Ik heb voor het CE wel een 7. En ik heb alle twee de gedocumenteerde schrijfopdrachten ook wel goed gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou maar snel gaan lezen als ik jou was.Of in ieder geval samenvattingen.
Ik had die eerste ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze boeken heb ik gelezen trouwens
Willem Elsschot - Kaas
Peter Terrin - Blanco
Herman Koch - Het diner
Joost Zwagerman - Gimmick
Annelies Verbeke - Slaap!
Tom Naegels - Los
Kees van Kooten - Veertig
Vwo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
Ensemble, op welk niveau doe je staatsexamen?
En dan gelijk voor een volledig diploma of gewoon één vak?quote:
Kaas? Die vond ik juist best droog, op een grappige manierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had die eerste ook.Zo teringsaai.
Nooit Meer Slapen is trouwens ook geen aanrader.
Ik had vorig jaar Engels en informatica gedaan, dit jaar de rest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gelijk voor een volledig diploma of gewoon één vak?
Ja, da's kut hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef H4ppy het volgende:
Stel je eens even voor dat je nerveus TV zit te kijken, of op FOK! zit met de huistelefoon naast je, wachtend op dat ene belletje van je mentor. De telefoon gaat, en met een snelle beweging graai je hem van je bureau of bank en neemt op.
Je hoort de stem van je mentor waarna je kleine zweetdruppeltjes op je voorhoofd uit voelt breken. Het enige waar het je om gaat is de uitslag. Elke seconde voelt aan als een minuut. Vervolgens hoor je dat je bent gezakt.
hahahahah
Ah. Ik heb vorig jaar ook al wat gedaan, Nederlands en Engels. Nu hoef ik alleen nog maar natuurkunde, scheikunde, biologie, M&O, economie en wiskunde A.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar Engels en informatica gedaan, dit jaar de rest.
Nee man, ik werd echt gefrustreerd van die vent. Kies verdomme gewoon een naam en een bureau uit en ga aan het werk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kaas? Die vond ik juist best droog, op een grappige manier
Zo standaard.quote:
Ja oké, lekker langdradig, maar vergeleken bij andere boeken was het echt hemelsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Ik heb vorig jaar ook al wat gedaan, Nederlands en Engels. Nu hoef ik alleen nog maar natuurkunde, scheikunde, biologie, M&O, economie en wiskunde A.
[..]
Nee man, ik werd echt gefrustreerd van die vent. Kies verdomme gewoon een naam en een bureau uit en ga aan het werk.
[..]
Zo standaard.
Ik ben in 2011 geslaagd en nu weer, dus ik ook nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:39 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al geslaagd dus ik hoef me geen zorgen te maken___!
beterquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben in 2011 geslaagd en nu ook, dus ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |