Kkquote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lvasshaar kut als ze ongesteld is en er bloedrestjes in dr haren zit met chlamydia.
Geniet van je roti.
Jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kk.
[..]
Jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal jou eens eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Gvd.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik prefereer veel spuug, dus neem je slabbetje maar mee.
okidokiquote:Op zondag 2 juni 2013 14:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja klopt, zag haar gister nog maandverband kopen. Nog ff en je kan weer.
niet verkapt hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing, TR gemacht.
Je noemde me makker.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
omg ik heb er een screenshot van gemaakt en naar alle admins gedm'ed, nu ben je erbij makker.
Doe gwn, hebben ze samen een ban.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
omg ik heb er een screenshot van gemaakt en naar alle admins gedm'ed, nu ben je erbij makker.
dat doe ik murdera niet aanquote:Op zondag 2 juni 2013 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe gwn, hebben ze samen een ban.
wil je me pijpen en vrouwlijke kreun geluiden maken, dan doe ik een blinddoek om oke? dan lijkt het alsof ik door een vrouw gepijpt wordt ja?quote:
haha nee.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wil je me pijpen en vrouwlijke kreun geluiden maken, dan doe ik een blinddoek om oke? dan lijkt het alsof ik door een vrouw gepijpt wordt ja?
ee ik kan wel wat regelen wat staat er tegen overquote:Op zondag 2 juni 2013 14:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wil je me pijpen en vrouwlijke kreun geluiden maken, dan doe ik een blinddoek om oke? dan lijkt het alsof ik door een vrouw gepijpt wordt ja?
uhm 10tje?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:47 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ee ik kan wel wat regelen wat staat er tegen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |