Ja weet ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Je BMI is 18,0
Je bent te licht voor je lengte
Probeer regelmatig te eten, sla geen maaltijden over en neem vaker iets gezonds tussendoor.
Meer snoepen![]()
![]()
![]()
Ssstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je opeens zegt dat het een grapje is als hij van gewicht veranderd, maargoed
Praten ze daar ook Americaans?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar euhm... ik woon dicht bij America
Maakt mij verder niet uit hoorquote:
Enige wijn die ik lekker vindquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Prosecco is ook maar gewoon een wijnsoort hoor
Maar kan ook aan je bouw liggen, als je een smallere bouw hebt mag je ook wat lichter wegen dan dat gemiddelde waar de BMI van uit gaatquote:
Plat Amsterdams vind je toch niet leuk klinken of wel?quote:
wietpartiet XDquote:
gast die rodelbaan jwtzquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toverlandalleen die houten achtbaan en die achtbaan met die motors zijn leuk
rodelbaan in Duinrellquote:
Toverlandquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De favoriete plek van Jordy
Aha, da's ook acceptabel.quote:
Vind het wel een beetje humor hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plat Amsterdams vind je toch niet leuk klinken of wel?
dat jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:08 schreef msacras het volgende:
But my dreams, they aren't as empty
As my conscious seams to be
Ja humor wel, maar echt aantrekkelijk is het nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, da's ook acceptabel.
[..]
Vind het wel een beetje humor hebben.
Laatste keer dat ik daar was is toch zeker vijf jaar geledenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
laatste keer dat ik daar was was het fucking druk bij die rodelbaan en was er een groep mentaal gehandicapten voor ons en die gingen fucking sloom en het was 2 uur in de rij staan ofzo
Leuk is anders dan aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja humor wel, maar echt aantrekkelijk is het niet
Haags vind ik dan wel echt lachwekkend
Mag dat een achtbaan boven een speeltuin?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De favoriete plek van Jordy
talking bout my generationquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:08 schreef msacras het volgende:
But my dreams, they aren't as empty
As my conscious seams to be
Is voor de sier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag dat een achtbaan boven een speeltuin?
Weet ik. Nouja. Ik vind geen enkel accent aantrekkelijk eigenlijkquote:
Lijkt ook nogal Photoshop, want die achtbaan houdt opeens op enzo. Of je rijdt dan gewoon in dat karretje door het park uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag dat een achtbaan boven een speeltuin?
Als het maar een beetje fatsoenlijk klinkt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Nouja. Ik vind geen enkel accent aantrekkelijk eigenlijk
ik was er 3-4 jaar geleden voor het laatst ongeveerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was is toch zeker vijf jaar geleden
Xtremeridesquote:
In China hebben ze wel 100 verschillende accenten he?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als het maar een beetje fatsoenlijk klinkt.
Wat dacht je van dialecten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In China hebben ze wel 100 verschillende accenten he?
Nee,achtbanen zijn kutquote:
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maarja hebben ze ook 50x zoveel provincies als in Nederlandquote:
Vanaf 2.20. Wat is dat voor een josti die filmtquote:
Maar ja, over een x-aantal jaar zal het aantal dialecten wel een stuk zijn afgenomen. Best zonde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maarja hebben ze ook 50x zoveel provincies als in Nederland
jordyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf 2.20. Wat is dat voor een josti die filmt
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ja, over een x-aantal jaar zal het aantal dialecten wel een stuk zijn afgenomen. Best zonde.
Voor als je talen en shit interessant vindt:
Oh die lijkt me gruwelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht hierin dat ik mijn benen ging verliezen
Mandarijn is de hoofdtaal. Die taal biedt meer toekomst dan een of ander 'suf' dialectje. Dialecten worden minder belangrijk en daarom minder vaak geleerd aan kindjes. Zie je ook aan de Chinezen die naar het buitenland zijn verhuisd. Kinderen leren Mandarijn in plaats van het dialect van hun ouders.quote:
Nee hoor, best lachen, je weet toch niet wtf er staat te gebeuren als je ergens achteraan hangt. Alleen irritant dat ik met m'n voeten wat takken raakte, dan schrik je je echt de teringquote:
Daar ging mijn hoofd pijn van doen. De hele tijd met je hoofd tegen de linker- en rechterkant aan. Au.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht hierin dat ik mijn benen ging verliezen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar ging mijn hoofd pijn van doen. De hele tijd met je hoofd tegen de linker- en rechterkant aan. Au.
?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
Omg omg omg, dat gezicht van die moeder is bekend, omg.
Daar zat die stang vet kut tegen mijn middel aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]dat had ik juist bij die houten achtbaan, krakkemikkig kutding
Nee ik kan er geen plezier aan belevenquote:
Die is fucking eng.quote:
Had je haar zo verwacht?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
Omg omg omg, dat gezicht van die moeder is bekend, omg.
HIMYMquote:
Niet echt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is fucking eng.
[..]
Had je haar zo verwacht?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is fucking eng.
[..]
Had je haar zo verwacht?
Watjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik kan er geen plezier aan beleven
Oh, niks voor mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
HIMYM
[..]
Niet echt.En vooral die hoektanden niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet echt.En vooral die hoektanden niet.
Ben er wel ingeweest met mijn hoogtevrees.quote:
Opzich wel logisch ook. Deden ze dat hier maar meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mandarijn is de hoofdtaal. Die taal biedt meer toekomst dan een of ander 'suf' dialectje. Dialecten worden minder belangrijk en daarom minder vaak geleerd aan kindjes. Zie je ook aan de Chinezen die naar het buitenland zijn verhuisd. Kinderen leren Mandarijn in plaats van het dialect van hun ouders.
Ik kan geen diepte zien, no way dat ik zo`n ding gaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]Beetje apart gezicht heeft ze ook.
[..]
Ben er wel ingeweest met mijn hoogtevrees.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]Beetje apart gezicht heeft ze ook.
[..]
Ben er wel ingeweest met mijn hoogtevrees.
Mijn ma ook niet en die springt er gewoon inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan geen diepte zien, no way dat ik zo`n ding ga
Gekke Limbo XDquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn ma ook niet en die springt er gewoon in
Jouw moeder is stoerder dan jij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn ma ook niet en die springt er gewoon in
Daar durf ik dan wel weer inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind achtbanen wel leuk, maar wat ik echt kut vind is een schommelschip
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Vogelrok is de enige achtbaan waar ik ooit in ben geweest
Ja en de Kikkerachtbaan
Ja in zo'n kleine wel, maar zo'n grote wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar durf ik dan wel weer in![]()
Op voorwaarde dat die niet over de kop gaat trouwens
Hou je bekquote:
Ik ook, nooit in een vrije val geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:29 schreef Ezell het volgende:
Ik ga altijd een beetje dood in achtbanen of andere attracties met hoogtes.![]()
![]()
Jij kan maar beter ook nooit gaan zeilen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja in zo'n kleine wel, maar zo'n grote wat is daar leuk aan?Zo steeds net dat kut gevoel als ie op de kant is en dan weer teruggaat
Maar hetzelfde kutgevoel heb je toch ook in een achtbaan of andere attractiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja in zo'n kleine wel, maar zo'n grote wat is daar leuk aan?Zo steeds net dat kut gevoel als ie op de kant is en dan weer teruggaat
Dat is adrenaline, en gaat het snel, dat is leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar hetzelfde kutgevoel heb je toch ook in een achtbaan of andere attractie?
Zoiets?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook, nooit in een vrije val geweest
Waarom zou ik ook gaan zeilenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kan maar beter ook nooit gaan zeilen.
Mwa, alleen maar het gevoel van ik moet kotsenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is adrenaline, en gaat het snel, dat is leuk.
Zeilen is leuk man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom zou ik ook gaan zeilenjostisport
Ja datquote:
Nee. Op de boot naar Engeland word ik ook altijd kotsmisselijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeilen is leuk man.Zo geluidloos over het water glijden, meegaan met de wind, vet joh.
Ik ook niet.quote:
Dat ziet er eigenlijk nog best 'oké' uit. Geen rare bewegingen.quote:
Een zeilboot is wel anders man, vooral op een meer. Het gaat niet de hele tijd op en neer, heen en weer, maar eerder om de zoveel minuten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee. Op de boot naar Engeland word ik ook altijd kotsmisselijktenzij ik op het dek sta
frisse wind jwtz
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ben wel in een hele lage geweest, maar dat stelde niet zo heel veel voor.
[..]
Dat ziet er eigenlijk nog best 'oké' uit. Geen rare bewegingen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ben wel in een hele lage geweest, maar dat stelde niet zo heel veel voor.
[..]
Dat ziet er eigenlijk nog best 'oké' uit. Geen rare bewegingen.
Wat zit je dan loze assumpties te maken jongequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een zeilboot is wel anders man, vooral op een meer. Het gaat niet de hele tijd op en neer, heen en weer, maar eerder om de zoveel minuten.
Of een reverse bungee jumpquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja datZoiets heb je ook dat hij hoog boven de stad, net niet afgeschoten wordt, hangt hij zo half op dat plateau te bungelen
Wat is daar leuk aan, serieus
Wacht maar tot Jordy`s:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik ben sowieso een held op sokken wat betreft attracties
Nou ik zou toch mn broek vol schijten hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar het is dat 'ie geen rare bewegingen maakt.
Dat je al te pussy bent om te zeilen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat zit je dan loze assumpties te maken jonge
Hou je bek toch man, zeilboy93quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je al te pussy bent om te zeilen.
Durf je in deze?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou ik zou toch mn broek vol schijten hoor
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik ben sowieso een held op sokken wat betreft attracties
Kan je zeilen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me dus zo vet om hier een week mee te mogen cruisen.
als die hele boot vol met blondines zit count me inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
wat een faggotschipquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan je chanterenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
wat je zegt ben jezelf iehieheheiieieihihiihihihihi
Je zit liever op een truck zekerquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee man dat ding gaat ook los constant over de kop
Mja, heb het ooit een weekje gedaan op zo'n kamp, voor de rest nooit meer een kans gehad.quote:
Ik wil wel mee, maar niet als ik hoef te zeilenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, heb het ooit een weekje gedaan op zo'n kamp, voor de rest nooit meer een kans gehad.
Verrassendquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Ezell het volgende:
Dit is trouwens wel heel vet:
Met uitzondering van die vrije vallen naar beneden van 50 meter.
Met motoren 36km/h, op windkracht zal hij wel veel sneller gaan.quote:
Ik deed ook niet al het werk op dat kamp hoor, als je dat moet doen is het echt zwaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar niet als ik hoef te zeilenVerder is het wel chill hoor, zo op zee
windje
Ik keek dat filmpje, gelijk rillingen.quote:
Gohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik keek dat filmpje, gelijk rillingen.
Zullen we dat samen doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik keek dat filmpje, gelijk rillingen.
Zou je ook Rope Swings doen?quote:
Je moeder op een driewieler met 42 bananen.quote:
Rillen?quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder op een driewieler met 42 bananen.
[..]
Rillen?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Ik ga wel via de andere kant van de berg.
O nee, dat gaat mij te ver. Wil nog wel even blijven leven.quote:
quote:
Ja zit niet in mijn familie om dik te wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar kan ook aan je bouw liggen, als je een smallere bouw hebt mag je ook wat lichter wegen dan dat gemiddelde waar de BMI van uit gaat
Bij mij ene kant van de familie wel en andere kant nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zit niet in mijn familie om dik te worden
Ligt eraan. Bedoel je letterlijk klimmen of wandelen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan wel weer nog een keer een echt hoge berg willen beklimmen.
Dat lijkt me dan weer minder hoogtevrezerig dan een achtbaan op de een of andere manier
Gewoon goede genen hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij mij ene kant van de familie wel en andere kant niet![]()
Mix. Mount Everest gaat dan een beetje furrquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bedoel je letterlijk klimmen of wandelen?
Dat ziet er nog best tof uit.quote:
Mja, of je wordt het halverwege zat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mix. Mount Everest gaat dan een beetje furrMaar de Kilimanjaro bijvoorbeeld kan je redelijk goed beklimmen als amateur
Ja dan ga je weer terugquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ziet er nog best tof uit.
[..]
Mja, of je wordt het halverwege zat.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan ga je weer terugmaar dat is toch zonde
omg jaquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
Ik versta geen hond van Alors on danse maar hij is leuk
Nah denk het niet, het is toch een prestatie als je helemaal aan het topje van zo`n berg aankomt tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt.Maar zou jij het niet zat worden dan?
Die is veel beter jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef chapel24 het volgende:
Wat gaat iedereen deze zaterdagavond doen?
En jij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
Ik ga De Verbouwing kijkenhad ik toen op school nog een stukje over geschreven
pijpen hihiihih viesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
Stokbrood met eiersalade en mergpijpen![]()
inb4 pijpen hihhaiahohhao
Dat lied ken ik nietquote:
Robert Downie jrquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
met een grappig stukje van een whatsappgesprek
[ afbeelding ]
hihihi pijpen hihihihiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
Stokbrood met eiersalade en mergpijpen![]()
inb4 pijpen hihhaiahohhao
Ah topquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vrienden laatste dingen bespreken voor Albufeira en daarna lekker stappen!!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat lied ken ik nietBen niet zo'n hele grote fan van rap tbh
Ik hield me maar even stil inderdaadquote:
Meh, eminem is leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet kennenRap niet kunnen waarderen
Lil Waynequote:
Wat is er niet mis met Lil Waynequote:
Eminem en Lil Wayne zijn eigenlijk de enigste rappers die ik zo op kan noemenquote:
Stu, wangsterquote:
Tering zegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Eminem en Lil Wayne zijn eigenlijk de enigste rappers die ik zo op kan noemenLuister het eigenlijk amper
Alles goed?quote:
Ja, lekker lui op zaterdagquote:
vetzakquote:
Ik nietquote:
En Snoop natuurlijkquote:
Zo zo, sportieve jongenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik nietNet wezen hardlopen dus ik verdien nu ook mijn rust
Meh alleen Jay-Z komt me nog een beetje bekend voor. Van die andere 2 weleens gehoord maar zou echt niet een single van hun kunnen opnoemenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering zeg..
Je kent Kanye niet? Jay-Z? 2Pac,
jajaquote:
Ja trainingsschema aan het volgenquote:
Lil Wayne vind ik echt een verschrikkelijke poser die zichzelf heel wat vind maar belachelijk slecht is. Maarja, dat ben ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Eminem en Lil Wayne zijn eigenlijk de enigste rappers die ik zo op kan noemenLuister het eigenlijk amper
2pac en biggie, als je die niet kent leef je echt onder een steen man, dat waren echt twee van de grootste rappersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Meh alleen Jay-Z komt me nog een beetje bekend voor. Van die andere 2 weleens gehoord maar zou echt niet een single van hun kunnen opnoemenMaar wss als ik er 1 hoor dan herken ik hem wel
Noem het bekendste nummer van 2pac is op dan ga ik hem luisteren en kijken of ik hem herkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2pac en biggie, als je die niet kent leef je echt onder een steen man, dat waren echt twee van de grootste rappers
Mijn conditie zal niet veel beter zijn vrees ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja trainingsschema aan het volgen3de week, maarja, best pittig als je mijn conditie hebt
Changes natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Noem het bekendste nummer van 2pac is op dan ga ik hem luisteren en kijken of ik hem herken
Ook maar ook bij mij is Changes het eerste nummer waar ik aan denkquote:
Ah ja ik herken hem wel maar als ik hem zo gehoord had had ik nooit gezegd van ja dit is 2pac met changesquote:
Als je je daar al druk om moet makenquote:
Complete hysterie omdat ik niet naar zijn hw kan komen. Sorry, ik moet even meer geld ophoesten dan er nu op mijn rekening staat (volgende week zaterdag) en met dat geld moet ik mijn borg betalen en daarna mijn huurcontract tekenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die gozer is gewoon ontzettend onredelijk aan het doen.Maar ja, niks van aantrekken.
goed, ben wel moe maar gaat wel.quote:
Nou hij is aan het downloaden hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Nodig, je moet echt eens gauw het All Eyez On Me album gaan downloaden
Moest je werken vandaag? Klinkt verder niet zo heel enthousiastquote:
Niet als mensen alleen maar om zichzelf geven natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef arachide. het volgende:
Hij zou toch blij moeten zijn dat ik een huisje heb gevonden?
jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moest je werken vandaag? Klinkt verder niet zo heel enthousiast
Gefeliciteerdquote:
Moet ik je wel gelijk in geven ja soms.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als mensen alleen maar om zichzelf geven natuurlijk
Nou, dan hoop ik maar dat je morgen extra geniet van je vrije dagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
jaEen dagje weekend dus. maar goed, het hoort bij het leven he
Gefeliciteerdquote:
Misschien is het iets tijdelijks hoor. Alleen de laatste dagen had ik dat gevoel eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik je wel gelijk in geven ja soms.
Ohja jordy, ik reis niet samen met jou want ik kan niet naar die hw dusquote:
GEFELICITEERDquote:
Nein! Een andere, maar veel beter. Badkamer met ligbad omg. En betere buurtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Is het diegene die zo goed als zeker was? Dat appartement
Ik kan je niet beloven dat ik hem naar een week nog op mijn pc heb staanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Baas, je moet 2pac echt leren waarderen, laid back gangster rap
Aardig. Lekker gewerkt, zaterdag avond op de AGF is zooooo chilquote:
Ga je niet naar de HW? Maar we zouden samen blowenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja jordy, ik reis niet samen met jou want ik kan niet naar die hw dusik vind het jammer. Net zo jammer als de reactie van etsu. Hij zegt dat ik ook zijn deel van het verhaal moet vertellen waarom die boos is. Dus dat zal ik even doen
Is je marrokaanse terras nog mogelijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nein! Een andere, maar veel beter. Badkamer met ligbad omg. En betere buurt
AGFquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig. Lekker gewerkt, zaterdag avond op de AGF is zooooo chil
[..]
Ga je niet naar de HW? Maar we zouden samen blowen
[..]
Is je marrokaanse terras nog mogelijk?
Aardappelen, Groenten, Fruit. Ik ben groentemanquote:
Aha, nicequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardappelen, Groenten, Fruit. Ik ben groenteman
Okay boeiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
Etsu vindt et niet leuk omdat:
- ik nu niet met jordy kan meereizen
- hij wijn voor mij had gekocht
- en nog wat, maar dat ben ik al vergeten
Hij is boos omdat hij wijn voor je had gekocht? Jezus wat een aidsredenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
Sorrrrrryyyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig. Lekker gewerkt, zaterdag avond op de AGF is zooooo chil
[..]
Ga je niet naar de HW? Maar we zouden samen blowen
[..]
Is je marrokaanse terras nog mogelijk?
- Heeft een luchtbed geregeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is boos omdat hij wijn voor je had gekocht? Jezus wat een aidsreden
Oh, hij was al bij jou gaan uithuilen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
- Heeft een luchtbed geregeld.
- Zorgde dat zijn huisje op tijd klaar was voor de hw.
Ik bedoel over je optrekje johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja jordy, ik reis niet samen met jou want ik kan niet naar die hw dusik vind het jammer. Net zo jammer als de reactie van etsu. Hij zegt dat ik ook zijn deel van het verhaal moet vertellen waarom die boos is. Dus dat zal ik even doen
jupquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, hij was al bij jou gaan uithuilen?
Je hebt niks verkeerds gedaan hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
Maar wat moet ik dan? Ik moet voor zaterdag 600 euro ergens vandaan toveren en die ochtend een huurcontract tekenen. Dan kan ik toch beter een andere dag komen?
Casinoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
Maar wat moet ik dan? Ik moet voor zaterdag 600 euro ergens vandaan toveren en die ochtend een huurcontract tekenen. Dan kan ik toch beter een andere dag komen?
quote:
Stuart bezit een casinoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |