Neequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Boterham in de zon laten liggen. Ik kan er nu iemand mee knock-out slaan. Vrijwilligers?
lekker van de andere kant paaat?quote:
Nee ik kruip dan stiekem tegen kally aanquote:
feeling rejectedquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik kruip dan stiekem tegen kally aan
Die heeft vast al een bord voor z'n/d'r kop?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ik weet wel iemand die je mag slaan
Chinese muurquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft vast al een bord voor z'n/d'r kop?
Kun je wel mooi overheen lopen.quote:
Whahahaquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef roos85 het volgende:weer een module van afgelopen schooljaar ingehaald
Lijstje wordt steeds korter
grrrquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik kruip dan stiekem tegen kally aan
Gebeurt te vaak. Heb je wel de juiste criteria?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zit een lelijkerd met macbook naast me. En het is niet eens René!!
cool!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef roos85 het volgende:weer een module van afgelopen schooljaar ingehaald
Lijstje wordt steeds korter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop