Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
O noes... je bent immuun voor FMT... weer een verloren zielquote:
fairly odd parentsquote:Op zondag 2 juni 2013 13:19 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kijken die mensen niet gewoon Dragonball Z of een soortgelijke serie? Ook dat is vrij apart voor hun leeftijd maar tenminste nog enigszins begrijpelijk door bijvoorbeeld jeugdsentiment.
Van alle mogelijkheden wordt juist deze serie gekozen om massaal te kijken?
Voer voor psychologen, dit.
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:19 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kijken die mensen niet gewoon Dragonball Z of een soortgelijke serie? Ook dat is vrij apart voor hun leeftijd maar tenminste nog enigszins begrijpelijk door bijvoorbeeld jeugdsentiment.
Van alle mogelijkheden wordt juist deze serie gekozen om massaal te kijken?
Voer voor psychologen, dit.
Heb alle seizoenen op mijn schijf staanquote:
Ik heb die een paar jaar geleden nog gekeken, ik mis die oude tijdquote:Op zondag 2 juni 2013 13:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb alle seizoenen op mijn schijf staan
Haten op X-Men en Spider-Manquote:Op zondag 2 juni 2013 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar blijven de echt goede series... G.I.Joe, MASK, Transformers...
Niks haten op X-Men en Spiderman. Ik heb alle afleveringen gekeken! Zelfs van the amazing spider-man and his friends (die serie waar ook Iceman en firestar in meeededenquote:
Nope sorry.. Het lijkt me een mooi spel! Maar moet het toch voor de PS3 hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand het spel Alan Wake gespeeld? Ik heb net op steam het volledige pakket gekocht...
Net voor 5,50 op Steam gekochtquote:Op zondag 2 juni 2013 14:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope sorry.. Het lijkt me een mooi spel! Maar moet het toch voor de PS3 hebben
Huh... hoe ken dat zo goedkoop? Ik dacht dat het spel nog niet eens uit was by the way...quote:
Er zijn weinig leuke tekenfilms meer tegenwoordigquote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks haten op X-Men en Spiderman. Ik heb alle afleveringen gekeken! Zelfs van the amazing spider-man and his friends (die serie waar ook Iceman en firestar in meeededen)
Ik ben dol op tekenfilms, nu nog. Maar ik mis toch wel iets als de orginele GIJoe en MASK
Leuk spel. Maar dacht dat dat een Xbox exclusive was...quote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand het spel Alan Wake gespeeld? Ik heb net op steam het volledige pakket gekocht...
Er zijn maar weinig titels exclusief voor een console. En andersom ook natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Leuk spel. Maar dacht dat dat een Xbox exclusive was...
Op dit moment kijk ik aan tekenfilms:quote:Op zondag 2 juni 2013 14:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn weinig leuke tekenfilms meer tegenwoordig
Maar het is wel een microsoft exclusive... En die kunnen dan inderdaad nog kiezen om er een windows versie van uit te brengen. Hebben ze toch met Gears of war en Halo ook gedaan"?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig titels exclusief voor een console. En andersom ook natuurlijk.
Het is best een oud spel al. God of War is er ook zo een, maar dan voor playstation. Forza voor xbox en Gran Tourismo voor PS3. Zijn er in verhouding niet veel nee.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig titels exclusief voor een console. En andersom ook natuurlijk.
Ik vind die nieuwe TMNT maar stomquote:Op zondag 2 juni 2013 14:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op dit moment kijk ik aan tekenfilms:
Transformers Prime
How to train a dragon
ik keek Young justice, maar die is gecancelled
zelfde geld voor The avengers
Teenage mutant ninja turtles
Amazing Spider-man
Titan attack en dat was het volgens mij wel zo'n beetje..
Niet zo leuk als de oude nee, maar ach op zich best grappigquote:
Zelfs de vorige was nog leukerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet zo leuk als de oude nee, maar ach op zich best grappig
Ik zou al niet meer weten welke dat was...quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou al niet meer weten welke dat was...
Ohja jij kijkt series zonder maar iets te onthoudenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Doordat die vent met zijn hockeymasker erbij zit zegt het me wel wat, maar veel ervan kan ik me niet meer herinneren
Soms wel, soms nietquote:Op zondag 2 juni 2013 14:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohja jij kijkt series zonder maar iets te onthouden
Mehquote:Op zondag 2 juni 2013 14:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet![]()
Wat vond je van de computer geanimeerde versies van Iron man en Spider-man?
Of van de anime-varianten op marvel en dc cartoons?
Is zeker leuk om een keer te spelen maar zodra je er klaar mee bent, ben je er ook echt klaar mee. Geen zogenaamde herspeelwaarde.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Daarom heb ik ook direct de extensions meegenomenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is zeker leuk om een keer te spelen maar zodra je er klaar mee bent, ben je er ook echt klaar mee. Geen zogenaamde herspeelwaarde.
Thundercats?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Kent iemand trouwens die serie met al die katten? En dan zijn er 2 die in een garage werken en superhelden zijn, met zo'n superieure straaljager geloof ik...
Die was ook erg goed, de eerste serie tenminste. De nieuwe was veel minder goed, en jammer genoeg gecancelled na 1 seizoen...quote:
Alles gezienquote:Op zondag 2 juni 2013 14:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Na al het praten is het weer tijd voor een filmpje met veel jeugdsentiment
Ik ook, alleen vind ik niet alles even leuk. Earthworm Jim vond ik niks aan.. en de tekenfilm van super mario ook niet echt...quote:
Dit was gewoon eindbaasquote:Op zondag 2 juni 2013 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ook, alleen vind ik niet alles even leuk. Earthworm Jim vond ik niks aan.. en de tekenfilm van super mario ook niet echt...
yep! alle afleveringen van gekeken... een paar jaar geleden stond er een dvd box op ebay... toen heb ik een mail gestuurd naar de maker van de serie of dat een echte box was aangezien die regio vrij was.. en dat was het dus niet... toch maar besloten om em niet te kopen toen..quote:
Dat kan bijna nietquote:Op zondag 2 juni 2013 15:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
yep! alle afleveringen van gekeken... een paar jaar geleden stond er een dvd box op ebay... toen heb ik een mail gestuurd naar de maker van de serie of dat een echte box was aangezien die regio vrij was.. en dat was het dus niet... toch maar besloten om em niet te kopen toen..
quote:
Weet je dat zeker?quote:
Pas sinds 2011 zijn alle afleveringen beschikbaar, eerst waren er altijd maar 22 beschikbaar...dat zijn volgens mij ook de enige die in Nederland zijn uitgezonden.quote:
o echt? ik heb alle op tv gekekenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Pas sinds 2011 zijn alle afleveringen beschikbaar, eerst waren er altijd maar 23 beschikbaar...dat zijn volgens mij ook de enige die in Nederland zijn uitgezonden.
Ik had vroeger de complete set van dezequote:Op zondag 2 juni 2013 15:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o echt? ik heb alle op tv gekekenmaar als er niet zijn uitgebracht. Maar es kijken of ik ergens een download voor de hele serie kan vinden dan...
Ben nou 33 afleveringen MASK binnen aan het halen![]()
FF, deze foto heb ik net even voor je gemaakt. En ik heb nog meer staan bij me moeder thuis![]()
[ afbeelding ]
Ook zo'n leuke serie!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had vroeger de complete set van deze
[ afbeelding ]
Voel je je opeens oud? (ik wel namelijk...)quote:
Ja...quote:Op zondag 2 juni 2013 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voel je je opeens oud? (ik wel namelijk...)
Ik heb maar 1 ghostbusters pop gehad... Ik wilde nog een vliegtuigje laten zien dat ik heb, maar weet al niet meer van welke serie het wasquote:
Volgensm ij is dat gewoon een Britse film die zich grotendeels in België afspeelt. Niks Nederlands aanquote:Op zondag 2 juni 2013 15:27 schreef Silfen het volgende:
Dat is toch een nederlandse film en geen britse?
Deze toevallig?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 ghostbusters pop gehad... Ik wilde nog een vliegtuigje laten zien dat ik heb, maar weet al niet meer van welke serie het was![]()
Van alle series die opnieuw uitgebracht worden zou ik graag willen zien dat ze Bionic six een keer opnieuw zouden uitbrengen...
Hahahquote:
Ik besef me nu pas wat voor raar speelgoed ik vroeger hadquote:Op zondag 2 juni 2013 15:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HahahNee 1 van de ghostbusters zelf
Maar weet al niet meer welke. Zal thuis eens kijken, misschien dat ik die ook nog ergens in een kast heb liggen bij me moeder
hoezo?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas wat voor raar speelgoed ik vroeger had
Zal wel aan mij liggen. Ik was in de veronderstelling dat dit een Nederlandse productie was met Britse acteurs.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgensm ij is dat gewoon een Britse film die zich grotendeels in België afspeelt. Niks Nederlands aan
Europa kennende zal er vast een financiele bijdrage zijn geleverd door een land, maar ik denk toch echt alleen door Belgiëquote:Op zondag 2 juni 2013 15:35 schreef Silfen het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen. Ik was in de veronderstelling dat dit een Nederlandse productie was met Britse acteurs.
Vroeger was dat normaalquote:
Je hebt DMquote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik moest mijn gelijk halen (en doe daarom ook niet meer verder mee met je vraag)
[ afbeelding ]
Ja dat hebben ze later weer in gevoerd met die domme nummers... maar je ziet het toch duidelijk staan. Ze hebben em dus in eerste instantie classic gemaakt. Maar er zal wel te veel protest zijn geweest aangezien het een deel2 is dat ze em er weer af gehaald hebbenquote:
Vond dat spel helaas qua gameplay vrij snel eentonig worden, maar ach 5 euro is het wel waardquote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Die is niet door dezelfde studio gemaaktquote:Op zondag 2 juni 2013 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze later weer in gevoerd met die domme nummers... maar je ziet het toch duidelijk staan. Ze hebben em dus in eerste instantie classic gemaakt. Maar er zal wel te veel protest zijn geweest aangezien het een deel2 is dat ze em er weer af gehaald hebben
Ik ben nooit een fan van Eek the cat geweest...quote:
O, spoiler het maar weer!quote:
Niet eens van:quote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef drakin het volgende:
Pokemon was nog wel leuk, maar ik hield meer van Heidi en Remi en Jayce and the wheeled warriors.
Elke aflevering gekeken...quote:
En dan vind je het raar dat je maagd bentquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat je maagd bent
neequote:
Sorry mevrouw!quote:
Ken ik ook niet.quote:
Die waren ook leukquote:
Toen Sissi opkwam was er niks anders op tvquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die waren ook leukSissi was en is geen f*ck aan
Andere tijden sport... verdorie, dat vind ik best interresant. Maar mijn mediabox is er vandaag mee gestopt te werken... Morgen maar even UPC bellen..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ging over de wedstrijd Tottenham - Feyenoord uit '74 waarna die rellen uitbraken.
Kut man, je kunt m vast op uitzending gemist kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Andere tijden sport... verdorie, dat vind ik best interresant. Maar mijn mediabox is er vandaag mee gestopt te werken... Morgen maar even UPC bellen..
Ja, dat denk ik ook wel. En anders is er vast ook wel iemand ie em op spotnet zetquote:Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kut man, je kunt m vast op uitzending gemist kijken.
Haha, ik heb dat altijd interessant gevonden, van kinds af aan.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Drugs kan niet interresant zijn..(mijn mening)
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat altijd interessant gevonden, van kinds af aan.
Beetje kortzichtig, niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Drugs kan niet interresant zijn..(mijn mening)
Zelfs de biertjes in zijn koelkast zijn over tijdquote:
Neuh, vind ik niet. Ik zeg er nog expliciet bij dat het mijn mening is. Wat een ander van drugs vind, moet hij/zij zelf weten. Mij kan iets dat over drugs gaat niet interresren.quote:
Tja... wat zal ik zeggen. Ik heb al 3 jaar een aangebroken fles apfelkorn in de koelkast liggen, al 3 jaar een fles met absynth staan die ik eigenlijk wil proberen, maar steeds maar niet doe. Volgens mij staan er in de diepe kast ook nog een fles pasoa waar een jungle in aan het groeien is en een fles wodka waar zelfs een rus dood van neer zou vallen...quote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs de biertjes in zijn koelkast zijn over tijd
Ik wil die absint wel mee proeven, lekker spul! Maar alcohol kun je vrij lang bewaren, ik heb 22 jaar oude whiskey en die moet nog steeds goed zijn. Inmiddels trouwens 23 jaar oud, maar op de fles staat dat die 22 jaar oud is.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet. Ik zeg er nog expliciet bij dat het mijn mening is. Wat een ander van drugs vind, moet hij/zij zelf weten. Mij kan iets dat over drugs gaat niet interresren.
[..]
Tja... wat zal ik zeggen. Ik heb al 3 jaar een aangebroken fles apfelkorn in de koelkast liggen, al 3 jaar een fles met absynth staan die ik eigenlijk wil proberen, maar steeds maar niet doe. Volgens mij staan er in de diepe kast ook nog een fles pasoa waar een jungle in aan het groeien is en een fles wodka waar zelfs een rus dood van neer zou vallen...
Volgens mij wordt whiskey alleen maar zachter van smaak naarmate je 'm langer bewaart. Onkruid vergaat niet hequote:Op maandag 3 juni 2013 11:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil die absint wel mee proeven, lekker spul! Maar alcohol kun je vrij lang bewaren, ik heb 22 jaar oude whiskey en die moet nog steeds goed zijn. Inmiddels trouwens 23 jaar oud, maar op de fles staat dat die 22 jaar oud is.
maar niet als de fles al geopend is geweest. En wat die absint betreft ,je komt maar proeven...quote:Op maandag 3 juni 2013 11:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil die absint wel mee proeven, lekker spul! Maar alcohol kun je vrij lang bewaren, ik heb 22 jaar oude whiskey en die moet nog steeds goed zijn. Inmiddels trouwens 23 jaar oud, maar op de fles staat dat die 22 jaar oud is.
Ik zal zo een foto maken van de voertuigen die ik hier heb staan.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef JayHovah het volgende:
Hey Dyon, ik lees net dat jij ook GI Joe had! Tering man, wat heb ik mij daar uuuuuuuuuuuuuuuren mee vermaakt. En ik weet dat ik ELKE Sinterklaas gewoon de Towmahawk helikoper vroeg....en hem nooit kreeg. Hij was dan ook wel dik 100 gulden weet ik nog...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Whiskey gemaakt van onkruid dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij wordt whiskey alleen maar zachter van smaak naarmate je 'm langer bewaart. Onkruid vergaat niet he
Great! Maaruuhhhh....bij mij staan ze ergens op zolder in een doos. Misschien dat ik ze morgen ff opduikel voor je voor een fototje. Ik weet dat ik ooit een poppetje kwijt was, die kwamen we later tegen achter de verwarming. Sindsdien heeft de arme man een gesmolten rechterarm haha.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zal zo een foto maken van de voertuigen die ik hier heb staan.
hehehquote:Op maandag 3 juni 2013 11:14 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Great! Maaruuhhhh....bij mij staan ze ergens op zolder in een doos. Misschien dat ik ze morgen ff opduikel voor je voor een fototje. Ik weet dat ik ooit een poppetje kwijt was, die kwamen we later tegen achter de verwarming. Sindsdien heeft de arme man een gesmolten rechterarm haha.
Dat is gewoon een gezegde, onkruid vergaat niet... Whiskey is natuurlijk niet bepaald een vitaminendrankje, maar wel ontzettend lekker. Heb volgens mij nog nooit een whiskey gedronken die zó oud was.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Is Whiskey gemaakt van onkruid dan?
Is natuurlijk met veel alcohol zo en deze fles is nog dicht, ook open flessen kun je vrij lang bewaren.
Tenminste de spirituele flessen, met bijvoorbeeld wijn en bier gaat dat weer niet.
Ik weet dat het een gezegde is, en ben ook blij dat onkruid niet vergaat want er zitten prachtplanten tussen die door anderen als onkruid gezien worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gezegde, onkruid vergaat niet... Whiskey is natuurlijk niet bepaald een vitaminendrankje, maar wel ontzettend lekker. Heb volgens mij nog nooit een whiskey gedronken die zó oud was.
Misschien is die nou wel geld waard... of is dat met whiskey niet het zelfde als met wijnen?quote:
Whiskey's worden verkocht met een leeftijd. Zo heb je heel vaak flessen die 12 jaar oud zijn, 18 of ouder. Wat ik begrijp is dat Drakin een fles heeft gekocht die 22 jaar oud is, zo koop je 'm in de winkel, dan heeft die fles dus 22 jaar gerijpt. Vervolgens kun je 'm ongetwijfeld nog tot in den treure bewaren, maar hij wordt pas meer waard naarmate hij zeldzamer wordt volgens mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien is die nou wel geld waard... of is dat met whiskey niet het zelfde als met wijnen?
Die kwam het meest voor in de tekenfilms dus die wilde je dan ook hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij had ik die groene Jeep ook Dyon!
Nou volgens mij was het een van de eerste voertuigen van GI Joe die uitkwam op de NLse markt...quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die kwam het meest voor in de tekenfilms dus die wilde je dan ook hebben
O, dat kan ook. Ik weet alleen wel dat ik dit niet als eerste voertuig hadquote:Op maandag 3 juni 2013 11:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou volgens mij was het een van de eerste voertuigen van GI Joe die uitkwam op de NLse markt...
Ik heb ze net aan de telefoon gehad en ben gewoon aan het internetten... Maar hij kon me aan de telefoon wel vertellen dat er storing bij de tv is... Waarom staat die storing hier dan niet vermeld!quote:Algemeen
Geen meldingen bekend
Televisie
Geen meldingen bekend
Internet
Door een storing kunt u op dit moment mogelijk geen gebruik maken van uw UPC Internetverbinding. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Starttijd: 03 juni 2013 - 12:03
Verwachte eindtijd: onbekend
- - -
Telefonie
Door een storing kunt u op dit moment mogelijk geen gebruik maken van uw UPC Telefonieverbinding. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Starttijd: 03 juni 2013 - 12:03
Verwachte eindtijd: onbekend
- - -
Hoiquote:Op maandag 3 juni 2013 13:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie had het gister over andere tijden sport?
Ik heb het net zitten kijken... en er zat 1 opmerking van een supporter van toen in die ik zo belachelijk vond...quote:
Moest ik ook denken, maar wij zijn er niet bij geweest dus mogen er eigenlijk geen mening over hebben. Daarnaast kan ik me sowieso niet verplaatsen in dat volk, het is een andere wereld.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb het net zitten kijken... en er zat 1 opmerking van een supporter van toen in die ik zo belachelijk vond...
Die man zei:
Door het voorval heb ik een beetje een hekel gekregen aan engels, Ik zit nou elke zaterdag al 40 jaar voor de tv te kijken wat tottenham doet. En als ze niet winnen, word ik daar vrolijk van
Toen ik dat hoorde dacht ik echt: Kansloze oetlul...
Dan moet je deze nemenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:55 schreef drakin het volgende:
Ik weet niks meerEn waarom is deze smilie eigenlijk rood? Nu lijk ik wel boos
Most Popular "Dragon" Titlesquote:Op maandag 3 juni 2013 13:55 schreef drakin het volgende:
Ik weet niks meerEn waarom is deze smilie eigenlijk rood? Nu lijk ik wel boos
Alien? Een tv serie en red dragon watte? dus al 3 dingen die eigenlijk niks met draken of film te maken hebben, maakt de keus wel lastiger hoor.quote:
Zo werkt het spelletje drakin. Een keyword op IMDb kan allerlei redenen hebben...quote:Op maandag 3 juni 2013 14:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Alien? Een tv serie en red dragon watte? dus al 3 dingen die eigenlijk niks met draken of film te maken hebben, maakt de keus wel lastiger hoor.
![]()
![]()
of
Inderdaad. Dat is wel heel bizarquote:Op maandag 3 juni 2013 14:30 schreef drakin het volgende:
Ik kijk straks thuis even verder, zitten een paar films tussen die ik niet ken.
En nu mis ik die van dat meisje met de drakentattoo ertussen, rare imdb-ers ook.
Omdat juni?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:52 schreef Waaghals het volgende:
waarom moet ik het trivia topic steeds opnieuw "volgen" ?
Omdat het een nieuwe maand is nuquote:Op maandag 3 juni 2013 14:52 schreef Waaghals het volgende:
waarom moet ik het trivia topic steeds opnieuw "volgen" ?
Ik weet nog maar weinig van mijn kcv lessen, maar dat nog wel.quote:
Oh jeequote:Op maandag 3 juni 2013 15:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet nog maar weinig van mijn kcv lessen, maar dat nog wel.
Heb trouwens in je fobo geschreven, gisteren fabrizio zien optredenomg
Die is vandaag begonnen met zijn nieuwe baan, waar hij vast en zeker niet zoveel kan fmt'en als op zijn oude baanquote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef ArtistA het volgende:
Lastige vraag als je 't mij vraagt... Waar is Sands?
Dat word inderdaad best onmogelijk...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef lamers het volgende:
Heb ze even opgezocht maar die onderste 3 zijn toch niet te doen met 91, 139 en 360 votes op IMDB.
quote:
Doodknuffelen?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef ArtistA het volgende:
Wie mag ik dood knuffelen op de volgende meet?
Dit inddquote:Op maandag 3 juni 2013 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die is vandaag begonnen met zijn nieuwe baan, waar hij vast en zeker niet zoveel kan fmt'en als op zijn oude baan
Hoe was je eerste dag?quote:
Is het wel leuker werk?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel ok, alleen zo weinig fmtNu wel een 9-5 baan
Dus je hebt op je eerste dag al vriendjes gemaaktquote:Op maandag 3 juni 2013 18:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik niet alleen een muur om tegen te praten
Moet ik morgen mijn vriendenboekje meenemen?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je hebt op je eerste dag al vriendjes gemaakt
Die nieuwe meneer gaat best hardquote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Geef je me trouwens nog een punt voor miracle
hehehquote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Moet ik morgen mijn vriendenboekje meenemen?
Er werken maar 2 vrouwenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hehehen werken er ook nog leuke dames?
Leeftijden, cupmaat, etc etc.quote:
Nou en? 1 Zou er genoeg kunnen zijn...quote:
Niks mis mee lijkt me dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Geen idee, beide minder dan C volgens mij.
Ssst dadelijk gaat fox daar ook nog op jachtquote:Op maandag 3 juni 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en? 1 Zou er genoeg kunnen zijn...
[..]
Niks mis mee lijkt me dan?
Die had genoeg van vrouwen zij die een tijdje geledenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ssst dadelijk gaat fox daar ook nog op jacht
Oh mij mag je wel knuffelen hoorquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had genoeg van vrouwen zij die een tijdje geledenDus zo snel zal die niet half Nederland afreizen om jou je meisjes af te pakken. Of misschien toch wel?
Haha nee, had geen idee hoe het kon maar django unchained lag in de bus. Blijkbaar mag ik die reviewen voor FOK! En ik maar denken dat ik een stille aanbidder had.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh mij mag je wel knuffelen hoorof heb je het over een andere zij?
Oh geen knuffel dus? Zat ik me er net op te verheugenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha nee, had geen idee hoe het kon maar django unchained lag in de bus. Blijkbaar mag ik die reviewen voor FOK! En ik maar denken dat ik een stille aanbidder had.
Wil je Waaghals jaloers hebben?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh geen knuffel dus? Zat ik me er net op te verheugen
Django is wel tof trouwens
En onder limburgers is dat normaal?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh die is niet zo snel jaloers hoor, dyon. Daarnaast is AristA ook een limburger
Buitenlanders!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh die is niet zo snel jaloers hoor, dyon. Daarnaast is AristA ook een limburger
Jawel, je krijgt een knuffel de volgende als ik je zie en ik doe er zelfs nog drie kusjes bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh geen knuffel dus? Zat ik me er net op te verheugen
Django is wel tof trouwens
Is goedquote:Op maandag 3 juni 2013 20:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt een knuffel de volgende als ik je zie en ik doe er zelfs nog drie kusjes bij.
Die telt als een trouwens.
Mis je de liefde? Kun je geen film kijken, spelletje spelen, boek lezen ofzoiets?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet niet wat het is, tot een maand of 2 geleden had ik totaal geen moeite om mij zelf 's avonds bezig te houden... maar nu... Ik verveel me kapot, mis iets om me heen echt heel vervelend...
Ik denk het... Dat probeer ik, maar het interreseert me vrij weinig om er langer dan een kwartier mee bezig te zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Mis je de liefde? Kun je geen film kijken, spelletje spelen, boek lezen ofzoiets?
1454quote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nu 1337 checks op iCM. Maar dat zegt jullie vast niks..
2718quote:Op maandag 3 juni 2013 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk het... Dat probeer ik, maar het interreseert me vrij weinig om er langer dan een kwartier mee bezig te zijn
[..]
1454
Dan zou ik SOK maar helemaal negerenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja ja sands, maar jou negeren we als het daar om gaat...
Wat lief, maar heb jij honden op een studentenkamer?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier dyon een filmpje van mijn honden [/linkdump]
http://tinypic.com/r/mmagjd/5
True... Totdat ik zelf boven de 2000 ben negeer ik iedereen die er al overheen is... En mensen die series afvinken negeer ik ookquote:
Ik zit op een 6.7~ dacht ikquote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef picodealion het volgende:
Ik had trouwens laatst eens mijn gemiddelde IMDb-cijfer berekend, een 5,9. Ik ben te kritisch.
Nee nee die wonen bij mijn moeder.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat lief, maar heb jij honden op een studentenkamer?
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nu 1337 checks op iCM. Maar dat zegt jullie vast niks..
quote:
Die vind het niet erg om daar permanent op te passen? Of zijn het eigenlijk haar honden, maar je noemt ze van jou?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee nee die wonen bij mijn moeder.
Bronyquote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die vind het niet erg om daar permanent op te passen? Of zijn het eigenlijk haar honden, maar je noemt ze van jou?![]()
@Pico, wat is je naam op ICM?
Nee het zijn niet mijn honden inderdaad, de ene is van mijn broertje en die ander van mijn oom. Mijn echte eigen hond woont er ook maar die komt niet in het filmpje voorquote:Op maandag 3 juni 2013 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die vind het niet erg om daar permanent op te passen? Of zijn het eigenlijk haar honden, maar je noemt ze van jou?![]()
Wel leuk die nieuwe statistieken op IMDB, schijnbaar vind ik 1941 het beste jaar met gemiddeld een 7,28 - 18 (short) films gezienquote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Overigens is het aantal series dat ik heb gechecked op 2 handen te tellen. Alleen series die ik in hun geheel heb gezien (en dus per definitie al zijn afgelopen).
Daarentegen ben ik wel vrij conservatief in het checken van films waarvan ik weet dat ik ze jaaaren heleden (deels) heb gezien maar er niks meer van weet. O.a. Jaws 2-4 zou ik kunnen checken maar ik weet er letterlijk geen seconde meer van dus dandoe ik het niet.
Ik check alleen films die ik helemaal heb gezien. En dat ik er zo 1,2,3 niet meer van weet waar het over gaat dat maakt mij niet uit. Maar ik moet de film wel van begin tot eind hebben gezien. Series check ik helemaal niet of ik ze nou wel of niet in zijn geheel gezien heb.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Overigens is het aantal series dat ik heb gechecked op 2 handen te tellen. Alleen series die ik in hun geheel heb gezien (en dus per definitie al zijn afgelopen).
Daarentegen ben ik wel vrij conservatief in het checken van films waarvan ik weet dat ik ze jaaaren heleden (deels) heb gezien maar er niks meer van weet. O.a. Jaws 2-4 zou ik kunnen checken maar ik weet er letterlijk geen seconde meer van dus dandoe ik het niet.
Negerhondquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee het zijn niet mijn honden inderdaad, de ene is van mijn broertje en die ander van mijn oom. Mijn echte eigen hond woont er ook maar die komt niet in het filmpje voor
Dat is dit negroide exemplaar
[ afbeelding ]
Doe ik niet aan.. zelfde als dat ik op IMDb geen punten geef. Ik vind het vervelend om iets een punt te geven of ergens een voorkeur aan te geven, klinkt heel dom i know...quote:
Ik heb altijd de hoop dat het beter gaat wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef picodealion het volgende:
Ik check ook films die ik halverwege bewus af heb gezet, maar dan moet ik 'm ook disliken en minstens 50% hebben gezien. Als ik halverwege al weet dat 'ie een 3 of lager krijgt vind ik het zonde van mijn tijd om hem af te zien.
Ik kijk een film altijd af, anders vind ik dat ik geen recht heb om te bitchen erover...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef picodealion het volgende:
Ik check ook films die ik halverwege bewus af heb gezet, maar dan moet ik 'm ook disliken en minstens 50% hebben gezien. Als ik halverwege al weet dat 'ie een 3 of lager krijgt vind ik het zonde van mijn tijd om hem af te zien.
www.icheckmovies.comquote:
Nee hoor, je kan sowieso alleen maar liken en disliken.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet je een betaald account hebben op ICM om films te kunnen raten?
Oh ik dacht dat je dat net zei. Of bedoel je dat je dan een comment achter laat met een cijfer? Of geen je cijfers op imdb?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan sowieso alleen maar liken en disliken.
Ja. In de iCM facebook groep word dat altijd de IMDb mafia genoemd. Er is natuurlijk een gigantische hoeveelheid Indiers die steeds meer internettoegang krijgen en massaal die films omhoog voten. O heb je ook een Turkse mafia die van die slechte komedies als Süt Kardesler en de Hababam Sinifi serie upvoten. Uiteindelijk is het gewoon democratisch en eerlijk, maar ik stoor me er ook aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Dunno Njos...
Vinden jullie het ook zo storend dat er steeds meer Hindi films op IMDb en ICM komen in de lijsten...
Ik like/dislike op iCM, en ik geef cijfers op IMDb.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat net zei. Of bedoel je dat je dan een comment achter laat met een cijfer? Of geen je cijfers op imdb?
Series hou ik bij op myepisodes.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Ach jawel, Manos: The Hands of Fate, Troll 2, Baby Geniuses 2, zat Engelse troep nog om te kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet dat toen ik mij net heb aangemeld bij IMDb, wat inmiddels alweer 7 jaar is volgens de site, ik de top 100 van de slechtste films bijna allemaal gezien had. Als je daar nu naar kijkt, staat er geen 1 engelstalige film meer in die lijst... verschrikkelijk gewoon
Baby Geniuses in de bios gezien...pijnlijkste moment ooit, na Personaquote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach jawel, Manos: The Hands of Fate, Troll 2, Baby Geniuses 2, zat Engelse troep nog om te kijken.
Ik heb ook de Star Wars prequel trilogy in de bios gezien, ik vond ze leukquote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef picodealion het volgende:
Ik ook (deel 1 dan). Volgens mij had ik toen nog niet genoeg smaak ontwikkeld om er überhaupt over te oordelen.
Ik heb pas 2 hindi films gezien en die waren niet slecht inderdaad. Maar na een tijdje gaat dat zingen en dansen me irriterenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hindi films zijn trouwens vaak best goed, ze duren alleen nogal lang.
Volgens mij heb ik alleen episode 3 in de bios gezien. In slaap gevallen zoals bij alle films...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb ook de Star Wars prequel trilogy in de bios gezien, ik vond ze leuk![]()
Ja, of je kijkt te veel schijtfilms.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:52 schreef picodealion het volgende:
Ik had trouwens laatst eens mijn gemiddelde IMDb-cijfer berekend, een 5,9. Ik ben te kritisch.
1439, en ook op die manier series, en ook veel films waar ik echt niks meer van herinner of niet meer goed weet kruis ik niet aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Overigens is het aantal series dat ik heb gecheckt op 2 handen te tellen. Alleen series die ik in hun geheel heb gezien (en dus per definitie al zijn afgelopen).
Daarentegen ben ik wel vrij conservatief in het checken van films waarvan ik weet dat ik ze jaren geleden (deels) heb gezien maar er niks meer van weet. O.a. Jaws 2-4 zou ik kunnen checken maar ik weet er letterlijk geen seconde meer van dus dan doe ik het niet.
Zijn ook leuk, al kunnen ze niet tippen aan de delen IV, V en VI (die ik dan weer allemaal in de bioscoop heb gezien).quote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb ook de Star Wars prequel trilogy in de bios gezien, ik vond ze leuk![]()
Klinkt als een straf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef drakin het volgende:
Ik ben nu alle Jet Li films even apart aan het aankruizen en kwam deze dus 2 keer tegen, ooit een Jet Li marathon gedaan, al zijn films achter elkaar gezien op de laatste na, die moet ik nog zien.
Jet Li is toch niet slecht? Jackie Chan is leukerquote:
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:27 schreef Silfen het volgende:
[..]
Zijn ook leuk, al kunnen ze niet tippen aan de delen IV, V en VI (die ik dan weer allemaal in de bioscoop heb gezien).
46quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jet Li is toch niet slecht? Jackie Chan is leukermaar das smaak...
[..]
Hoe oud ben je?
Ahquote:
Niet verder vertellen, maar ik ben ook niet nieuw. Heb jaren geleden al eens meegedaan met de trivia onder een andere naam.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
AhIk denk bij nieuwelingen altijd dat ze jonger zijn... slaat nergens op natuurlijk maar ja
Tis ouder dan dat ik ben, dus dan is het zeker niet meer jong...quote:
Ahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:41 schreef Silfen het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, maar ik ben ook niet nieuw. Heb jaren geleden al eens meegedaan met de trivia onder een andere naam.
Het is ook ouder dan ik ben, maar als mensen dood gaan op hun 46e zeggen ze toch altijd dat diegene nog jong was (verschrikkelijke vergelijking)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis ouder dan dat ik ben, dus dan is het zeker niet meer jong...
[..]
Aha
Herinner je je wachtwoord zeker niet meer? tja dat soort dingen gebeuren na de 40 :pquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:41 schreef Silfen het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, maar ik ben ook niet nieuw. Heb jaren geleden al eens meegedaan met de trivia onder een andere naam.
Soms overdrijf ik om een punt duidelijk te maken. Ben je nu boos?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Zeg ik ergens dat hij bejaard is? Ik zeg dat ik hem jonger verwacht had. Ik denk altijd dat nieuwelingen jonger zijn... Sands leeftijd, Njos leeftijd. Niet Victorinox leeftijd.
Nee, maar ik merk de laatste tijd dat echt alles dat ik zeg tegengesproken word. Als of ik 1 of andere idioot ben die overal op gecorrigeerd moet worden...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Soms overdrijf ik om een punt duidelijk te maken. Ben je nu boos?
Niet alles, daar overdrijf jij weer een beetje. Maar als je veel post en reageert zul je ook veel reacties krijgen, logisch toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk de laatste tijd dat echt alles dat ik zeg tegengesproken word. Als of ik 1 of andere idioot ben die overal op gecorrigeerd moet worden...
Inschattingsvermogen? Jullie vermogen om te lezen bedoel je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef drakin het volgende:
Komt wel goed Dyon, je inschattingsvermogen was gewoon even off vandaag.
Komt vooral door je toon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk de laatste tijd dat echt alles dat ik zeg tegengesproken word. Als of ik 1 of andere idioot ben die overal op gecorrigeerd moet worden...
what the hell... wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?quote:
Whehe ik moest lachen, die Dyon toch...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Inschattingsvermogen? Jullie vermogen om te lezen bedoel je?
Als dat mijn inschattingsfout is..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:12 schreef drakin het volgende:
Je had hem jonger ingeschat, dat is geen inschattingsvermogen?
Dan is deze reply toch jouw fout in het lezen? Ik heb nergens gezegd dat ik hem oud vind.quote:
Fijn dat ik je aan het lachen heb kunnen maken, Dag Robbyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Whehe ik moest lachen, die Dyon toch...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is deze reply toch jouw fout in het lezen? Ik heb nergens gezegd dat ik hem oud vind.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis ouder dan dat ik ben, dus dan is het zeker niet meer jong...
Jawel, dat is het probleem niet. Al merk ik wel dat mijn geheugen minder is dan zeg 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook ouder dan ik ben, maar als mensen dood gaan op hun 46e zeggen ze toch altijd dat diegene nog jong was (verschrikkelijke vergelijking)
[..]
Herinner je je wachtwoord zeker niet meer? tja dat soort dingen gebeuren na de 40 :p
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze kwam ik tegen toen ik dat plaatje zocht. Speciaal voor Sands![]()
[ afbeelding ]
Keur ik ook goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze kwam ik tegen toen ik dat plaatje zocht. Speciaal voor Sands![]()
[ afbeelding ]
Mee eens. Dyon is een schatjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Sands het volgende:
Jullie moeten dion wat minder pesten als ik er niet ben.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Sands het volgende:
Wel als je er wel bent?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Sands het volgende:
Is het heel erg dat ik weet dat zij Bubbles heet?quote:
quote:
Nee want ik weet het ook....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef victorinox het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik weet dat zij Bubbles heet?
Iemand is gewoon boos dat je nog niet op reis bent.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
En het lijkt erop dat iemand een ei tegen m'n raam heeft gegooid, toen ik er niet was. Of het moet een reiger zijn geweest...
Hij moet zich niet laten pesten/gepest voelen. Het was van mijn kant iig geen pesten, ik ben zelf trouwens ook weggegaan toen dy zei dat dy wegging.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Sands het volgende:
Maar je hebt nu wel een idee voor een vraagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij moet zich niet laten pesten/gepest voelen. Het was van mijn kant iig geen pesten, ik ben zelf trouwens ook weggegaan toen dy zei dat dy wegging.
Waarom niet? Goede film.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:06 schreef picodealion het volgende:
Waarom ben ik in godsnaam Akira gaan kijken? Ik leer het ook nooit.
Ik heb een hekel aan anime, maar me werd verzekerd dat ik deze een poging moest geven omdat hij compleet anders is dan Ghibli films. Ik vind het minstens net zo stom.quote:
Akiraquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:06 schreef picodealion het volgende:
Waarom ben ik in godsnaam Akira gaan kijken? Ik leer het ook nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |