooien met een graflelijk wijf?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:09 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]![]()
Trouwens, is dat niet gewoon normaal. Als je geen stijve krijgt als je staat te rotzooien met een wijf dan ben je gewoon of homo of zij is gewoon graflelijk.
FOK!kersquote:Op maandag 3 juni 2013 09:28 schreef najazeg het volgende:
[..]
dan moet het dat eerste zijn want wie gaat er nou rotzooien met een graflelijk wijf?
das waar en de zolderkamerautisten zijn normaal natuurlijk nooit samen met een meid dus dan is die boner wel weer te verklarenquote:
Zo he, zie die MILF loeren op de achtergrondquote:Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef tjoptjop het volgende:
Overkomt de beste TS, niets aan de hand
[ afbeelding ]
Was dat de eerste keer voor je, TS? Zo beschrijf je het wel. Dat heet een erectie.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:51 schreef maxburger het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik in het zwembad en daar begon ik wat te kloten met een lekkere chick. Toen gebeurde er dus iets daar beneden. Echt kut als je het water uit moet.
Puntige knieën. Zou niet geven.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef tjoptjop het volgende:
Overkomt de beste TS, niets aan de hand
[ afbeelding ]
Haha zij loert doodquote:Op maandag 3 juni 2013 10:19 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Zo he, zie die MILF loeren op de achtergrond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |