Da's gewoon net zoiets als twents typenquote:Op maandag 3 juni 2013 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieoesoe ik djoek je gewoon hoor.. bezem ibanesh soepvergiet
Gewoon haags: opanky-en met dat maffe gezeik.. dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 3 juni 2013 02:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's gewoon net zoiets als twents typenDat je t praat is al erg genoeg btw :$
Zi'j noe stoer te kuier'n da? Mu'k oe d'r iene an de kop bats'n, onmeunige heikneuter?
Eauquote:Op maandag 3 juni 2013 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon haags: opanky-en met dat maffe gezeik.. dat doe je maar in je eigen tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arie is net weg en die nigger belt me op
Water dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eau
Niet die van de toilette/cologne, tho
Ja tot je kanker krijgt.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:18 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ai ai veel money gepakt dit weekend dan. Ben druk op me hossels en gefocust op de zaken in het leven die er echt te doen. Me blik op de lijntjes fluoramphetamine en besluit er nog een te nemen. Vooruit dan om dit goede weekend af te sluiten. Effe weer lekker hard gaan deze avond. Bezig met me zaken te regelen en vele peuken aan het roken. Ondertussen rustig muziekje op de achtergrond en mijn inhoud inventariseren. We blijven op cash en ik leef de leven. Geniet er elk moment van!
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:22 schreef hezdunnah het volgende:
Dqod I luv uOk ja eh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ikZo plat als de aardequote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik vind dit niet normaalquote:Op maandag 3 juni 2013 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ja eh..
[ afbeelding ]
Denk ik
[..]
Zo plat als de aarde
Mensen die normaalquote:
Neen, respect is ook overratedquote:Op maandag 3 juni 2013 02:29 schreef hezdunnah het volgende:
Om te gieren.
Als er een prijs was voor de meest respectvolle persoon hier zou Dqod m winnen (als ik niet meedoe)
quote:Op maandag 3 juni 2013 02:32 schreef Dqod het volgende:
Maar ik leg mij er letterlijk bij neder.. Of op eigenlijk.. Ogen dicht en tijd voor gruwelijke dromen, doei faggots![]()
1 of meer lobi(s) voor sis, dat wel
Hossel 2 chiks en ze vragen om sosaquote:
Deze filmquote:Op maandag 3 juni 2013 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die normaal!!!
Da's nie normaal meer nie ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |