Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
O noes... je bent immuun voor FMT... weer een verloren zielquote:
fairly odd parentsquote:Op zondag 2 juni 2013 13:19 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kijken die mensen niet gewoon Dragonball Z of een soortgelijke serie? Ook dat is vrij apart voor hun leeftijd maar tenminste nog enigszins begrijpelijk door bijvoorbeeld jeugdsentiment.
Van alle mogelijkheden wordt juist deze serie gekozen om massaal te kijken?
Voer voor psychologen, dit.
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:19 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kijken die mensen niet gewoon Dragonball Z of een soortgelijke serie? Ook dat is vrij apart voor hun leeftijd maar tenminste nog enigszins begrijpelijk door bijvoorbeeld jeugdsentiment.
Van alle mogelijkheden wordt juist deze serie gekozen om massaal te kijken?
Voer voor psychologen, dit.
Heb alle seizoenen op mijn schijf staanquote:
Ik heb die een paar jaar geleden nog gekeken, ik mis die oude tijdquote:Op zondag 2 juni 2013 13:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb alle seizoenen op mijn schijf staan
Haten op X-Men en Spider-Manquote:Op zondag 2 juni 2013 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar blijven de echt goede series... G.I.Joe, MASK, Transformers...
Niks haten op X-Men en Spiderman. Ik heb alle afleveringen gekeken! Zelfs van the amazing spider-man and his friends (die serie waar ook Iceman en firestar in meeededenquote:
Nope sorry.. Het lijkt me een mooi spel! Maar moet het toch voor de PS3 hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand het spel Alan Wake gespeeld? Ik heb net op steam het volledige pakket gekocht...
Net voor 5,50 op Steam gekochtquote:Op zondag 2 juni 2013 14:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope sorry.. Het lijkt me een mooi spel! Maar moet het toch voor de PS3 hebben
Huh... hoe ken dat zo goedkoop? Ik dacht dat het spel nog niet eens uit was by the way...quote:
Er zijn weinig leuke tekenfilms meer tegenwoordigquote:Op zondag 2 juni 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks haten op X-Men en Spiderman. Ik heb alle afleveringen gekeken! Zelfs van the amazing spider-man and his friends (die serie waar ook Iceman en firestar in meeededen)
Ik ben dol op tekenfilms, nu nog. Maar ik mis toch wel iets als de orginele GIJoe en MASK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |