Waarom doen er geen andere planeten mee met Miss Universequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede vraag. Er zijn nogal wat niet-Eurolanden die wel meedoen.
Andere planeten vinden het maar onzin en lachen aarde uit om hun domheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Waarom doen er geen andere planeten mee met Miss Universe
Inderdaad. Volgens mij zijn trouwens veel van die status updates niet serieus maar gewoon als grap bedoeld (cursus spaans voor parijs, texel als biitenland zien, haar zwart blonderen etc).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede vraag. Er zijn nogal wat niet-Eurolanden die wel meedoen.
Sommige mensen zijn écht zo dom helaas.. Zag laatst op fb een status voorbij komen met: "ik ben echt het toppend van blond"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij zijn trouwens veel van die status updates niet serieus maar gewoon als grap bedoeld (cursus spaans voor parijs, texel als biitenland zien, haar zwart blonderen etc).
Ik vraag het me af, dit topic volg ik ook KLB / [Centraal] Facebookergernissen #43 #terrasje #genietenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij zijn trouwens veel van die status updates niet serieus maar gewoon als grap bedoeld (cursus spaans voor parijs, texel als biitenland zien, haar zwart blonderen etc).
Oei, die is wel erg ja. Zelfkennis zit wel okquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn écht zo dom helaas.. Zag laatst op fb een status voorbij komen met: "ik ben echt het toppend van blond"
1:50 zij hij nou waddinxveen ?quote:
we hebben geen asiel in waddinxveenquote:
Bedankt voor de informatie. Het gaat om de grap, niet of het klopt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
we hebben geen asiel in waddinxveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |