Een date, of "gewoon gezellig"?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
ik heb misschien later deze maand een dategewoon voor de gezelligheid, vooralsnog...
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)jkstevredenheid.html
Even info voor extra moraal
misschien, gezelligheid, vooralsnog.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
ik heb misschien later deze maand een dategewoon voor de gezelligheid, vooralsnog...
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]![]()
Pff, na een aantal fokmeets toch wel toe aan een 'echte' date. Iemand suggesties voor een leuke oneliner?
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jouw PM box zal vast wel volzitten nu, haha
Oneliner voor op paiq? Of hoe?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]![]()
Pff, na een aantal fokmeets toch wel toe aan een 'echte' date. Iemand suggesties voor een leuke oneliner?
Dat denk ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)jkstevredenheid.html
Even info voor extra moraal
Oh, meestal fabriceer ik iets leuks van de interesses die ik zie. Komt vrijwel altijd een leuke reactie opquote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]![]()
quote:
Ja, vol metquote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat jij ook zo van knuffelen/voetbal/uggs bent?!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, meestal fabriceer ik iets leuks van de interesses die ik zie. Komt vrijwel altijd een leuke reactie op
"Hey, ken jij het fokforum?"quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]![]()
Dit. Ik doe dat heel vaak bewust. Immers, je weet het niet...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon degebruiken en kijken of ie die kent
Jij?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar iemand nog een datingervaring die hij/zij wil delen?
Ja, lees even de voorgaande 300 + delen terug zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar iemand nog een datingervaring die hij/zij wil delen?
Ik wilde net zeggen, ik kan best een ervaring delen, maar dan zou het toch een gerecyclede van gisteren zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, lees even de voorgaande 300 + delen terug zou ik zeggen.
Nee ben weer terug bij mijn ex/vriendin. Weinig verhalen verder.quote:
Oké daar heb je wel een punt. Maar nieuwe verhalen zijn altijd beter.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, lees even de voorgaande 300 + delen terug zou ik zeggen.
Neen, de classics zijn het beste. Bv het roze-uggs monster.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar nieuwe verhalen zijn altijd beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |