Afgelopen zomer vond ik Hongaren erger dan Polenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Polen zijn by far het ergsteTweebaansweg die als driebaansweg wordt gebruikt, in het midden rijden ze continu op elkaar af
in Oekraine kneep ik hem af en toe ook wel
Ja, ik ben benieuwd wat je ervan vindt. C4 had het al over het laatste deel van het boek. Daar gaat het voor mij inderdaad de mist in.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd! Laat wel even weten wat ik er uiteindelijk van vind
Breek me de bek niet open. Ik ben zelf in Engeland van de weg gedrukt door een Poolse vrachtwagen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Polen zijn by far het ergsteTweebaansweg die als driebaansweg wordt gebruikt, in het midden rijden ze continu op elkaar af
in Oekraine kneep ik hem af en toe ook wel
Zeker. En mogguh.quote:Op maandag 3 juni 2013 06:40 schreef iamredleader het volgende:
Even de positieve benadering: gemiddeld genomen rijden Duitsers het beste
Best wel ja. En nog redelijk uitgeslapen ook.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 07:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Best wel ja. En nog redelijk uitgeslapen ook.
Omdat ze van ons houden?quote:Op maandag 3 juni 2013 07:28 schreef Tinuviel het volgende:
Guten Morgen! Hier lekker geslapen maar tekort. Waarom wordt er standaard minimaal een van de kinderen voor 6 uur wakker?
ik werd nergens wakker van om zes uur. Wel 10 minuten voordat de wekker ging.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:17 schreef Soempie het volgende:
En ik werd om 6 uur wakker van een van de katten. Die wilde naar buiten.
Kattenluik een optie?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:17 schreef Soempie het volgende:
En ik werd om 6 uur wakker van een van de katten. Die wilde naar buiten.
da's een heel lastig dilemma lijkt me. Wat te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soms maak ik me best zorgen over de hoeveelheid ruzie hiernaast en een negenjarige die langer en frequenter huilt dan mijn baby ...
Maandagen. Jammer dat 14% van ons leven er uit bestaatquote:Op maandag 3 juni 2013 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Bus te laat vanochtend, toegangspasje deed het niet op kantoor. Uit-sté-kend begin van de dag zullen we maar denken. Pluspunt: gewoon eens wakker worden naast E. op maandagochtend
Maar het regent niet toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Bus te laat vanochtend, toegangspasje deed het niet op kantoor. Uit-sté-kend begin van de dag zullen we maar denken. Pluspunt: gewoon eens wakker worden naast E. op maandagochtend
Dat is zeker niet fijnquote:Op maandag 3 juni 2013 08:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soms maak ik me best zorgen over de hoeveelheid ruzie hiernaast en een negenjarige die langer en frequenter huilt dan mijn baby ...
Dramaandagen bedoel jequote:Op maandag 3 juni 2013 08:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maandagen. Jammer dat 14% van ons leven er uit bestaat
Oh ja, de zon scheen toen ik naar kantoor fietste, ook wel een pluspuntquote:
Niets, ik heb namelijk niet het idee dat hulpverlening echt iets zou kunnen betekenen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's een heel lastig dilemma lijkt me. Wat te doen.![]()
Wat sneu.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mja, die is ook lastig inderdaad. Ik vind het ook niet kunnen, maar bij bepaalde delen van de bevolking is het een normale manier van communiceren.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat sneu.![]()
Hier ook wel zorgen om de buurvrouw en haar dochtertje. Eigenlijk vind ik dat geschreeuw tegen kinderen onder mishandeling vallen, maarja, dat melden is ook weer zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
De eerste keer dat ik een woord zie, begin met lezen en denk: laat maar.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de mensen die het willen weten.
Het langste Duitse woord gaat verdwijnen. Zal maar niet vragen het te raden welk woord dat is.
Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
In Wales zijn ze nog beter met dit soort dingen maar ik vind het wel een toppertje....
kwam - uiteraard - uit een wettekstquote:Op maandag 3 juni 2013 08:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een woord zie, begin met lezen en denk: laat maar.
Ja, daarom. Ik weet ook niet of het echt onder mishandeling valt hoor. Als ik de definitie van het AMK lees, dan niet. Wiebel heeft de buurvrouw weleens wat erover gevraagd en toen bleek ook wel dat ze het zwaar vindt om alleen voor de kindjes te zorgen en dat ze veel stress heeft. Vond ze ook helemaal geen rare vraag verder, terwijl ik dat niet had verwacht.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mja, die is ook lastig inderdaad. Ik vind het ook niet kunnen, maar bij bepaalde delen van de bevolking is het een normale manier van communiceren.
Weet niet zeker of ik me al aangemeld had, maar ik kom.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef iamredleader het volgende:
Met nog 4 weken en 6 dagen wil ik graag weten wie van de AKQSC komen naar de bbq (7 juli dus)
Er komen inmiddels zo'n 12 mensen uit ABO, waaronder Bart en zijn vrouw, en C4![]()
Ik zou het heel leuk vinden als er ook wat van de hardcore AKQSC'ers komen
In beiden ben ik niet goedquote:Op maandag 3 juni 2013 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je in excel doen of als je er handig bent met access (of de equivalenten in open office)
meh, kan me echt niet concentreren momenteel ivm mijn medicatie, en dat duurt nog wel ffquote:
Wij hadden gewoon een ordner met voor iedere maand een tabblad, twee jaar vooruit. Achter ieder tabblad zat een tabel met de velden product, aantal, datum, prijs.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet eigenlijk een deugdelijk voorraadsysteem hebben die ons tijdig waarschuwt voor producten die de THT naderen (1 maand ofzo)![]()
Nu weer veel producten die we uit het magazijn hebben moeten halen
Ik maak het je nog makkelijker, deze gewoon 24 keer uitprinten: https://www.dropbox.com/s/i24cps8fgtcxhyt/Book1.xlsxquote:Op maandag 3 juni 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet eigenlijk een deugdelijk voorraadsysteem hebben die ons tijdig waarschuwt voor producten die de THT naderen (1 maand ofzo)![]()
Nu weer veel producten die we uit het magazijn hebben moeten halen
Dank jequote:Op maandag 3 juni 2013 10:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon een ordner met voor iedere maand een tabblad, twee jaar vooruit. Achter ieder tabblad zat een tabel met de velden product, aantal, datum, prijs.
Als er voorraad binnenkwam, schreven we de naam van het product, het aantal en de precieze verloopdatum (indien bekend) in een tabel achter zo'n tabblad.
Dus als er olijfolie binnenkomt met een THT van 21-01-2014 dan blader je naar januari 2014 en daar vul je in: De blije olijf Olijfolie - 13 stuks - 21
En aan het einde van iedere maand kijk je in je ordner welke producten volgende maand gaan verlopen en hoeveel je daar nog van hebt, die gooi je in de uitverkoop.
Ik laat Lotusss er straks even naar kijken, die heeft daar meer geduld mee en verstand vanquote:Op maandag 3 juni 2013 10:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik maak het je nog makkelijker, deze gewoon 24 keer uitprinten: https://www.dropbox.com/s/i24cps8fgtcxhyt/Book1.xlsx
Dat is inderdaad handmatig. Nu verkopen jullie wel meer voedingswaren dan wij, maar volgens mij niet zo veel dat het onhandelbaar wordt.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je
Maar dat is dan wel handmatig werk neem ik aan?
Liefst hebben we iets geautomatiseerd dat elke maand zelf een status opmaakt.
Nu loop ik elke keer voordat we naar Engeland gaan alles na en schrijf het op (de THT) maar dat is echt veel werk.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad handmatig. Nu verkopen jullie wel meer voedingswaren dan wij, maar volgens mij niet zo veel dat het onhandelbaar wordt.
Het is ook vooral een praktische oplossing voor als je geen systeem hebt.
cadbury's ja, dairy milk en whole nutquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Oh wacht, ik had net dit weekend besloten dat ik te veel snaai. Geen chocola voor mij zeg maarEn ook geen cola meer door de week. Of chips. Of nootjes.
Ik heb trek
Zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik durf niet meer op de weegschaal te gaan staan
ik welquote:Op maandag 3 juni 2013 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik durf niet meer op de weegschaal te gaan staan
Geen idee, ik waag de gok nietquote:
Geef mij maar liever een volle vrouw dan een gratenpakhuisquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geef mij maar liever een volle vrouw dan een gratenpakhuis
Zit zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kan voorlopig een uitkering krijgen?
Tja, als flexwerker ben je wegwerp personeel.quote:
balenquote:
Vrolijk ga ik er in elk geval niet op worden neequote:
Hmmm, geen idee eigenlijk. Ik kom waarschijnlijk in de Ziektewet, en gezien mijn leeftijd in de WAO ivm mijn ziektes.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef Soempie het volgende:
Krijg je als flexwerker ook minder (lang?) een uitkering? Of zijn die plannen niet doorgegaan?
Ik bedoel natuurlijk op de arbeidsmarktquote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Ey, dat lijkt me niet he. Je bent verloofd. Lotusss wil je hebben
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef ß het volgende:
Cadbury Crunchie![]()
. Volgens mij het ongezondste wat ik ooit gegeten heb.
Dat kun je nog prima etenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Kut!!! Vergeten in te kopen.
Hebben we wel nog, maar net over de THT
Dat weet ik, maar misschien dat ik je heb kunnen laten lachenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk op de arbeidsmarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |