ik op de lumia 800 welquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan geen verbinding maken met de Store
Ik ben onwijs blij dat ie er is maar....quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste indruk: app ziet er goed uit en doet wat hij moet doen, blij dat ie er dus eeeiinndddeellliiiijjjkkk is!
quote:Goed om te horen dat je blij bent met de app voor Windows Helaas is het in deze versie nog niet mogelijk om jouw zakelijk rekening toe te voegen. Ik geef een feedback door aan de ontwikkelaars, en hopelijk wordt deze functionaliteit aan één van de volgende versies toegevoegd.
Vriendelijke groet,
Marlies
ING Facebook team
Wel:quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef ArnosL het volgende:
WP8.1 zou vandaag toch ook aangekondigd worden? Daar is namelijk nog niks over te vinden op Tweakers of nu.nl
Dat gaat over Windows 8, niet over Windows Phone 8quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel:
http://tweakers.net/nieuw(...)81-preview-vrij.html
Uiteraard!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay, ik had de P gemist in je postMaar komt er een WP8.1 dan?
Ja, als het goed is deze zomer nogquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay, ik had de P gemist in je postMaar komt er een WP8.1 dan?
Dat is toch ook WP8.1?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij komt alleen GDR2 deze zomer.
Nee, GDR2 is weinig meer dan wat tweaks, van WP8.1 wordt meer verwacht, is een grotere update dan alleen wat tweakjes en foefjesquote:
Oh, dan eerst maar eens op die GDR2 wachtenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, GDR2 is weinig meer dan wat tweaks, van WP8.1 wordt meer verwacht, is een grotere update dan alleen wat tweakjes en foefjes
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef ArnosL het volgende:
Oh, dan eerst maar eens op die GDR2 Whatsapp update wachten
Ik baal hier toch wel van. Op Android heb ik het in no-time draaien met WP8 loop ik weer uren te klooien.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
GDR2 + WhatsApp updates. Dan pas wordt het geniaal.
Waar baal je dan van? Dat er een update komt?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik baal hier toch wel van. Op Android heb ik het in no-time draaien met WP8 loop ik weer uren te klooien.
Als het niet gaat werken betekend dit de VOIP oplossing niet gaat werken met WP8 smartphones, zou toch erg jammer zijn.
Er komt gelukkig dus wel echt een update, aangezien screenshots en twitter posts door het lange wachten toch wel in twijfel werden gebracht.quote:Hi,
Thanks for your message.
We appreciate your feedback, but we do not have an update yet available for Windows Phone. However our developers are working hard on providing you with a high quality update soon. Unfortunately, we cannot comment on specifics or give timelines, but do know that we are working on a Windows Phone update.
If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!
Jami T.
WhatsApp Support Team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |