abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_372105
Ik ben terug van vakantie en de draad helemaal kwijt...
Nou, titel is duidelijk. Ik heb niet zo'n zin om dat hele BB forum door te lezen, het is me iets te veel. Wie zijn hot en wie not? Wie irriteren het meest, wie roddelen het meest, leuke uitspraken geweest? Wie zijn er uit en waarom (wie waren er überhaupt genomineerd?). Nog liefdesverhalen, mensen die openlijk de pest aan elkaar hebben?

Alvast bedankt

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_372106
'Ik ben terug van vakantie en de draad helemaal kwijt...'

Tja, zoekt en gij zult vinden

pi_372107
Ali
  zondag 1 oktober 2000 @ 11:24:37 #4
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_372155
Lees Doordevil. Is goeie samenvatting.
  Admin zondag 1 oktober 2000 @ 14:54:45 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_372710
lees de weekverslagen op http://bbwatchers.bigbrotherhood.com
die zijn prima...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_372778
ok, ik zal een poginkje doen om je even op de hoogte te brengen
*haalt diep adem*
*wrijft in handen*
*haalt nog maar een keer diep adem*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We zijn dus begonnen met 12 bewoners, de binnenkomst heb je destijds meegekregen, even een korte "karakterschets" per bewoner.

De dames:
*Bianca (33) vrijgezel en komt uit Amesfoort en woont sinds 3 jr in Groningen en is daar secretaresse bij philips, hiervoor joinde ze de marine en dat is duidelijk merkbaar in haar gedrag binnen BB. Ze is meestal degene die het eerst bed uit is, is superactief van smorgensvroeg tot savondslaat met het reilen en zeilen van het eten maken, de kippen en trainen. Ze heeft een wat dominante houding tegenover de groep. Is genomineerd bij de eerste ronde door Koos, Desiree en Jolanda met 1 punt; omdat ze te overheersend was, te veel aanwezig. Robin gaf haar om de zelfde reden zelfs 2 punten. Zelf nomineerde ze Koos met 1 punt (had ze weinig mee, boeide haar niet) en Robin met 2 punten (gaf haar het gevoel dat hij onredelijk was/is). Ze heeft in een gesprek met Georgie aan gegeven dat ze bi-seksueel is.

*Desiree (29) vrijgezel en komt uit Someren (Brabant, dus met een behoorlijk accent) en is assistent-makelaar. Ze is 4 jaar geleden getrouwd geweest en dat heeft nog steeds een bepaalde nasleep, ze heeft bv geen vriendinnen omdat haar man dat destijds niet nodig vond, etc. Desiree is iemand die wel aanwezig is in de groep, zij het op de achtergrond. Ze is erg onzeker em voelt zich heel alleen en klamt zich behoorlijk vast aan de mensen om haar heen. Zeker aan Robin. Robin en Desiree vormen een "stelletje", beiden hebben een zwak voor elkaar en hebben meerdere malen elkaars huigje gekieteld, echter maar 1maal het tweepersoonsbed met elkaar gedeeld omdat beiden niet naast elkaar kunnen slapen (Robin draait en woelt heel veel in bed).Desiree is heel erg "gevoelig" en laat haar emoties dan ook nog wel eens gaan. Ze heeft regelmaitig met Ali in de klins gelegen, zeker na de nominatie ronden. Desiree is bij de eerste nominatie ronde door niemand genomineerd; als enige van de hele groep. Zelf nomineerde ze Ali met 2 punten; vanwege de ruzie/onenigheid die ze met hem heeft gehad - zie het verhaaltje van Ali - En Bianca met 1 punt omdat ze teveel aanwezig was.

*Annet (42) vrijgezel en komt uit Goor (twente) is officemanager bij een reisbureau. Vegetarisch en wou graag stoppen met roken en had daarom maar 9 sigareten meegenomen, van dat voornemen is weing terrecht gekomen. Vind het moeilijk om over haar iets te schrijven, ze is een beetje een allemansvriendje, heeft met niemand confrontaties gehad. Is een groot Frans Bauer fan en raakt daar niet over uitgepraat wanneer ze daarover begint. Zoals je vannacht hebt kunnen zien/lezen is ze er heilig van overtuigd klopgeesten te hebben. Ik kan haar een beetje moeilijk peilen je ziet te weinig van haar om haar in een hokje te stoppen. Bij de nominatieronde stemde ze met 2 punten op Ferdi en met 1 punt op Robin. Ze vindt zichzelf nogal een knuffeldiertje en had met hun het minste contact en geknuffeld. Georgie was de enige wie op haar stemde met 1 punt vanwege het weinige contact wat ze tot dusver hadden gehad.

*Kim (20) vrijgezel en komt uit Epe. Ze is de jongste van het stel en heeft haar 20ste verjaardag in het huis gevierd. Ze studeert SPH aan het Windesheim in Zwolle en werkt(e) in het weekend bij een Texas steakhouse. Ze is de rustigste van het stel en vindt zelf dat ze er nog maar een beetje "bijhangt", heeft nog niet echt een duidelijke positie verworven. Ze houdt zich een beetje op de achtergrond, maar laat haar stem zeker gelden als dat nodig is. Het lijkt er op dat ze een beetje naar Georgie toetrekt, tijdens de afgelopen weekopdracht hebben ze veel samen gedanst en gekletst. Ook vannacht waren ze even onafscheidelijk. Buiten het BB-huis heeft ze een "relatie" gehad met een gozer van 31. Over het nomineren was ze heel nuchter, het was maar een onderdeel van het spelletje en nomineerde dan ook zonder moeite Leo met 2 punten en Jolanda met 1 omdat ze daar de minste raakvlakken mee had. Leo nomineerde haar met 2 stemmen omdat hij behoefte had aan diepgang en niet verwachte dit te hebben bij Kim door een gebrek aan levenservaring.

*Hieke (29) woont in Stiens (Friesland)samen met haar vriend en heeft een dochtertje van 2,5. Ze werkt als receptioniste/telefoniste bij een notariskantoor, en als bijbaantje loopt ze modeshows. Hieke is meestal vrolijk gezind en trekt veel met Annet en Georgie op. We hebben haar nog niet veel mogen zien maar staat haar mannetje op z'n tijd wel. Ze nomineerde Ali met 2 punten omdat ze het erg vervelend vond dat hij zo kwetsend was naar anderen, daarbij melde ze wel dat hij zeker ook een lieve kant had. Koos kreeg van haar 1 punt omdat hij weinig ondernemend was. Ali nomineerde haar ook met 2 punten omdat ze naar zijn idee zieltjes probeerde te winnen en daar hield hij niet van.

*Jolanda (32) is getrouwd en heeft een zoon, komt uit Haarlem. Ze is vrijwillig weggegaan op 23-9, met de "reden" dat de uidaging er voor haar af was, ze heimwee had naar huis. Jolanda was een vrouw met pit en lef. Ze heeft regelmatig aanvaardingen gehad met Ali, sprong in de bres voor Desiree en Koos (zie ali). Ze was sterk aanwezig en ging beslist conflicten niet uit de weg. Ze nomineerde Ali met 2 punten omdat ze vond dat hij wel erg vaak in herhaling viel, Bianca kreeg 1 punt te pakken vanwege bemoeizuchtigheid, aanwezigheid. Zelf kreeg ze 3 punten te pakken; van Ali (vanwege de ruzie), Ferdi (vond haar teveel op het roken gefixeerd)en Kim (te weinig raakvlakken).

*Miranda (29) is afgelopen donderdag (29ste) samen met Rex het huis ingegaan voor een logeerpartij die voor 1 van deze twee zaterdag zou eindigen. Rex mocht eruit, zij bleef. Ze is donderdag 29 geworden en is typiste van beroep. Tot nu toe is ze een stille, maar we hebben dan ook nog maar weinig gezien. Nog niets over te zeggen dus.

De Heren:
*Koos (47) woont in Heerhugowaard, is getrouwd geweest en heeft drie kinderen (2 dochters, 1 zoon) heeft nu een nieuwe vriendin. Hij is vrachtwagenchauffeur. Koos is de oudste en is iemand die niet wil dat je z'n nachtrust afneemt. In een van de eerste nachten gebeurde dit wel en hij was in staat om daarom op te stappen. Hij is een beetje een inactief persoon dat het liefst de hele dag onderuit gezakt op de bank ligt met een boek (de blanke masai). Bij de tweede weekopdracht gaf hij opnieuw te kennen naar huis te willen, "dit hou ik niet vol" (dansmarathon), "ik wil niet de weekopdrachten verplicht leuk vinden". Koos is een beetje een "saai" iemand die normen en waarden heeft aangemeten die na mijn idee vaak "bekrompen" zijn. Bij de eerste stemronde werd hij genomineerd door: Georgie (2 punten, vindt dat Koos zijn eigen wil doordraaft, zijn wil=wet), Bianca(1 punt, geen boeiend persoon), Hieke(1 punt, niet ondernemend). Zelf nomineerde hij Georgie met 2 en Bianca met 1 punt vanwege het overheersend aanwezig zijn in de groep. Koos had thuis een cadeautje gemaakt voor degene die het eerst moest vertrekken (of om achter te laten als hij het eerst weg moest). Jolanda heeft dat gekregen. Het was een kaars met een klein verhaaltje erop, over dat ze sterk moesten zijn en hoopte dat ze elkaar weer terug zouden zien na BB.

*Georgie (26) vrijgezel en komt uit Zoetermeer, is barman in cafe Spetters. Kenmerk van Georgie is een lampekapachtig petje. Trekt de laatste week veel met Kimmie op en zij lijkt het niet erg te vinden. Net als een paar andere bewoners is Geordie nog niet volop in beeld geweest (waarschijnlijk is dit te wijten aan een paar prominente figuren die inmiddels het huis verlaten hebben). Hij is wel degene die iedere dag trouw brood staat te kneden en te bakken. Georgie werd genomineerd door Koos en ook andersom nomineerde Georgie Koos met 2 punten en Annet met 1.

*Ferdi (22) Het is nog een beetje onduidelijk of het kind uit het introductiefilmpje zijn neefje is of zijn eigen zoon. Ferdi zat vorig jaar in Australië en heeft naar eigen zeggen BB nog nooit gezien. Hij is redelijk nuchter en heeft zoiets ik zie wel wat er allemaal op me af komt, zowel in het huis als na BB.
Aangezien Desiree het snachts koud heeft en niet naast Robin kan slapen vergezelt zij Ferdi van af de eerste week al in het 2-persoonsbed. Ferdi is regelmatig in de gesprekken met de jongens (rond de houtoven) aan het woord, maar verteld weinig over zich zelf. Beetje rustig, maar zeker in voor een geintje. Ferdi noemineerde Ali (2 punten) omdat hij alles veel TE veel aantrok en Jolanda omdat ze te gefixeerd op het roken is en daar op den lange duur dus niets aan had. De tegenstemmen kwamen van Annet, Robin en Leo.

*Leo (37) Vrijgezel komt uit Vlaardingen en is zelfstandig ondernemer. Leo is een echt zakenmannetje, hij probeert met iedereen een gesprekje aan te gaan, vooral met de dames. Maar vraagt meer aan anderen dan dat hij zelf verteld. Hij had aanvankelijk voor dat ze het huis verliet het meeste contact met Jolanda. Ze waren beiden op zoek naar de diepzinnige gespreken en masseerde elkaar regelmatig (toch is Leo daar op de kouwe koffie van thuis gekomen nadat ze hem een keer na de massage behoorlijk hardhandig in de tepels kneep). Het is een bedrijvig mannetje en probeert iedereen te helpen. Leo zelf nomineerde de jongste vanwege het gebrek aan levenservaring en diepgang. Een tegenstem kreeg hij alleen van Kim.

*Mohammed Ali (30) heeft een zoontje Darius. Hij is muzikant en tapijthandelaar. Mohammed Ali wilde graag voluit aangesproken worden of met zijn artiestennaam Darius. Al gauw werd het dus Darius. Hier even voor het gemak Ali (is wat korter ) Ali profileerde zich als een mannetje dat voor iedereen klaar stond en met iedereen goede bedoelingen had, ook met zwervers en kanslozen buiten het BB-huis. Hij hield er wat vreemde opvattingen op na wat al snel bij verschillende mensen botste en ook voor de nodige ruzies zorgde. Zo kreeg Jolanda de volle laag van hem; "Ik was buiten ook nooit met jouw vrienden geworden". Dit kreeg ze te horen nadat ze in de bres voor Koos sprong toen Ali niet wou luisteren wat Koos nu zei en bedoelde te zeggen over het akkefietje nachtrust. Ook Desiree heeft het een paar keer moeilijk gehad met hem. In een gesprek over zwervers "viel" Ali uit mbt de leren broek die ze droeg en dat die mensen dat beslist niet hebben..en dat zij (de groep) nu zogenaamd back-to-basic zijn. Ook na de nominaties was Desiree het slachtoffer van Ali's uitval, hij kon het niet bevatten dat juist zij hem had genomineerd, terwijl alles weer was uitgesproken, zij was zijn zussie.
Al met al is Ali behoorlijk aanwezig geweest in het huis, was het niet door zijn manier van denken dan wel door het zingen. Na de eerste nominatie ronde, werd hij door het publiek dan ook weg gestemd. In het huis kreeg hij van Desiree, Hieke, Ferdi en Jolanda de stemmen, zelf deelde hij ze uit aan Hieke en Jolanda.

*Robin (24) vrijgezel en komt uit Houten. Hij was amateur-top-wielrenner. Hele spontane jongen, heeft zijn zegje steeds klaar en probeert veelal de gemoederen te sussen en te bemiddelen tussen verschillende partijen. Heeft ook herhaaldelijk geprobeerd Ali het in te laten zien dat zijn manier van optreden niet goed uitpakte binnen de groep. Heeft een zwak voor Desiree en blinkt uit in het imiteren van de broertjes de Boer, Gert-jan Droge, Johan Cruijff en debiteuren -crediteuren. Annet en Bianca nomineerden hem bij de nominaties, zelf gaf hij zijn punten weg aan Bianca en Ferdi.

*Rex Hij is dus degene die naar 48 uur weer z'n biezen mocht pakken en kon afdruipen. Hij is leraar van beroep, dochtertje en getrouwd. Hij kwam het huis binnen met een air overzich dat hij het wel even zou maken. Zijn verhalen bleken niet waterdicht te zijn en de groep prikte al snel door zijn houding en gedrag heen. Met 9 stemmen tegen werd hij zaterdag verzocht het huis weer te verlaten.

Het is de afgelopen 2 weken behoorlijk druk geweest in het huis, veel gebeurt (inmiddels drie mensen weg), de nodige confrontaties (Ali en Jolanda/desiree), emoties; Ali en consorten zongen de hele dag (de plaatselijke radio) en maakten zelfs een nieuw BB-lied. Om de rust iets terug te laten keren liet BB een uur lang klassieke muziek door de intercom galmen. Robin die zogenaamd uit bed valt pardoes boven op Desiree om vervolgens de hele nacht te liggen vozen. Er zijn inmiddels 4 verjardagen gevierd, waarvan 1 heel stilletjes is verlopen, Robin hield/houdt niet van alle poespas er omheen.

En niet te vergeten de weekopdrachten. De eerste was het bouwen van een waterorgel en vervolgens het Wilhelmus ter ore brengen, dit verliep allemaal zeer gemakkelijk en snel. De tweede weekopdracht was de dansmarathon, 24/7 van maandag tot en met vrijdag non-stop dansen terwijl er steeds handcontact is tussen de beide bewoners op de vloer. Ook deze hebben ze gehaald.

Op de bank voor nomineren zaten dus Ferdi, Koos, Ali en Bianca. Voordat een van hen vertrok was Jolanda hem al gesmeerd. Ali was de tweede, met 53.1% van de telefonische stemmen mocht hij eruit. 2 nieuwe bewoners erin waaruit de oude bewoners mochten gaan kiezen, moeilijke opgave voor zowel de nieuwe bewoners als de groep. Rex moest weg. De groep bestaat nu dus weer uit 11 bewoners...op naar de volgende weken....

Ok als ik wat vergeten ben (vast en zeker) vul maar aan En als je nog even tijd hebt zou ik als ik jou was even de Doordevils doorlezen

Nog ff voor de duidelijkheid het plaatje met alle bewoners

PS. Welkom terug sas...dikke knuf en kus, hoop dat je hier wat aan hebt gehad en weer op de hoogte bent op deze manier

zondag 1 oktober 2000 @ 15:33:01 #7
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_372786
WB Isa en vanavond is er toch een uitzending over de afgelopen week? (is er iig 1)
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_372789
sorry puntloos als ik hiermee je langste post heb ingehaald, was beslist niet de bedoeling....nogmaals sorry.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2000 @ 15:36:45 #9
862 Arcee
Look closer
pi_372795
quote:
Op 01 oktober 2000 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Wie zijn hot en wie not?
hot: Kim, Robin en Koos (als het om populariteit gaat dus hè )
not: Annet en Leo

De rest zit er wat tussenin.

quote:
Wie irriteren het meest
Vewdie en Hieke
quote:
wie roddelen het meest
Desiree, da's wel de grootste zeur van het stel.
quote:
leuke uitspraken geweest?
Volgens Mohammed-Ali gaan voor ex-BB-ers alle deuren open en kun je overal binnenkomen. Koos deed 't voor met een gezicht van: "kerel, ga toch weg man, wat een onzin!" en zei: "Ja, met Koos van Big Brother". Legendarische uitspraak

Sneuste uitspraak: "ik wil mijn simpele humor in het huis brengen" van Rexit.

quote:
Wie zijn er uit en waarom
Jolanda is er zelf uitgegaan omdat ze te weinig diepgang in het huis vond (ze zal straks wel in de Playboy staan, lekkere diepgang ). Mohammed-Ali is eruit gestemd omdat-ie nogal eigenzinnig was en vaak irritaties opwekte. ECHT iemand die je in het huis wil dus, maar helaas, Nederland stemde hem eruit
quote:
(wie waren er überhaupt genomineerd?)
.

Fairdy, Koos, Bianca en Ali.

quote:
Nog liefdesverhalen
Robin en Desiree. En Kim en Bianca
quote:
mensen die openlijk de pest aan elkaar hebben?
Sommigen vinden Bianca wel een erg dominante verschijning. Ali was het meest gehaat, maar die is er nu dus uit. Desiree was het populairst onder de bewoners, want ze kreeg geen enkele stem (wat wel anders zal zijn bij de volgende nominatie ronde, denk ik).
quote:
Alvast bedankt
Graag gedaan. Welkom terug trouwens
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2000 @ 15:39:16 #10
862 Arcee
Look closer
pi_372802
Oh, Isa, eigenlijk heb je niet veel gemist. De Bus is veel boeiender dan BB momenteel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_376191
Bedankt allemaal!! Ik heb nog niet zo veel van Big BRother NL gezien sinds ik terug ben. Was vreselijk druk. Ben eergisteren de halve dag naar de sauna geweest (zalig) en gisteren de hele dag en halve nacht in Amsterdam. Saaie plek hoor dat Onze Lieve Vrouwe Gasthuis. Ik neem aan dat Wousje zich verveelde in Amsterdam of zo en het ziekenhuis wel een spannende afwisseling vond. We leven allebei nog, maar een ambulance met gillende sirenes die je op het Damrak komt halen is ook wel weer eens wat anders. Volgende keer dat ik een sirene hoor denk ik gewoon: "Oh, verstuikte enkel".

Iedereen heeeel erg bedankt voor de BB samenvatting, vooral die lieve lieve Knor en ik ga ook maar weer eens meekijken.

xxx-jes van Isa

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')