Honey boo boo?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:52 schreef Robophatt het volgende:
Dikste kind EVER trouwens bij Toddlers & Tiaras, de tering
Neequote:
posten prive gegevens¿quote:
enigste wat ik kan bedenken. Verder post hij niet zoveel bijzonders wat banwaardig isquote:
Waarom heb jij dezelfde ui als 'quote:Op zondag 2 juni 2013 14:02 schreef Nestalgie het volgende:
gister wel in userfoto's of hoe zie je er nu uit dat hij ntm etc. uitschold enz voor slakkenkut e.d.
bang_bros deed dat ook, hij had een keer zo'n teringmooie stream deed hij alsof hij een wijf was en ging met mannen msn'en, vroeg hij of die man zn vinger in zn reet wou doen voor de cam en in zn mond doen had hij er screenshots van gemaakt en op die gast zn facebook gezet, nog nooit zo hard gelachenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
Meest bazige ban ooit vond ik iemand *kuchchaikuch* die gewoon de tetten van yvonne postte
suprgirl jaquote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde ui als ' [ afbeelding ] ' teringgirl? of haal ik nu mensen door elkaar?
ik verander hem straks wel terugquote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde ui als ' [ afbeelding ] ' teringgirl? of haal ik nu mensen door elkaar?
an heroquote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
bang_bros deed dat ook, hij had een keer zo'n teringmooie stream deed hij alsof hij een wijf was en ging met mannen msn'en, vroeg hij of die man zn vinger in zn reet wou doen voor de cam en in zn mond doen had hij er screenshots van gemaakt en op die gast zn facebook gezet, nog nooit zo hard gelachen![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:02 schreef Nestalgie het volgende:
gister wel in userfoto's of hoe zie je er nu uit dat hij ntm etc. uitschold enz voor slakkenkut e.d.
kquote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar was toch wel duidelijk genoeg zo met die PI erbij. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Panzer is gebanned voor het uiten van een semi-bedreiging jegens mijn adres. Vonden m'n FOK!adcocaten niets.
heb je een tr van gemaakt?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Panzer is gebanned voor het uiten van een semi-bedreiging jegens mijn adres. Vonden m'n FOK!adcocaten niets.
Ik geloof nog steeds niet dat dat een echt persoon is.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar was toch wel duidelijk genoeg zo met die PI erbij. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |