Tof.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dierwetenschappen aan de uni in Wageningen

Leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]

6, 8 en 9 juli heb ik mondelinge examens, 9 juli is ook gelijk de diploma-uitreiking. Dat voortentamen is voor wiskunde B, als ik dat haal krijg ik een certificaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat voortentamen is verwaarloosbaar, toch? Of niet?
Wat heb je op 9 juli dan?

Vet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]

Oh, absoluut niet verwaarloosbaar dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
6, 8 en 9 juli heb ik mondelinge examens, 9 juli is ook gelijk de diploma-uitreiking. Dat voortentamen is voor wiskunde B, als ik dat haal krijg ik een certificaat.

Ik zie het wel. Momenteel erg geinteresseerd in de genetica, maar wie weet tot wat voor inzichten ik kom tijdens m'n studiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
LeukAl een bepaald doel om later te worden of zie je dat wel?

Niet echt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh, absoluut niet verwaarloosbaar dus

Mondelingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
6, 8 en 9 juli heb ik mondelinge examens, 9 juli is ook gelijk de diploma-uitreiking. Dat voortentamen is voor wiskunde B, als ik dat haal krijg ik een certificaat.

Ik snap niet hoe ze het verzinnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Mondelingen.![]()
Ik moet ook op die zaterdag 6 juli. Zie er nu al tegen op.

Mondelingen lijken me juist veel makkelijkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Mondelingen.![]()
Ik moet ook op die zaterdag 6 juli. Zie er nu al tegen op.

Fair enoughquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Momenteel erg geinteresseerd in de genetica, maar wie weet tot wat voor inzichten ik kom tijdens m'n studie

Hoe regelen ze die examinatoren dan. Ik snap ook niet dat die op een zaterdag willen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het verzinnen.Doe dan gewoon woensdag of zo.

Ligt er maar net aan wat voor examinatoren je hebt. Sommigen zijn eikels en blijven doorgaan over dat ene onderwerp waar je niks van weet, en anderen zijn aardig en veranderen het onderwerp snel als ze doorhebben dat je er weinig van weet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mondelingen lijken me juist veel makkelijker

Dat snap ik dus ook niet. Betaalt zeker erg goed of zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hoe regelen ze die examinatoren dan. Ik snap ook niet dat die op een zaterdag willen.

Bij sommige vakken wel. Maar een presentatie geven bij wiskunde lijkt mij wel iets lastiger, heb echt nog geen idee hoe ik dat ga doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mondelingen lijken me juist veel makkelijker

Ja klopt wel. Mijn Nederlands docent is echt zo'n elitair gastje, toen ik literatuur mondeling had vroeg ie me dingen over een of andere afbeelding die in Dautzenberg stond (een boek van 400 blz ofzo dat je geheel moest kennen). Ja sorry man, daar moest ik toch afhakenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor examinatoren je hebt. Sommigen zijn eikels en blijven doorgaan over dat ene onderwerp waar je niks van weet, en anderen zijn aardig en veranderen het onderwerp snel als ze doorhebben dat je er weinig van weet.

Ik hoorde ergens dat ze het vrijwillig doen. Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Betaalt zeker erg goed of zo.

quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Mijn Nederlands docent is echt zo'n elitair gastje, toen ik literatuur mondeling had vroeg ie me dingen over een of andere afbeelding die in Dautzenberg stond (een boek van 400 blz ofzo dat je geheel moest kennen). Ja sorry man, daar moest ik toch afhakenWel een 7 voor gehaald, wist het overgrote gedeelte wel
Was overigens wel reteveel dat je daarvoor moest weten15 gedichten (sommige experimentele gedichten zijn nauwelijks te ontcijferen), reinaert de vos, warenar, 2 bloemlezingen van 50 blz elk, 7 boeken en geheel dautzenberg

Denk het niet hoor, kan me niet voorstellen dat iemand zijn hele dag op gaat geven om gratis examens af te nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:22 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat ze het vrijwillig doen. Kan ik me niet voorstellen.

quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt de helft vergeten en van de andere helft alleen de samenvatting gelezen.Maar toch gehaald.

Nee, Fabriekskinderen geloof ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]had je enkel boeken? zeker weten dat je Multatuli had voor Romantiek

Nederlands mondeling is vreselijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt de helft vergeten en van de andere helft alleen de samenvatting gelezen.Maar toch gehaald.

Ik zou maar snel gaan lezen als ik jou was.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Nederlands mondeling is vreselijk.![]()
Ik heb nog maar 8 van de 18 boeken gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |