Heb je een link naar die voortentamens? Ben wel benieuwd nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
Wtf, ik zit nu naar dat voortentamen wiskunde B te kijken, en dat ziet er veel moeilijker uit dan ik heb gehad.Veel oefenen dus.
http://www.ccvx.nl/quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Heb je een link naar die voortentamens? Ben wel benieuwd nu.
Ik wilde hem eerst algebraïsch oplossen, maar ik had aan de ene kant een logfunctie en aan de andere kant niet, dus toen maar plotten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Echt heerlijk trouwens, hoeveel mensen deze niet snapten
[ afbeelding ]
Hoe ging jouw examen wiskunde?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Heb je een link naar die voortentamens? Ben wel benieuwd nu.
Ik had alle 4 punt vragen bij m&o goed, noem me baasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Alleen bewijzen was kut. De rest was goed te doen. Had een vraag voor 8 punten helemaal goed.
Ik heb alles voor het wiskunde B examen in de GR gestopt. Stampen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
Maar ik moet dus wel alle primitieve gaan stampen.Leuk, leerwerk bij wiskunde.
Je kan voor iedere vraag echt belachelijk veel punten halen.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb alles voor het wiskunde B examen in de GR gestopt. Stampen.
Geen hulplijnen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Het gebruik van een mobiele telefoon of andere telecommunicatieapparatuur tijdens het tentamen is verboden.
Oh echt?
Dit soort vragen begrijp ik dus nooit.quote:Bereken algebraïsch de waarden van x waarvoor de grafiek van f dalend is
Je weet niet wanneer een grafiek daalt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit soort vragen begrijp ik dus nooit.
Oh shit, natuurlijk. Wtf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer een grafiek daalt?
En dan even plotten om te kijken of hij daalt of stijgt.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon gelijkstellen aan 0 lijkt me?
Je kan het wel jongenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan even plotten om te kijken of hij daalt of stijgt.
Dat wordt een 10.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan even plotten om te kijken of hij daalt of stijgt.
Nee want ik weet niet eens what the fuck een sinus isquote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]Check vraag vijf dan:
[ afbeelding ]
Zelfs wiskunde A'ers kunnen dit oplossen zolang ze maar doorhebben dat je cosinus kan herschrijven naar sinus.
4 opgaven analyse, 1 opgave meetkunde. Zo blij mee.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Fox. het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor, stuk minder meetkunde () dan de centraal examens.
Op en neer, schat.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet eens what the fuck een sinus is
quote:
Gewoon naar het buitenland gaanquote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Had ik toch wiskunde B niet moeten laten vallen
Daar kan je wiskunde studeren met wis A?quote:
Doet me denken aan deze klacht van havo natuurkunde 2011:quote:
quote:Vandaag kreeg het LAKS wel een heel opmerkelijke klacht te verwerken: een mannelijke scholier klaagde dat-'ie tijdens het havo-examen Natuurkunde van gisteren uit z'n concentratie gebracht werd. Vraag drie was volgens hem namelijk wel heel erg seksueel getint. Vanaf toen dacht-'ie alleen nog maar aan hele andere dingen dan de toetsstof, zeg maar.
Wij hebben de vraag even opgezocht. "Professor Barrett en twee studenten staan op een loopbrug en bewegen ritmisch op en neer met een bepaalde frequentie. Daardoor komt de hele brug in trilling.
Deze situatie is gefilmd. (...)"
Ja, dat was mijn examen.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:12 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze klacht van havo natuurkunde 2011:
[..]
Haha, godverquote:Op zondag 2 juni 2013 00:12 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze klacht van havo natuurkunde 2011:
[..]
Bij het wis A examen kreeg je bij sommige opgaven ook gewoon een punt daarvoorquote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
Haha, je krijgt 1 punt voor het succesvol opschrijven van de vergelijking.![]()
Wiskunde B.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
Haha, je krijgt 1 punt voor het succesvol opschrijven van de vergelijking.![]()
Serieus?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij het wis A examen kreeg je bij sommige opgaven ook gewoon een punt daarvoor
Mja, denk vooral dat het eerder aan de tentamens van de OU ligt.quote:
Ja, bij die opgave waar je die standaard afwijken moest aantonenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Mja, denk vooral dat het eerder aan de tentamens van de OU ligt.Bij wiskunde A kan je ook belachelijk veel punten halen bij de meest simpele vragen.
Gotta love free points.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, bij die opgave waar je die standaard afwijken moest aantonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |