abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2013 @ 07:39:08 #151
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127348031
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef Andromache het volgende:
precies, Splash, zo ver is het allemaal niet, ik bedoel maar, half Nederland komt naar Drenthe als het weer TT is ;)
Dat is maar één keer per jaar en met tegenzin hoor. Zelfs met de motor nog in de file staan. :')
Ik ben nu veel vaker in Drenthe te vinden. Die zijn soms net zo moeilijk te verstaan als mensen uit Friesland hoor. :{
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_127348077
Ik zou gewoon nooit meer uit mijn regio weg willen en ik zou niet willen dat iemand die aan zijn regio gehecht is voor mij zou verhuizen.

Daarnaast ben ik van nature en vol overtuiging lui, dus met een verwegwoonder zou het niet optimaal daten zijn voor mij...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127348318
Ik was laatst over de vloer bij de ouders van mijn vriendin. Zij heeft een oom die in Friesland woont en ook met een Friezin getrouwd is, zij spreken onderling Fries. Ik heb me nooit beseft hoe storend ik dat geknauw onderling vind tot ik een avondje naast ze had gezeten.
  maandag 3 juni 2013 @ 08:35:39 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127348631
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou gewoon nooit meer uit mijn regio weg willen en ik zou niet willen dat iemand die aan zijn regio gehecht is voor mij zou verhuizen.

Daarnaast ben ik van nature en vol overtuiging lui, dus met een verwegwoonder zou het niet optimaal daten zijn voor mij...
De kans dat ik hier weg zal gaan is zeer klein. Echter is er wel 1x iemand geweest waar als het er op aan had komen ik wel daar had gaan wonen. En daar is dan echt andere kant van Nederland.

Echter had ik wel een huisje / kamer aangehouden hier zodat ik altijd en in het weekend eventueel terug kon gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_127349352
Durf te wedden dat iedereen hier wel zou verhuizen als het er echt op aankomt. Ik ben zelf helemaal niet gehecht aan een plek. En NL is zo klein dat je binnen 2 uurtjes vrijwel overal bent.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127349562
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:29 schreef habitue het volgende:
Durf te wedden dat iedereen hier wel zou verhuizen als het er echt op aankomt.
het hangt er heel erg vanaf waarheen ik zou moeten verhuizen, ik zeg niet bij voorbaat al nee iig.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:41:43 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127349609
Tsja, wat is 'als het er echt op aankomt'. Wanneer komt het erop aan? Als iemand geen concessies wil doen? Dat is natuurlijk al niet echt een gezonde basis voor een relatie.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 3 juni 2013 @ 09:42:48 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127349629
quote:
Durf te wedden dat iedereen hier wel zou verhuizen als het er echt op aankomt. Ik ben zelf helemaal niet gehecht aan een plek. En NL is zo klein dat je binnen 2 uurtjes vrijwel overal bent.
Wat ik zeg, die kans achter ik zeer zeer klein. En stel dat, dan houd ik een woonplek hier aan. Al is het een maar een kleine kamer. Maar ik wil wanneer dan ook onafhankelijk van iemand terug kunnen en kunnen overnachten in Scheveningen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 3 juni 2013 @ 09:48:21 #159
370341 AldoTheApache
Ezelltekstje
pi_127349744
quote:
Nee hoor :P

Ik vond 45 minuten al te ver :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_127349749
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:41 schreef Silenus het volgende:
Tsja, wat is 'als het er echt op aankomt'. Wanneer komt het erop aan? Als iemand geen concessies wil doen? Dat is natuurlijk al niet echt een gezonde basis voor een relatie.
Dat de ander ook bereid is consessies te doen natuurlijk. Verder je droompartner, smoorverliefd. Dan kun je wel zeggen ik ga hier nooit weg! Dan houd je jezelf voor de gek.

Mijn vader woont al 63 jaar in zn geboortestadje, zou er nooit weg gaan. Toch gaat hij voor zijn vriendin verhuizen binnenkort.
Voor de juiste partner heb je veel over.
pi_127349852
Mijn leven bestaat uit veel meer dan alleen maar mijn partner. Mijn vrienden, werk, sociale bezigheden. Als ik zou verhuizen naar de andere kant van het land dan moet ik dat allemaal opgeven. Zelfs voor mijn droompartner gaat me dat te ver, vooral omdat de praktijk is dat je dan sneller veroordeeld bent tot huisje-boompje-beestje. Dat past nu gewoon nog niet bij mij.

Overigens, mogelijk dat ik en mijn vriendin die ik dus ook via een datingsite ken binnenkort gaan samenwonen. Het gaat nog steeds erg goed.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:54:48 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127349871
Goed om te horen Myst :)
  Official ESF Kreviewer maandag 3 juni 2013 @ 10:01:50 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127350021
quote:
Ik durf te wedden dat ik dat niet zou doen. Ook niet als het er echt op aankomt.
pi_127350028
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn leven bestaat uit veel meer dan alleen maar mijn partner. Mijn vrienden, werk, sociale bezigheden. Als ik zou verhuizen naar de andere kant van het land dan moet ik dat allemaal opgeven. Zelfs voor mijn droompartner gaat me dat te ver, vooral omdat de praktijk is dat je dan sneller veroordeeld bent tot huisje-boompje-beestje. Dat past nu gewoon nog niet bij mij.wa

Overigens, mogelijk dat ik en mijn vriendin die ik dus ook via een datingsite ken binnenkort gaan samenwonen. Het gaat nog steeds erg goed.
Dat klinkt wel erg rigoreus.
Alsof je je vrienden zou moeten opgeven als je een uurtje verderop woont. Kijk je werk opgeven zou ik ook niet doen, maar wat extra reistijd zou ik niet zo erg vinden.

Tof om te horen! Geeft de datingsite-dater hoop!
pi_127350100
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg rigoreus.
Alsof je je vrienden zou moeten opgeven als je een uurtje verderop woont. Kijk je werk opgeven zou ik ook niet doen, maar wat extra reistijd zou ik niet zo erg vinden.
Mijn ervaring is dat zelfs vrienden die een half uurtje verderop gaan wonen echt niet vaak terugkomen om een avondje te stappen of iets anders te doen. Die zie ik alleen nog maar als ze gezapig hun kringverjaardag vieren. Dat is gewoon vaak de realiteit, hoe zeer je je ook voorneemt vaak terug te gaan naar je oude vrienden. Uit het oog wordt toch te vaak uit het hart.
pi_127350151
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat zelfs vrienden die een half uurtje verderop gaan wonen echt niet vaak terugkomen om een avondje te stappen of iets anders te doen. Die zie ik alleen nog maar als ze gezapig hun kringverjaardag vieren. Dat is gewoon vaak de realiteit, hoe zeer je je ook voorneemt vaak terug te gaan naar je oude vrienden. Uit het oog wordt toch te vaak uit het hart.
Die ervaring heb ik totaal niet. Dan zijn het ook geen echt goede vrienden.
pi_127350180
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, maar vrienden komen en gaan nu eenmaal. Zo gaat dat in het leven.

Mijn partner is niet iemand aan wie ik 100% van mijn leven op wil hangen. Ik wil nog ergens op terug kunnen vallen. Dat gaat nou eenmaal beter in deze regio dan aan de andere kant van Nederland.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:10:28 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127350198
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:07 schreef habitue het volgende:
Jij hebt niet de ervaring dat je vrienden die verder weg wonen (ruim half uur) minder ziet. En dat het vaak ook afneemt met de tijd?
pi_127350291
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij hebt niet de ervaring dat je vrienden die verder weg wonen (ruim half uur) minder ziet. En dat het vaak ook afneemt met de tijd?
Tuurlijk neemt het wel af. Maar alsnog zie ik ze regelmatig en spreek ik ze vaak. De vriendschap is niet minder hecht geworden.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:15:42 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127350315
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef habitue het volgende:

Tuurlijk neemt het wel af. Maar alsnog zie ik ze regelmatig en spreek ik ze vaak. De vriendschap is niet minder hecht geworden.
bij mij zijn de vriendschappen ook niet minder hecht geworden, maar ik zie ze wel stukken en stukken minder.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:20:05 #171
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127350412
Ik ben echt totaal niet gehecht aan een woonplek. Er is maar één pkek in Nederland waar ik echt niet wil wonen. Daarnaast moet werk natuurlijk ook wel in de buurt zijn. Reizen vind ik ook niet erg, zolang het niet in de spits is, haha
You can only have the sunshine after the rain..
pi_127350480
Ik had nooit gedacht gehecht te kunnen raken aan de plek waar ik woon, maar ik heb hier gewoon zoveel wat ik voor geen goud kwijt wil raken dat ik best verknocht ben geraakt aan mijn woonplaats. En dat voelt heel kneuterig :')

Gelukkig wil mijn vriendin graag uit haar dorp weg dus zal ze bij mij intrekken. Dat scheelt weer discussie.
pi_127350518
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Net zoals in een relatie moet je ook in vriendschappen blijven investeren. Niet iedereen kan of wil dat doen.
pi_127350578
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
Er is maar één pkek in Nederland waar ik echt niet wil wonen.
De bijlmerbajes?
  maandag 3 juni 2013 @ 10:28:46 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127350658
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Net zoals in een relatie moet je ook in vriendschappen blijven investeren. Niet iedereen kan of wil dat doen.
Natuurlijk. Maar het is gewoon lastiger / meer geregel naar mate je ouder wordt.. relatie / werk / gezin evt. En dan maakt afstand het gewoon simpelweg moeilijker/lastiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')