quote:
Op zondag 16 juni 2013 09:59 schreef Deezertje het volgende:De Action wordt helaas ook steeds duurder merk ik. Steeds meer A-merk artikelen in het assortiment als snoep en verzorgingsproducten die een paar cent of halve euro schelen.... en eigen artikelen als keukenrollen kost 4 rollen voor 99 cent. Maar als er maar 45 vel op één rol zit (180 totaal dus) ben je evenveel kwijt bij de supermarkt voor 2 rollen van 180 vol voor 99 cent.
Ook gebruikte ik het eigen merk Mondwater voor 79 cent. Keek ik laatst weer kost het ineens 99 cent (was geen aanbieding toen). Laat het voorstaan mooi staan, helaas.
Inderdaad, er zijn soms nog wel goede aanbiedingen met snoep, dat je 200g voor de de prijs van 125g in de supermarkt hebt, maar bijv. die KitKat-verpakkingen zijn gewoon een normale prijs, alleen doordat het bij de Action ligt en de grootte van de verpakking verschilt zal je misschien toch denken dat het goedkoper is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.