SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Beter dan die Amstequote:
Anders zou ik jou mislopen.quote:
Een snelle blik op je post history laat zien dat wij weinig overeenkomsten hebben in topics.quote:
Nou inderdaad! Sex is het enige wat we gemeen hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snelle blik op je post history laat zien dat wij weinig overeenkomsten hebben in topics.
Wat een duivels dilemma, nemen we daar genoegen mee of zoeken we naar meer overeenkomsten?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
Nou inderdaad! Sex is het enige wat we gemeen hebben
Get a roomquote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een duivels dilemma, nemen we daar genoegen mee of zoeken we naar meer overeenkomsten?
Ik zie geen dillemaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een duivels dilemma, nemen we daar genoegen mee of zoeken we naar meer overeenkomsten?
Nou,dit is blijkbaar de enige room waar A. en ik elkaar treffen dus snorrrrryquote:
Pas als ik overtuigd ben dat ze voldoende te bieden heeft. Voor je het weet zit je met één of andere saaie, frigide chick opgescheept.quote:
Ik zie wel een dijk van een spelfout.quote:
Hai, neuken?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
Nou,dit is blijkbaar de enige room waar A. en ik elkaar treffen dus snorrrrry
Ja, sorry, ik had mijn vinger even ergens andersquote:Op zondag 2 juni 2013 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie wel een dijk van een spelfout.
[..]
Hai, neuken?
Muggenbult? Die bijnaam had ik nog nooit gehoord voor een clitje.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, sorry, ik had mijn vinger even ergens anders![]()
Klote muggenbult![]()
WTFquote:Op zondag 2 juni 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Muggenbult? Die bijnaam had ik nog nooit gehoord voor een clitje.
Hoi Tijnquote:
Dan ga ik haar wel WA'en. Dan merk je er niets meer van. Tenzij we er hier melding van gaan maken enzo.quote:
Als er een melding komt is het officieel?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik haar wel WA'en. Dan merk je er niets meer van. Tenzij we er hier melding van gaan maken enzo.
Een officiële relatie heb ik al. Hier verzamel ik mijn scharrels, maîtresses, submissives en bijwijven.quote:
Lolquote:Op zondag 2 juni 2013 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een officiële relatie heb ik al. Hier verzamel ik mijn scharrels, maîtresses, submissives en bijwijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |