quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:
De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.
Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.
De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...quote:Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
Mensen weten idd niet meer waar het over gaat.. Dit lijkt mij een demonstratie om je woede/frustratie etc te uiten, maar iedereen heeft weer een andere frustratie en denkt weer aan zijn eigen belang. Die discussies op FB ook tussen de ("echte") Turken.. .quote:
Je begrijpt het plaatje niet helemaal of wel?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen weten idd niet meer waar het over gaat.. Dit lijkt mij een demonstratie om je woede/frustratie etc te uiten, maar iedereen heeft weer een andere frustratie en denkt weer aan zijn eigen belang. Die discussies op FB ook tussen de ("echte") Turken.. .
Wat begrijp jij er aan dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je begrijpt het plaatje niet helemaal of wel?
Volgens mij gaat het er meer om dat die 1% de macht heeft over media.quote:
En het belachelijk maken van de 99%.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er meer om dat die 1% de macht heeft over media.
Ik geloof dat dit niet helemaal de spijker op z'n kop slaatquote:Op zondag 2 juni 2013 11:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Het grootste deel van Nederland zal wel achter de actievoerders staan maar dat is voornamelijk omdat ze een schurft hekel aan moslims als Erdogan hebben die steeds meer islamitische regels invoeren. Wat ik zelf wel frapant vind is dat Turken altijd een enorm grote bek hebben over hoe geweldig hun land wel niet is, dt correspondeert niet helemaal met wat we nu zien.
Oh ja.. Want daar zijn ze echt geinteresseerd in..quote:Op zondag 2 juni 2013 12:46 schreef Hierro het volgende:
Ben benieuwd hoe populair de demonstranten blijven zodra de schade bekend is.
Nou ik kan best begrijpen dat mensen zich afkeren van deze demonstranten omdat hun winkeltje bijvoorbeeld kort en klein geslagen is.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja.. Want daar zijn ze echt geinteresseerd in..
Wat staat er op hun shirts?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:11 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van het jaar lijkt mij..
Aan elkaar vast:quote:
Als je het zo benoemt ben ik het met je eens. Je eerste zin was andersquote:Op zondag 2 juni 2013 12:51 schreef Hierro het volgende:
[..]
Nou ik kan best begrijpen dat mensen zich afkeren van deze demonstranten omdat hun winkeltje bijvoorbeeld kort en klein geslagen is.
GeziParki: zo heet het park. Diren is iets als hou vol, maar dan wat dramatischer. Ik weet de Nederlandse benaming even niet..quote:
Nou ja, zo lijkt het.. Maar lijkt mij wel stugquote:Op zondag 2 juni 2013 12:54 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jammer ik had gehoopt op wij zijn Homo.
Foto is toch in Mekka gemaakt? of zie ik dat verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |