WOW toevalquote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef nodig het volgende:
[..]
omg is goed onze kat heette ook Gijs of Grijs
Doe ik ook meestal, niemand die me Robert-Jan noemtquote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon het eerste gedeelte van je naam gebruiken. niks mis mee
Ondergaan het zelfde lot als misdienaars toch?quote:
Jawel is grappig.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
[..]
neeeh dat vind ik niet zo'n leuke naam
We noemen hem zoef okequote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel is grappig.
HENKJEEEUH KOM HIERRRRRRR
Samen uitlaten in de warme avondzonquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef zwerty het volgende:
Ik wil 2 hondjes en die noem ik Slof en Pantoffel
quote:
Daarom is het toch grappigquote:
Hondennamen mogen raar zijnquote:
Word je toch knettergek van als je hond henk heetquote:
Zonsondergang bekijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Samen uitlaten in de warme avondzon
Ja dus dan kan Henkje ook wel. Wel altijd met -je erachter he. Anders is het niet leuk.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Hondennamen mogen raar zijn
[..]
Word je toch knettergek van als je hond henk heet![]()
Zit sof iedere avond te schreeuwen: HEEEENK ETEN
is gwn drank gwn drinken dusquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier ervaring met die desperados kloon van de aldi?
ie of y er achter is ook leukquote:Op zondag 2 juni 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dus dan kan Henkje ook wel. Wel altijd met -je erachter he. Anders is het niet leuk.
Oke mag allebeiquote:Op zondag 2 juni 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
ie of y er achter is ook leuk![]()
Henkieeeeee
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:46 schreef zwerty het volgende:
[..]
De zee in met honden en dan gooien we stokken en dan zeggen we aport
Ik blijf henk toch een belachelijke naam vinden voor een hondquote:
4-5-6x per week 2 uur sportschool gaat je nooit lukken vriendquote:Op zondag 2 juni 2013 15:46 schreef badschaap het volgende:
Ik zit erover te denken [ afbeelding ] Die workout in de vakantie naast 4-5-6 x per week 2 u per keer sportschool te doen :"P
Wat wil jij dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik blijf henk toch een belachelijke naam vinden voor een hond![]()
Het klinkt als een enge herdershond
henkieboyquote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik blijf henk toch een belachelijke naam vinden voor een hond![]()
Het klinkt als een enge herdershond
Hoezo niet? In de vakantie heb ik tijd zatquote:Op zondag 2 juni 2013 15:50 schreef nodig het volgende:
[..]
4-5-6x per week 2 uur sportschool gaat je nooit lukken vriend
Puur krachttraining?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hoezo niet? In de vakantie heb ik tijd zat
jaquote:Op zondag 2 juni 2013 15:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Heee je ondertitel![]()
Ik ben slecht in spontaan namen verzinnen![]()
Euhmmmm
ik doe cardio er ook nog bij, is ten eerste 26 km heen en terug fietsen, en hou er wel van om mezelf echt af te matten op de loopband ofzoquote:
omg ik wist nooit hoe die nou heette of wie de artiest wasquote:
50km is nog een aardig endje als je dat 4 tot 6 keer per week wil doenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik doe cardio er ook nog bij, is ten eerste 26 km heen en terug fietsen, en hou er wel van om mezelf echt af te matten op de loopband ofzo
Ach veel maatjes van mij trainen ook bij dezelfde sportschool, dus de meeste keren daarvan ga ik wel samen met iemand anders, is het ook niet zo saaiquote:Op zondag 2 juni 2013 15:56 schreef nodig het volgende:
[..]
50km is nog een aardig endje als je dat 4 tot 6 keer per week wil doenEerste paar dagen vast wel leuk maar daarna toch echt doodsaai
Train is leukquote:Op zondag 2 juni 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ik wist nooit hoe die nou heette of wie de artiest was
Ja pietertje![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Train is leuk![]()
Ik kan gewoon heel veel 2009/2010 liedjes meezingen
Nog nooit een ijsman gezien op onze schoolquote:Op zondag 2 juni 2013 16:08 schreef zwerty het volgende:
Bij onze school staat zelfs een ijscoman als t sneeuwt
Scheelt in de energiekosten.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:08 schreef zwerty het volgende:
Bij onze school staat zelfs een ijscoman als t sneeuwt
kom naar mijn school xquote:Op zondag 2 juni 2013 16:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog nooit een ijsman gezien op onze school
Wow je noemt nu de twee liedjes op waar ik in zomer 2010 helemaal verslaafd aan was. Ik had een afspeellijst met alleen deze tweequote:
Noo way! Deze luisterde ik ook het meest op vakantie '10quote:Op zondag 2 juni 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow je noemt nu de twee liedjes op waar ik in zomer 2010 helemaal verslaafd aan was. Ik had een afspeellijst met alleen deze twee
Oranje tictacquote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef nodig het volgende:
Bij gebrek aan beter snoep zit ik nu een pakje tictac naar binnen te werken
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef nodig het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Noo way! Deze luisterde ik ook het meest op vakantie '10En ik luisterde een show van Najib Amhali
![]()
Deze in je hoofd hebben wanneer je bijna uit was van school![]()
die rozequote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef nodig het volgende:
Daar hoort deze ook wel bijquote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan nog even doorgaan hoor als je wilt![]()
we gaan zo wel even naar een terras hequote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mannen die foto's van glazen rosè postenDrink bier met dit lekkere weer, damnit
wat is rosè? :S :Squote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mannen die foto's van glazen rosè postenDrink bier met dit lekkere weer, damnit
Klopt jaquote:
Ja tuurlijk! Biertje, jij een wijntje, lekker hapje erbijquote:
quote:
Ja gohquote:Op zondag 2 juni 2013 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is trouwens rosé, met het accent naar vóren
niet door mij, ik ben lievquote:Op zondag 2 juni 2013 16:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Op FOK! worden menselijke fouten afgestraft
Maar sof pest mequote:
Je bent een schatquote:
quote:
Waarom heb ik geen uitnodiging?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond toch maar eindelijk 2001: A Space Oddessy kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekkaaahquote:
Oh gister al pasta met tomatensaus en nu pizzaquote:
Ja mijn moeder maakt heel vaak pastaquote:Op zondag 2 juni 2013 17:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh gister al pasta met tomatensaus en nu pizza![]()
Ik heb even nagevraagd wat we gaan eten maar mijn vader gaat koken, patat dus
Opzich wil ik wil ruilen met pizzaquote:Op zondag 2 juni 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn moeder maakt heel vaak pastaen vanavond pizza omdat mijn ouders er niet zijn
patatheb ik ook zin in
Have funquote:Op zondag 2 juni 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
En nu ben ik wegOptreden van mijn moeders koor
![]()
Google Translate ftw.quote:Dit is het deel van mij, dat je nooit ga nooit weg te nemen van mij, geen
Dit is het deel van mij, dat je nooit ga nooit weg te nemen van mij, geen
Gooi je stokken en je stenen, gooi je bommen en je blaast
Maar je bent niet gaat mijn ziel te breken
Dit is het deel van mij, dat je nooit nooit, weg te nemen van mij, geen
Heerlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 17:20 schreef zwerty het volgende:
Echt een fijn gevoel als je wenkbrauwen net geëpileerd zijn
RTquote:Op zondag 2 juni 2013 17:20 schreef zwerty het volgende:
Echt een fijn gevoel als je wenkbrauwen net geëpileerd zijn
Heb ik ook al een tijd geleden gedaan van 400+ naar +/- 200 gegaanquote:Op zondag 2 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
Mijn fucking hemel, wat heb ik toch een paar randdebielen op mijn Facebook zeghet woord 'fiets' is nog te moeilijk om te schrijven, het woord 'precies' wordt geschreven als 'presies', statusupdates gaan echt helemaal nergens meer over..
Tijd om op te schonen
Alleen even kijken waar ik dan de grens trek qua domheid, anders heb ik straks nog 5 Facebookvrienden overquote:Op zondag 2 juni 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook al een tijd geleden gedaan van 400+ naar +/- 200 gegaan
Dat je zulke lui ooit hebt toegevoegdquote:Op zondag 2 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
Mijn fucking hemel, wat heb ik toch een paar randdebielen op mijn Facebook zeghet woord 'fiets' is nog te moeilijk om te schrijven, het woord 'precies' wordt geschreven als 'presies', statusupdates gaan echt helemaal nergens meer over..
Tijd om op te schonen
Ik ben geloof ik nogal selectief met FB. Ik laat niet snel iemand op FB toequote:Op zondag 2 juni 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook al een tijd geleden gedaan van 400+ naar +/- 200 gegaan
Mij wel?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nogal selectief met FB. Ik laat niet snel iemand op FB toe![]()
![]()
Weg ermeequote:Op zondag 2 juni 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vraag me af wat ik hiermee doe ja
Ik heb op FB alleen mensen die ik ook IRL ken dus vooralsnog niet, sorryquote:
Hé jammer, had het niveau wel wat opgekriktquote:Op zondag 2 juni 2013 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb op FB alleen mensen die ik ook IRL ken dus vooralsnog niet, sorry![]()
goede versiertrucquote:Op zondag 2 juni 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hé jammer, had het niveau wel wat opgekrikt
Doe maar nietquote:
Ik heb ook alle ''vrienden'' en wannabe corpsballen er uit gepleurd. Sowieso iedereen die ik niet nu en dan nog spreek. En een paar mooie meidenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen even kijken waar ik dan de grens trek qua domheid, anders heb ik straks nog 5 Facebookvrienden over
Ik doe overigens net zoveel met FB als met Twitter hoor. Nagenoeg nietsquote:Op zondag 2 juni 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hé jammer, had het niveau wel wat opgekrikt
Ga. Weg.quote:
Hahahaquote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe maar niet
[..]
Ik heb ook alle ''vrienden'' en wannabe corpsballen er uit gepleurd. Sowieso iedereen die ik niet nu en dan nog spreek. En een paar mooie meiden
Twitter vind ik echt een afgrijselijk medium dankzij al die tienersl*tjes e.d.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe overigens net zoveel met FB als met Twitter hoor. Nagenoeg niets
Ik plaats heel af en toe een berichtje maar het gaat inhoudelijk nooit ergens over. Wat een onzin inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twitter vind ik echt een afgrijselijk medium dankzij al die tienersl*tjes e.d.
Weet het.quote:
hehequote:Op zondag 2 juni 2013 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik plaats heel af en toe een berichtje maar het gaat inhoudelijk nooit ergens over. Wat een onzin inderdaad
Ik wil Stewie wel zienquote:Op zondag 2 juni 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Stu, heb je nog een leuk paint verzoekje toevallig?
Surequote:Op zondag 2 juni 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha maakt niet uit, wil je simpsons zien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]Oja, die heb ik gisteren gezien geloof ik. NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Kan kloppen, had hem hier wel gepost jaquote:Op zondag 2 juni 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, die heb ik gisteren gezien geloof ik. Nice![]()
snookiquote:Op zondag 2 juni 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan kloppen, had hem hier wel gepost ja
maar ik ben nu zo inspiratieloos, daarom houd ik wel van verzoekjes
Koeien die gemolken wordenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatiefquote:Op zondag 2 juni 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik was te laat, ze waren al begonnenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ik snap die nekken nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was te laat, ze waren al begonnenheb wel wat gefilmd voor mijn vader en opa en oma want die konden er niet bij zijn. Maar toen gingen ze met iedereen in de zaal een dom lied zingen over ons dorp dus toen ben ik maar weg gegaan
![]()
Om 8 uur in slaap vallen.quote:
stuwquote:
Ehm weet niet. Maar ik was vergeten of het nou tien voor half zes of half zes begonquote:
Fix dat dan ffquote:Op zondag 2 juni 2013 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Siamese tweelingnee is een beetje mislukt ik weet het
Zoveel leugens in een postquote:Op zondag 2 juni 2013 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om 8 uur in slaap vallen.Rumbaka met cola mixen.
Jordy.
Ach toch lief dat je nog even bent gaan kijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm weet niet. Maar ik was vergeten of het nou tien voor half zes of half zes begondus ben maar van half zes uit gegaan
Duurt volgens mij 20 minuten dus het was wel 17.20 denk ik
Ruil 'em met een andere die wel werktquote:Op zondag 2 juni 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
Ik heb de stekkerdoos geslooptNu moet ik dingen om de beurt opladen
Hoe sloop je nou weer een stekkerdoos danquote:Op zondag 2 juni 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
Ik heb de stekkerdoos geslooptNu moet ik dingen om de beurt opladen
Er kwam een random vrouw naar mij toe in de AH: "Je komt toch wel kijken naar je moeder he zondag?"quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ach toch lief dat je nog even bent gaan kijkenDenk dat ik niet gegaan was hoor
oplader wekkker lamp tv en dan zit je er al opquote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe sloop je nou weer een stekkerdoos danIk heb 4 stopcontacten op mijn kamer
Ja, ik 8, maar 4 daarvan zijn niet goed bereikbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe sloop je nou weer een stekkerdoos danIk heb 4 stopcontacten op mijn kamer
Dan nog even de vraag welkquote:
En dan hebben zij een kapottequote:
Nee hoor, wees maar niet bangquote:
Vaagquote:Op zondag 2 juni 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Er kwam een random vrouw naar mij toe in de AH: "Je komt toch wel kijken naar je moeder he zondag?"
ik![]()
![]()
"Eh, ja misschien."
Mevrouw heel verhaal over dat mijn moeder vast ook wel vroeger naar optredens van mij ging kijken en dat ze het vast leuk zou vinden als ik zou komen.
Was best apartMaar ze had wel gelijk op zich
1 - stoppedoos met 8 voor tv, speakers, ps3, pc en de hele zooiquote:Op zondag 2 juni 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oplader wekkker lamp tv en dan zit je er al op
8 stopcontactenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik 8, maar 4 daarvan zijn niet goed bereikbaar
En ik weet nietopeens deed ie het niet meer toen ik er een stekker in wilde doen wat niet zo goed lukte dus drukte ik hem te hard in I guess.
Degene die het het minst nodig heeft en die gaat dan maar vragen om een nieuwequote:
Stuart snapt het!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Degene die het het minst nodig heeft en die gaat dan maar vragen om een nieuwe
Naja was wel apart maar volgens mij kent zij mij nog van de basisschool ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 18:19 schreef nodig het volgende:
[..]
VaagZomaar een random iemand die over je moeder begint
Supersof is populair in haar dorp
[..]
1 - stoppedoos met 8 voor tv, speakers, ps3, pc en de hele zooi
2 - wekkerradio
3 - nachtlampje
4 - gebruik ik eigenlijk nooit zit half achter de kast
[..]
8 stopcontactenIk dacht dat ik met 4 al veel had
Heb je zoveel om op te laden dan
Ik haat die stekkerdozen waar je de stekker ontiegelijk hard in moet drukken
Volgens mij heb ik het kinderslotsysteem van dat ding niet door ofzo
krijg ik geen dm van jequote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wij hebben nog zeker 5 stekkerdozen losliggen ergens
Geen idee waar het vandaan komt
Nee dat is flauwquote:Op zondag 2 juni 2013 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Degene die het het minst nodig heeft en die gaat dan maar vragen om een nieuwe
Heb jij haar al eens gezien danquote:
Foto's? jaquote:Op zondag 2 juni 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij haar al eens gezien dan
Ik heb helemaal geen grote kamer vergeleken met mijn broertjequote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja was wel apart maar volgens mij kent zij mij nog van de basisschool ofzoachja, het was geen enge vrouw oid
En ja achtheb best grote kamer, en zitten er telkens twee onder elkaar gewoon. Maar vier zitten achter kasten dus dat is vet vervelend
dat kinderslot kan bestmaar geen idee hoe het werkt. Want je hoeft niet iets te draaien ofzo.
Dus je zeurt om het zeurenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is flauw
Ik heb er nog wel ergens een op mijn kamer. Denk ik.
OMG wat is er met jou gebeurd?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
even aardig doen en het huis stofzuigen gr gr
Hier de hele week als het goed isquote:Op zondag 2 juni 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo weer naar buiten, joh. Het is eindelijk eens redelijk lekker weer.
Nagenoeg hetzelfde weer als in NL hoorquote:
Niet verkeerdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:28 schreef zwerty het volgende:
[..]
weeronline zegt komende 14 dagen +- 20 graden
Hoaxquote:Op zondag 2 juni 2013 18:29 schreef zwerty het volgende:
Maar in heel west-Europa wordt dit de koudste zomer sinds 1816
In de zomer vaak nog iets warmer hoorquote:
Eerst zienquote:Op zondag 2 juni 2013 18:29 schreef zwerty het volgende:
Maar in heel West-Europa wordt dit de koudste zomer sinds 1816
London ligt natuurlijk vrij zuidelijk vergeleken met NLquote:
Truequote:Op zondag 2 juni 2013 18:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
London ligt natuurlijk vrij zuidelijk vergeleken met NL
Tuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs, wil je mijn toekomst voorspellen?
Gr
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Verveel me doooooooooooooood. Waar de fuck is krabs
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
Nodig, Krabs zei dat wij later gaan trouwen want hij zag het in de toekomst
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
Heeee krabs wat voor voorspellingen heb je nog meer in petto
ik kan dat niet op commando nuquote:
aawwhquote:
Zeg dat je wilt ruilenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen grote kamer vergeleken met mijn broertjeEn hij zit nooit op zijn kamer en ik wel
Hoe groot is je kamer ongeveer dan?
Ik ben goedquote:
Dat wil mijn broertje nietquote:Op zondag 2 juni 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dat je wilt ruilen
Hoe oud is je broertje?
Flauw van hemquote:Op zondag 2 juni 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat wil mijn broertje nietHij is 15
Hoe oud zijn jouw broertjes?
Neequote:
Nee Spanje ligt meer bij de evenaar en daar is het het warmst.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn theorie over waarom t zo koud is:
de ijskappen smelten omdat het warmer wordt en al het koude ijs drijft naar ons en als er wind uit die richting komt maakt het die wind kouder
daarom is het in spanje ook warmer, omdat daar minder koud ijs is
gr
Wat een onzinquote:Op zondag 2 juni 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn theorie over waarom t zo koud is:
de ijskappen smelten omdat het warmer wordt en al het koude ijs drijft naar ons en als er wind uit die richting komt maakt het die wind kouder
daarom is het in spanje ook warmer, omdat daar minder koud ijs is
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |