quote:Op maandag 3 juni 2013 00:39 schreef Zweetteef het volgende:
Eigenlijk heeft ts een gezicht als een grindtegel
'VO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef wenfer2 het volgende:
Herkenbare klacht. Mensen reageren maar naar op TS maar niet wetende dat wij het erg zwaar hebben.
Niet prominent op de toko zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet prominent op de toko zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet prominent op de toko zijn.Kerel ik ben facking prominentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mezelf niet te knap. Ik ben gewoon precies goed, ook wel perfect genoemd.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:40 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Klacht: mensen die zichzelf te knap vinden. Vervelende, arrogant kwallen.
Lul! Ja was smooi, was smooi!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee lul, nog wat eindbazen geschoten dan?
Met wat ga je hem insmeren dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:48 schreef Jellereppe het volgende:
TS is shining met zijn lekkere body. Kom hier, dan smeer ik je in voor een nog lekkerdere tintje. Hmm.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:48 schreef Jellereppe het volgende:
TS is shining met zijn lekkere body. Kom hier, dan smeer ik je in voor een nog lekkerdere tintje. Hmm.
Dan hoef jij deze klacht dus niet persoonlijk op te vatten.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:48 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet te knap. Ik ben gewoon precies goed, ook wel perfect genoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |