quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Glibber op 02-06-2013 00:05:24 ]![]()
LEUGENS!quote:![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik zou van sommige mensen hier ook niet weten hoe ze eruit zien! Kom ik daar.. Vraag ik me echt af wie sommige mensen zijn
Your beauty never ever scared me.![]()
Heb net een inside-outje gedraaid met een enorme tip.
Zou een grote tip chill zijn? Nooit geprobeerd.
Ik weet wel dat te kleine tipjes branden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zie je wel.quote:
Ik ben vanmorgen over mijn nek gegaan door de geur van seksHAHA! Ik vind dit best wel hilarisch
What the f*** is het met Nightcore & Anime. Kan niet eens naar Nightcore luisteren zonder dat ik 2 getekende tetten in mijn gezicht krijg. Pff.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dan moet de vent waarmee je neukt wat vaker zijn dopschimmel eraf krabbenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben vanmorgen over mijn nek gegaan door de geur van seksHAHA! Ik vind dit best wel hilarisch
Haha nee dat was het nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan moet de vent waarmee je neukt wat vaker zijn dopschimmel eraf krabbenIk kon gewoon niet tegen de geur van seks, zweet enz. Op de één of andere manier kun je dat soms echt ruiken als je goeie seks hebt gehad haha. Best nasty
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee dat was het nietIk kon gewoon niet tegen de geur van seks, zweet enz. Op de één of andere manier kun je dat soms echt ruiken als je goeie seks hebt gehad haha. Best nasty
Maar het ligt wel een beetje aan de persoon warmee je seks hebt.
Ik vind ook niet iedereen's zweet vies ruiken, die van mijn ex rook best lekker hoe gek het ook klinkt
En seksgeur vind ik altijd wel chill.
Het komt denk ik ook wel omdat hij de hele avond en nacht is uit geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Maar het ligt wel een beetje aan de persoon warmee je seks hebt.
Ik vind ook niet iedereen's zweet vies ruiken, die van mijn ex rook best lekker hoe gek het ook klinkt
En seksgeur vind ik altijd wel chill.Na ik vind het normaal niet erg maar denk dat slaap te kort ervoor heeft gezorgd dat ik het even niet kon hebben. Heb ik alsnog vannacht maar 5 uur geslapen.. Damn ik kom slaap te kort haha
Heb je nou alsnog met die A geneukt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt denk ik ook wel omdat hij de hele avond en nacht is uit geweestNa ik vind het normaal niet erg maar denk dat slaap te kort ervoor heeft gezorgd dat ik het even niet kon hebben. Heb ik alsnog vannacht maar 5 uur geslapen.. Damn ik kom slaap te kort haha
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb je nou alsnog met die A geneukt?
Hahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:24 schreef Nestalgie het volgende:
Als je hem echt goed terug wil pakken moet je met mij neuken
Goed nu gesprek van de dag: Wat zijn jullie Zaterdagavond plannen?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vind het ook wel een beetje raar dat je dan alsnog met hem neukt... ik vind je echt awesome enzo... maar dan moet je niet hier komen over hoe je klaar bent met A. etc.
Weet ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:28 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje raar dat je dan alsnog met hem neukt... ik vind je echt awesome enzo... maar dan moet je niet hier komen over hoe je klaar bent met A. etc.Ik snap mezelf ook niet hoor
Duurt 2 seconden godverdommequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen tijd. Ik luister chille muziek![]()
Weet je wat nog meer 2 seconde duurt?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Niet zo heel veel dingen haha!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer 2 seconde duurt?Your beauty never ever scared me.![]()
Mijn fapsessie van 8 seconde geledenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer 2 seconde duurt?![]()
quote:Alles wat 2 seconde duurt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mijn fapsessie van 8 seconde geleden
HIHAHO BWHEHEHEDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Alles wat 2 seconde duurt.
HIHAHO BWHEHEHE
Doe ik ook altijd.quote:
Is het dom om me eerst ziek te melden bij de Plus (waar ik dus werk) ivm met mijn gekneusde teen, en dan nu naar de Plus te gaan om vreten te kopen? Ik bedoel... iets kopen snel is heel anders dan de hele dag daar rondlopen en vullen, toch?Dit -- Parkiet is mijn papa
Uuh waarom zou je geen eten mogen kopen ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef Unscrewed het volgende:
Is het dom om me eerst ziek te melden bij de Plus (waar ik dus werk) ivm met mijn gekneusde teen, en dan nu naar de Plus te gaan om vreten te kopen? Ik bedoel... iets kopen snel is heel anders dan de hele dag daar rondlopen en vullen, toch?
Gekneusde teen of niet, dat houdt niet in dat je niet mag eten.
Sobershow PlusMogen blij zijn dat er iemand boodschappen komt doen.
Ook in moeilijke tijden.![]()
ja niet doen. Krijg je problemen mee. Is er geen andere winkel in de buurt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef Unscrewed het volgende:
Is het dom om me eerst ziek te melden bij de Plus (waar ik dus werk) ivm met mijn gekneusde teen, en dan nu naar de Plus te gaan om vreten te kopen? Ik bedoel... iets kopen snel is heel anders dan de hele dag daar rondlopen en vullen, toch?![]()
Nah, ben ik niet in geinteresseerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Je wilt zeker je p/p omhoog krikken
Ik ben te lui om quotes in berichten te editen en wil quotes en dingen die ik zelf hou gescheiden houden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja niet doen. Krijg je problemen mee. Is er geen andere winkel in de buurt?Your beauty never ever scared me.![]()
Nouja, eten als in snacks (chips, snoep, etc) [ga een film kijken].quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Uuh waarom zou je geen eten mogen kopen ?
Gekneusde teen of niet, dat houdt niet in dat je niet mag eten.
Sobershow PlusMogen blij zijn dat er iemand boodschappen komt doen.
Ik ben bang dat ze denken: "Nou, hij kan wel hier komen winkelen maar hij daagt niet op bij zijn werk."Dit -- Parkiet is mijn papa
Neen. Zijn winkels in dorpen open tot 5 of tot 6 u?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja niet doen. Krijg je problemen mee. Is er geen andere winkel in de buurt?Dit -- Parkiet is mijn papa
geen idee ik woon in de randstadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Neen. Zijn winkels in dorpen open tot 5 of tot 6 u?![]()
Pff. kutzooi. Volgens mij zijn ze open tot 5 uur, kan het ook nergens vinden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Website van de winkel en dan winkelzoeker?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:09 schreef Unscrewed het volgende:
Pff. kutzooi. Volgens mij zijn ze open tot 5 uur, kan het ook nergens vinden.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Website van de winkel en dan winkelzoeker?
Wat voor winkel is er nou tot 5u open? Achterlijke tijd. Snap de winkeltijden überhaupt niet, overdag open en 's avonds na 8en dicht.. Iedereen werkt toch overdag? Komt volgens mij nog voort uit het traditionele huismoeder beeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:09 schreef Unscrewed het volgende:
Pff. kutzooi. Volgens mij zijn ze open tot 5 uur, kan het ook nergens vinden.![]()
Oh die tijden hebben ze ook in Groningen.
Vind 't op zich nog wel redelijke tijden.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik sta als FOK! noob op nummer 249 van de jaarcijfers tot nu toe. Vind ik best netjes van mezelf haha
Eens. Elke winkel hier is open tot 5u, behalve supermarkten blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat voor winkel is er nou tot 5u open? Achterlijke tijd. Snap de winkeltijden überhaupt niet, overdag open en 's avonds na 8en dicht.. Iedereen werkt toch overdag? Komt volgens mij nog voort uit het traditionele huismoeder beeld.Dit -- Parkiet is mijn papa
Linkje naar jaarcijfers?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta als FOK! noob op nummer 249 van de jaarcijfers tot nu toe. Vind ik best netjes van mezelf haha
Raad iemand nog een goeie film aan? Liefst Horror (eng, niet vies), Actie of Comedy.Dit -- Parkiet is mijn papa
insidious. horrorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
Raad iemand nog een goeie film aan? Liefst Horror (eng, niet vies), Actie of Comedy.
of never back down actie
of meet the spartans comedy![]()
Ik werd geroepen:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
Raad iemand nog een goeie film aan? Liefst Horror (eng, niet vies), Actie of Comedy.
Sinister (2012) - IMDb
The Last House on the Left (2009) - IMDb
The Poughkeepsie Tapes (2007) - IMDb
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 17:23:00 ]![]()
fijn dat je zo snel langs kon komenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik werd geroepen:
Sinister (2012) - IMDb
The Poughkeepsie Tapes (2007) - IMDb![]()
Graag gedaan. Insidious is inderdaad ook wel aardig inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
fijn dat je zo snel langs kon komen
Vacancy (2007) - IMDb en vooral deze trouwens ook nog: 1408 (2007) - IMDb Stephen King van de bovenste plank![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
insidious. horror
of never back down actie
of meet the spartans comedyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik werd geroepen:
Sinister (2012) - IMDb
The Poughkeepsie Tapes (2007) - IMDbDankjewel allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Graag gedaan. Insidious is inderdaad ook wel aardig inderdaad
Vacancy (2007) - IMDb en vooral deze trouwens ook nog: 1408 (2007) - IMDb Stephen King van de bovenste plankIk zal ze allemaal dowloaden en er eentje van kiezen voor vanavond.
Wie hebben er trouwens allemaal Skype?Dit -- Parkiet is mijn papa
Wie niet tegenwoordig?quote:
Oh en ik vond de Paranormal Activity-reeks leuk, maar dat vinden veel mensen kutfilms![]()
![]()
ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig?
Oh en ik vond de Paranormal Activity-reeks leuk, maar dat vinden veel mensen kutfilms![]()
Kutkinderfilms, iemand boven de 12 die daar ook maar enigszins geboeid door was, kan ik moeilijk nog serieus nemenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig?
![]()
1408 ken ik nogquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Graag gedaan. Insidious is inderdaad ook wel aardig inderdaad
Vacancy (2007) - IMDb en vooral deze trouwens ook nog: 1408 (2007) - IMDb Stephen King van de bovenste plankduivelse hotelkamer.
Heb ook wel zin in een goede film, ff kijken of er wat komt![]()
Godverdomme youtube stopt steeds als ik een andere tab open heb wat is deze![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
En ik kan mensen die een mening niet normaal kunnen onderbouwen moeilijk serieus nemenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kutkinderfilms, iemand boven de 12 die daar ook maar enigszins geboeid door was, kan ik moeilijk nog serieus nemenJa die was gewoon eindbaas!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
1408 ken ik nogduivelse hotelkamer.
Heb ook wel zin in een goede film, ff kijken of er wat komt
Ik heb Nang Nak gedownload voor vanavond, één of andere vage Thaise horror![]()
![]()
hee jij had toch een ban?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
1408 ken ik nogduivelse hotelkamer.
Heb ook wel zin in een goede film, ff kijken of er wat komtHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nooit is álles goed met mij. Maar veel goed.quote:
veel goed met jou?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ben net afgewezen door een fokster, dus niet echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nooit is álles goed met mij. Maar veel goed.
veel goed met jou?![]()
![]()
Kom je wel naar de meet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben net afgewezen door een fokster, dus niet echtHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hoppa, zelf even een pizza gemaakt met tomatensaus, een laag ei, laag kaas en een laag met kip, spek, ui en paprika.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Vanavond naar een verkleedfeestje, ik ga als echte stoner natuurlijk als rasta met zo'n pet en dreadlocks en een hawaiiketting met wietbladen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
en zo'n nep adidas-shirt met een cannabisblaadje eropquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:07 schreef Studeur het volgende:
Vanavond naar een verkleedfeestje, ik ga als echte stoner natuurlijk als rasta met zo'n pet en dreadlocks en een hawaiiketting met wietbladen![]()
Die kan ik dus nergens meer vinden vóór 1 uur snachtsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en zo'n nep adidas-shirt met een cannabisblaadje eropHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig?
Oh en ik vond de Paranormal Activity-reeks leuk, maar dat vinden veel mensen kutfilmsIk dacht namelijk dat alle stoners dezelfde film kunnen downloaden en dan tegelijk starten en op die manier stoned een film kunnen kijken.quote:
Want film kijken terwijl je stoned bent is baas.
Ookal smoke ik niet meer.Kan wel even een uitzondering maken.
Godverdomme !
Vanavond dus niks rookvrij.
Jamsessie-feestje, verjaardag en dan weer stadje in.
Wat wordt er ingedronken ? Ik heb De Koninck en een 6pack Hertog.
En hoe kan je gofferpoepjekontjekakjedomme daar nou niets bij
consumeren in de vorm van overheerlijk rookwaar. ?!Ook in moeilijke tijden.![]()
een goede sigaar of een heerlijke filtersigaret tussen je vingers laten dansen onder het genot van een alcoholhoudende versnaperingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godverdomme !
Vanavond dus niks rookvrij.
Jamsessie-feestje, verjaardag en dan weer stadje in.
Wat wordt er ingedronken ? Ik heb De Koninck en een 6pack Hertog.
En hoe kan je gofferpoepjekontjekakjedomme daar nou niets bij
consumeren in de vorm van overheerlijk rookwaar. ?!![]()
Voor sigaren heb ik een speciaalzaakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een goede sigaar of een heerlijke filtersigaret tussen je vingers laten dansen onder het genot van een alcoholhoudende versnapering![]()
En de alcohol zal vloeien als een malle hahaha, dat gaat gewoon weer
strontlam op de fiets naar huis
Ook in moeilijke tijden.![]()
Hersenschadequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voor sigaren heb ik een speciaalzaak![]()
En de alcohol zal vloeien als een malle hahaha, dat gaat gewoon weer
strontlam op de fiets naar huis
ja, wist je dat niet? gebruiken ze al heel veel in bijvoorbeeld treinenquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Treinen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja, wist je dat niet? gebruiken ze al heel veel in bijvoorbeeld treinenOh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt maar niet oneindig want er gaat altijd energie verloren bij overdracht
Maar dit kan WEL echt, toch?
Lijkt me echt fucking moeilijk als ik stoned ben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht namelijk dat alle stoners dezelfde film kunnen downloaden en dan tegelijk starten en op die manier stoned een film kunnen kijken.
Want film kijken terwijl je stoned bent is baas.
Ookal smoke ik niet meer.Kan wel even een uitzondering maken.
Ik kijk ook geen desperate housewives bijvoorbeeld, te snel en te ingewikkeld
Ga straks weer vapen en heb jackass gedownload, dat moet stoned ook wel geniaal zijn.![]()
nee, je kunt zoveel kinetische energie niet omzetten met een klein sprongetjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh.
[ afbeelding ]
en het is sowieso onmogelijk om in een lift te vallen omdat er een extra beveiliging inzit waardoor je zelfs met alle kabels doorgesneden niet te pletter valt![]()
Ja oke, maar is wel leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt me echt fucking moeilijk als ik stoned ben.
Ik kijk ook geen desperate housewives bijvoorbeeld, te snel en te ingewikkeld
Ga straks weer vapen en heb jackass gedownload, dat moet stoned ook wel geniaal zijn.
Een keer bij bnn geloof ik stelden ze die vraag maar dat scheen toch niet te kunnen omdat je te laat zou zijn met springen, ofzo..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Treinen.
[..]
Oh.
[ afbeelding ]![]()
Dat. En, tenzij de lift een glazen vloer heeft, is het een beetje moeilijk om te bepalen wanneer je moet springenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, je kunt zoveel kinetische energie niet omzetten met een klein sprongetje
en het is sowieso onmogelijk om in een lift te vallen omdat er een extra beveiliging inzit waardoor je zelfs met alle kabels doorgesneden niet te pletter valt![]()
![]()
30 juni in Utrecht ook?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heb net een nieuw wietje gehaald. Pearl nogiets, weet het al niet meer. Ruikt wel facking lekker, ff eentje draaien![]()
![]()
Ja ik ga niet zo ver voor een meet hoor, die tijd is voorbij. Hoe is het met Goofquote:
Verliefd, verloofd.![]()
Goof is heel ondeugend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zo ver voor een meet hoor, die tijd is voorbij. Hoe is het met Goof
Volgens mij kan je niet eens springen als je zo snel naar beneden valt?Dit -- Parkiet is mijn papa
Zo, lekker een biertje erbij.
quote:
Mag ik iets vragen?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Annnet het volgende:
[..]
Waarom niet met Ugjerke zijn rapeface!![]()
![]()
Waarom ben je eigenlijk geen Mod meer?quote:
Heb gelezen dat het niet jouw beslissing was...
Je hoeft het niet te vertellen, hoor.
Emotionele chantage van een stel doorgeslagen veganistenEn mensen geloven dit soort troep ook nog echt.
En ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Monopoly het volgende:
Ach, waar krijg je geen kanker meer van tegenwoordig ?![]()
![]()
Wat een onzin.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik had te weinig pompoenen gegeten dus men was niet meer tevreden over mijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk geen Mod meer?
Heb gelezen dat het niet jouw beslissing was...
Je hoeft het niet te vertellen, hoor.
Pompoenen eten de mods dagelijks, om hun krachten te kunnen bundelen.![]()
Tevens is vlees super gezond, en aan roken is niks gezonds.
Alles is kankerverwekkend en ongezond als je het teveel doet.Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar om eerlijk antwoord te geven op je vraag. Dingen liepen niet meer, en verder zeg ik er niets over, want lekken is niet eerlijk![]()
![]()
Ah ik snap hem al.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had te weinig pompoenen gegeten dus men was niet meer tevreden over mijn kwaliteiten.
Pompoenen eten de mods dagelijks, om hun krachten te kunnen bundelen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef Monopoly het volgende:
Maar om eerlijk antwoord te geven op je vraag. Dingen liepen niet meer, en verder zeg ik er niets over, want lekken is niet eerlijk
Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, jij lekt iedere maand, wil niet zeggen dat ik het niet moet doen [ afbeelding ]
Verliefd, verloofd.![]()
Geeft niet hoor, ik lek bijna elke dag...quote:![]()
Ook op die plaats.
Lekvlek in je kruis?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik lek bijna elke dag...![]()
Ook op die plaats.Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik lek bijna elke dag...![]()
Ook op die plaats.![]()
![]()
Errh..quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:![]()
Haar hoofd transformeert helemaal.
Dit is een complot van de pompoenindustrie tegen de graswortelbeweging.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had te weinig pompoenen gegeten dus men was niet meer tevreden over mijn kwaliteiten.
Pompoenen eten de mods dagelijks, om hun krachten te kunnen bundelen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wel iets meer dan dat..quote:
Wil je het proeven?![]()
March against Monsantoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit is een complot van de pompoenindustrie tegen de graswortelbeweging.Verliefd, verloofd.![]()
Maar als mods dagelijks pompoenen eten... en negers altijd watermeloen...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit is een complot van de pompoenindustrie.
dan is dat zo.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ligt eraan wat het nog meer dan dat isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wel iets meer dan dat..
Wil je het proeven?
Verliefd, verloofd.![]()
Het is al mei.quote:
Nou, ik kan wel veel fruit gaan eten, smaakt het lekker zoet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het nog meer dan dat is
Pus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het nog meer dan dat isOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kut, dat is ook zo.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb altijd het gevoel alsof ik nooit dood kan gaan... ben ik mentaal gestoord?
Ik heb lekker een ijskoud biertje.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb altijd het gevoel alsof ik nooit dood kan gaan... ben ik mentaal gestoord?![]()
Och, een paar primaten moeten weer laten weten dat ze naar de Hoofdklasse zijn gepromoveerd. Misschien moet ik terug zwaaien met een vlag waar "Zet het gewoon op Facebook" op staat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar dat heb ik echt.quote:
Ik denk echt gewoon dat ik niet dood kan.. ookal snij je me in 100 stukken.
Kan me gewoon niet inbeelden dat mijn gedachten weggaan...Dit -- Parkiet is mijn papa
Wiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Och, een paar primaten moeten weer laten weten dat ze naar de Hoofdklasse zijn gepromoveerd. Misschien moet ik terug zwaaien met een vlag waar "Zet het gewoon op Facebook" op staat.Verliefd, verloofd.![]()
BRB Dinner.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zie hier, de oorsprong van religie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat heb ik echt.
Kan me gewoon niet inbeelden dat mijn gedachten weggaan...Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Go Ahead Kampen denk ik, het zijn rood-gele vlaggen en ze roepen "Hoofdklasse ole ole".quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat is wel onzin, imho.quote:
Maar ik geloof wel dat lichaam en geest 2 verschillende dingen zijn.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja, we dachten "Als Deventer 't kan, kunnen wij er ook wel mee weg komen".quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Klopt welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, we dachten "Als Deventer 't kan, kunnen wij er ook wel mee weg komen".Verliefd, verloofd.![]()
Hoe kun je je iets inbeelden als je nooit iets soortgelijks hebt meegemaakt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat heb ik echt.
Kan me gewoon niet inbeelden dat mijn gedachten weggaan...
Een hoop dingen, mishandeld of overvallen worden ofzo kun je je nog inbeelden, omdat je dan dezelfde emoties hebt alleen heviger. (Geschrokken, bang etc.)
Doodgaan kun je alleen vergelijken met flauwvallen e.d., maar dat gaat ook niet echt.
Het moment van out gaan maak je niet bewust mee eigenlijk. Pas als je bijkomt denk je: oh ik ben flauwgevallen.
Snap je?
Ik neem je dus wel serieus hoor![]()
![]()
Ik vind het geloven in een geest of ziel echt onbegrijpelijk. Ik heb nog nooit iets meegemaakt dat mij deed denken "Oh, dat komt door de ziel". Alleen maar dingen die het idee van een ziel onderuit halen. Mensen die na een hersenbloeding opeens een heel ander persoon zijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is wel onzin, imho.
Maar ik geloof wel dat lichaam en geest 2 verschillende dingen zijn.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het geloven in een geest of ziel echt onbegrijpelijk. Ik heb nog nooit iets meegemaakt dat mij deed denken "Oh, dat komt door de ziel". Alleen maar dingen die het idee van een ziel onderuit halen. Mensen die na een hersenbloeding opeens een heel ander persoon zijn bijvoorbeeld.
Verliefd, verloofd.![]()
Heb je dit in KAMPEN getypt!?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het geloven in een geest of ziel echt onbegrijpelijk. Ik heb nog nooit iets meegemaakt dat mij deed denken "Oh, dat komt door de ziel". Alleen maar dingen die het idee van een ziel onderuit halen. Mensen die na een hersenbloeding opeens een heel ander persoon zijn bijvoorbeeld.Verliefd, verloofd.![]()
Ja.quote:Niet tegen de ouderlingen zeggen!
FAKKELSquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja.Niet tegen de ouderlingen zeggen!
Verliefd, verloofd.![]()
HOOITOORTSEN!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja oke, eigenlijk is flauwvallen wel het meest in de buurt. Maar het is toch raar om te bedenken dat je opeens weg bent... dat wil gewoon niet... je kan niet 'weg' zijn.. wtfquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoe kun je je iets inbeelden als je nooit iets soortgelijks hebt meegemaakt?
Een hoop dingen, mishandeld of overvallen worden ofzo kun je je nog inbeelden, omdat je dan dezelfde emoties hebt alleen heviger. (Geschrokken, bang etc.)
Doodgaan kun je alleen vergelijken met flauwvallen e.d., maar dat gaat ook niet echt.
Het moment van out gaan maak je niet bewust mee eigenlijk. Pas als je bijkomt denk je: oh ik ben flauwgevallen.
Snap je?
Ik neem je dus wel serieus hoor
Je maakt dat toch niet bewust mee, het is niet dat je geest uit je lichaam opstaat en dat je dan van bovenaf op je lichaam neerkijkt. Ik denk gewoon dat je gewoon gaat slapen en dat je er dan niet meer bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke, eigenlijk is flauwvallen wel het meest in de buurt. Maar het is toch raar om te bedenken dat je opeens weg bent... dat wil gewoon niet... je kan niet 'weg' zijn.. wtf
Of, bij een hartaanval, dat het eerder is zoals flauwvallen ofzo.
Stiekem geloof ik in God en in een hemel trouwens
Trouwens: jij blowde toch niet? Of ben je nu stiekem knetterstoned dat je je dit soort dingen afvraagt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je maakt dat toch niet bewust mee, het is niet dat je geest uit je lichaam opstaat en dat je dan van bovenaf op je lichaam neerkijkt. Ik denk gewoon dat je gewoon gaat slapen en dat je er dan niet meer bent.
Of, bij een hartaanval, dat het eerder is zoals flauwvallen ofzo.
Stiekem geloof ik in God en in een hemel trouwens
Trouwens: jij blowde toch niet? Of ben je nu stiekem knetterstoned dat je je dit soort dingen afvraagt?
Ik geloof ook niet in God, of zulke dingen.
Maar toch weet je het nooit zeker. Ik sta altijd aan de kant van wetenschap, maar veel dingen zijn gewoon onverklaarbaar en dat zullen ze ook altijd zijn.
En nee, ik denk altijd na over het leven.
Eigenlijk als ik niet slaap zijn waarschijnlijk 70% van al mijn gedachtes over het leven en vragen over het leven.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:
Ben ik de enige die alleen ongeloofelijk creatief is als ie moe is?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ga als een speer, ik ga als een raket, ik ben alles tegelijk, het refrein en het couplet!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nja geruststellende gedachtes he, dat er na de dood toch nog iets is:Pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in God, of zulke dingen.
Maar toch weet je het nooit zeker. Ik sta altijd aan de kant van wetenschap, maar veel dingen zijn gewoon onverklaarbaar en dat zullen ze ook altijd zijn.
Eigenlijk als ik niet slaap zijn waarschijnlijk 70% van al mijn gedachtes over het leven en vragen over het leven.![]()
Nah, meer depressieve gedachtes if you know what I meanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nja geruststellende gedachtes he, dat er na de dood toch nog iets is:P
Stoned wel, ik kan mij meestal op een bepaald iets focussen en er helemaal 'diep' in gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Unscrewed het volgende:
Ben ik de enige die alleen ongeloofelijk creatief is als ie moe is?
Maar soms staar ik gewoon een beetje dom naar de muur en moet ik lachen omdat ik een woord in mijn hoofd uitspreek, als kraan, of inderdaad ofzo
Ik ben ook niet helemaal normaal als ik stoned ben. Moira. weetDie gaat soms echt stuk als ik in mezelf zit te praten als een stonede kraai
![]()
![]()
Kind toch, daar ga je ooit nog eens zo vreselijk levensmoe van wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk als ik niet slaap zijn waarschijnlijk 70% van al mijn gedachtes over het leven en vragen over het leven.
Af en toe doe je jezelf er ook goed aan door gewoon ff lekker simpel te zijn
Fuck the EBU.![]()
Ik ben altijd creatief.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Unscrewed het volgende:
Ben ik de enige die alleen ongeloofelijk creatief is als ie moe is?Fuck the EBU.![]()
hier moet een film over komenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stoned wel, ik kan mij meestal op een bepaald iets focussen en er helemaal 'diep' in gaan.
Maar soms staar ik gewoon een beetje dom naar de muur en moet ik lachen omdat ik een woord in mijn hoofd uitspreek, als kraan, of inderdaad ofzo
Ik ben ook niet helemaal normaal als ik stoned ben. Moira. weetDie gaat soms echt stuk als ik in mezelf zit te praten als een stonede kraai
Verliefd, verloofd.![]()
Je bent ook niet helemaal normaal als je nuchter bentquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stoned wel, ik kan mij meestal op een bepaald iets focussen en er helemaal 'diep' in gaan.
![]()
Maar stoned ben je soms wel echt hilarischDan zie je je echt zo schaapachtig voor je uit zien staren, midden in een zin heel lang 'uhhhhm'.
Dat heb ik ook als ik stoned ben, daar niet van. Maar daaraan herken je het wel heel erg
En dat stonerlachje
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind neurieen/zingen altijd leuk als ik stoned ben, lijkt super goed te klinken dan en dan ga ik helemaal mee met mezelf.
Dat diep ingaan op dingen en goed op dingen focusen ken ik, maar alleen dingen waar ik in geinteresseerd ben. Niet alsof ik opeens kei goed mijn werk kan doen op school en dat ik enorm ben gefocused.
Pff doe dat al een paar jaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kind toch, daar ga je ooit nog eens zo vreselijk levensmoe van worden
Af en toe doe je jezelf er ook goed aan door gewoon ff lekker simpel te zijn
Ben het van mezelf gewend
Sowieso, knowledge is power.
Ik denk ook over dingen na en 'vergaar kennis' over dingen die andere mensen niet doen. Dat is goed, moet je zeker erin houden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pff doe dat al een paar jaar.
Ben het van mezelf gewend
Sowieso, knowledge is power.
Maar als je jezelf 70% van de tijd afvraagt wat de zin van het leven is en dat soort shit, al helemaal als je je op je 15e eigenlijk met andere dingen bezig zou moeten houden (zoals jong zijn en lekker puberen en genieten van de dingen die je later als je ouder bent niet meer hebt/kan), dan moet je jezelf toch even afvragen of je niet even een stapje terug doet van je filosofische zelf, en wat vaker gewoon een simpele puber zijn die zich een avondje vermaakt met SBS6 programma's enzo
Fuck the EBU.![]()
Ik neurie ook áltijd mee met liedjes enzo, al helemaal met drugsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik vind neurieen/zingen altijd leuk als ik stoned ben, lijkt super goed te klinken dan en dan ga ik helemaal mee met mezelf.
Dat diep ingaan op dingen en goed op dingen focusen ken ik, maar alleen dingen waar ik in geinteresseerd ben. Niet alsof ik opeens kei goed mijn werk kan doen op school en dat ik enorm ben gefocused.
Muziek
Fuck the EBU.![]()
Dat doe ik ook soms, hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk ook over dingen na en 'vergaar kennis' over dingen die andere mensen niet doen. Dat is goed, moet je zeker erin houden.
Maar als je jezelf 70% van de tijd afvraagt wat de zin van het leven is en dat soort shit, al helemaal als je je op je 15e eigenlijk met andere dingen bezig zou moeten houden (zoals jong zijn en lekker puberen en genieten van de dingen die je later als je ouder bent niet meer hebt/kan), dan moet je jezelf toch even afvragen of je niet even een stapje terug doet van je filosofische zelf, en wat vaker gewoon een simpele puber zijn die zich een avondje vermaakt met SBS6 programma's enzo
Maar het is een soort verslaving.![]()
Het is alsof je steeds een stapje verder komt, dan komt er een splitsing, en dan ontdek je door iets heel anders het antwoord op die 2 dingen, etc... en dat voelt goed. Klinkt misschien raar, maar het is een beetje moeilijk om uit te leggen. Verder ben ik blij dat ik goed over het leven nadenk, dan hoef je ook geen tijd te verspillen aan dingen. Ook ben ik door 'filosofisch nadenken' uit een depressieve fase uit mijn leven gekomen.Sowieso is het goed voor jezelf, want je zal een voorsprong hebben op mensen die niet goed nadenken over het leven, die dingen maar laten gebeuren. Daar hou ik niet van.
Dit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik neurie ook áltijd mee met liedjes enzo, al helemaal met drugs
Muziek
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik heb dat zelf ook en dat vind ik heel waardevol van mezelf. Dat je sowieso wat dieper na kan denken over waarom mensen dingen doen en wat ze ermee bereiken enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat doe ik ook soms, hoor.
Maar het is een soort verslaving.![]()
Het is alsof je steeds een stapje verder komt, dan komt er een splitsing, en dan ontdek je door iets heel anders het antwoord op die 2 dingen, etc... en dat voelt goed. Klinkt misschien raar, maar het is een beetje moeilijk om uit te leggen. Verder ben ik blij dat ik goed over het leven nadenk, dan hoef je ook geen tijd te verspillen aan dingen. Ook ben ik door 'filosofisch nadenken' uit een depressieve fase uit mijn leven gekomen.Sowieso is het goed voor jezelf, want je zal een voorsprong hebben op mensen die niet goed nadenken over het leven, die dingen maar laten gebeuren. Daar hou ik niet van.
Daar probeer ik dan weer praktische shit uit te halen, dingen die ik meeneem in m'n dagelijks leven (aan jezelf afvragen waarom je leeft heb je geen flikker, maar afvragen wat je ermee bereikt boos te zijn op iemand als je dingen ook kan laten varen (simpel voorbeeld) heb je wél wat, namelijk rust en vrede met de situatie).
Maar als ik tegen mijn 15 jarige zelf kon zeggen me wat minder bezig te houden met m'n gedachtes, en wat meer met de leuke dingen aan jong zijn, dan had ik dat zeker gedaan.
Denken kun je nog 70 jaar, onbezorgd zijn nog 3.
Van jezelf en je levenservaring leren is altijd goed natuurlijkMaar probeer het praktisch te houden en ga niet te ver weg van jezelf. Soms lijkt het echt alsof je veel te veel met dingen bezig bent die veel te ver weg van je staan, maar vraag jezelf dan ook af wat je daar aan hebt. Zoals ik al zei; probeer het praktisch toe te passen en dicht bij jezelf te houden
Fuck the EBU.![]()
Ja, ik snap wat je bedoeld. Dat is ook precies wat ik doe. Ik ben blij dat ik deze 'skill' heb. Alleen, ik denk zo diep na over alles met een reden. Eigenlijk (dit klinkt misschien heel depressiefquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik heb dat zelf ook en dat vind ik heel waardevol van mezelf. Dat je sowieso wat dieper na kan denken over waarom mensen dingen doen en wat ze ermee bereiken enzo.
Daar probeer ik dan weer praktische shit uit te halen, dingen die ik meeneem in m'n dagelijks leven (aan jezelf afvragen waarom je leeft heb je geen flikker, maar afvragen wat je ermee bereikt boos te zijn op iemand als je dingen ook kan laten varen (simpel voorbeeld) heb je wél wat, namelijk rust en vrede met de situatie).
Maar als ik tegen mijn 15 jarige zelf kon zeggen me wat minder bezig te houden met m'n gedachtes, en wat meer met de leuke dingen aan jong zijn, dan had ik dat zeker gedaan.
Denken kun je nog 70 jaar, onbezorgd zijn nog 3.
Van jezelf en je levenservaring leren is altijd goed natuurlijkMaar probeer het praktisch te houden en ga niet te ver weg van jezelf. Soms lijkt het echt alsof je veel te veel met dingen bezig bent die veel te ver weg van je staan, maar vraag jezelf dan ook af wat je daar aan hebt. Zoals ik al zei; probeer het praktisch toe te passen en dicht bij jezelf te houden
) heb ik best wel een kut jeugd gehad.. of helemaal geen jeugd zelfs. Ik ben altijd serieus bezig geweest, en om mezelf te 'beschermen', ben ik gaan nadenken over alles, vooral over mezelf maar ook over waarom mensen doen wat ze doen. Ik over-analyseer veel, eigenlijk nog steeds om mezelf te beschermen, ookal is het lang niet meer zo nodig als vroeger, toch is er iets wat het denken constant blijft 'triggeren' en daar moet ik achter zien te komen, aangezien het een soort verdedigingsmechanisme is, zijn er nog steeds dingen die ervoor zorgen dat ik het ge-activeerd hou.
Ik denk dat ik drugs gebruik als een manier om toch een kind te zijn, als je snapt wat ik bedoel. Even tijd inhalen en mezelf helemaal laten gaan. Helaas weet ik dat dat nu niet kan.. op die manier heb ik eigenlijk nooit vrijheid gehad, alleen in mijn hoofd. En filosofische gedachtes waren een lange periode het enige wat me bezig hield...Dit -- Parkiet is mijn papa
Hmm... anderhalfuur. Heb ik er wel voor over.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm... anderhalfuur. Heb ik er wel voor over.
Verliefd, verloofd.![]()
Wat heb jij eigenlijk te maken met mijn seksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm... anderhalfuur. Heb ik er wel voor over.Verliefd, verloofd.![]()
Toe nou.quote:Heb niks te doen vanavond.
Tss. Ik had zeker duidelijker moeten zijn en vragen om seks met mij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk te maken met mijn seks
Oh sorry, nee ik heb een vriend.. Bij sommige mensen schijnt dat niet uit te maken maar bij mij welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss. Ik had zeker duidelijker moeten zijn en vragen om seks met mij?Verliefd, verloofd.![]()
Ik woon ook niet echt in Amstelveenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daar ben ik in een kwartier met de auto.
Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daar ben ik in een kwartier met de auto.![]()
![]()
Waarom(oeps) woon jij eigenlijk?
quote:Ik typte waarom
Ik woon in NB, Best.
NB=Noord-BrabantDit -- Parkiet is mijn papa
Snap ik ook idd, ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoeld. Dat is ook precies wat ik doe. Ik ben blij dat ik deze 'skill' heb. Alleen, ik denk zo diep na over alles met een reden. Eigenlijk (dit klinkt misschien heel depressief) heb ik best wel een kut jeugd gehad.. of helemaal geen jeugd zelfs. Ik ben altijd serieus bezig geweest, en om mezelf te 'beschermen', ben ik gaan nadenken over alles, vooral over mezelf maar ook over waarom mensen doen wat ze doen. Ik over-analyseer veel, eigenlijk nog steeds om mezelf te beschermen, ookal is het lang niet meer zo nodig als vroeger, toch is er iets wat het denken constant blijft 'triggeren' en daar moet ik achter zien te komen, aangezien het een soort verdedigingsmechanisme is, zijn er nog steeds dingen die ervoor zorgen dat ik het ge-activeerd hou.
Ik denk dat ik drugs gebruik als een manier om toch een kind te zijn, als je snapt wat ik bedoel. Even tijd inhalen en mezelf helemaal laten gaan. Helaas weet ik dat dat nu niet kan.. op die manier heb ik eigenlijk nooit vrijheid gehad, alleen in mijn hoofd. En filosofische gedachtes waren een lange periode het enige wat me bezig hield...
Maar vergeet niet, ondanks dat je je ouder voelt dan je bent, je nog wel jeugdig bént.
Je hébt nog echt de tijd om jong en onbezonnen en onbezorgd te zijn, maak daar alsjeblieft ook gebruik van.
Want straks kom je op een punt dat het echt niet meer kan, en dan heb je er echt spijt van.
Ik ga ook schijt hebben aan de wereld als ik weer ga studeren. Ondanks dat ik meer ontwikkeld ben tot een huisje-boompje-beestje mens, wil ik die 4 jaar gewoon echt nog het studentenleven eruit halen wat erin zit. Dat is echt mijn laatste kans om jong te zijn (jong van geest blijf ik vast altijd), en ik wil niet op mijn 40e zitten denken van "gottegot, had ik nou nog maar dit of dat gedaan toen ik de leeftijd ervoor had."
Ondanks dat je je ouder voelt dan je bent, vergeet je échte leeftijd niet en wat daar allemaal nog bij zou kunnen komen kijken
Anyway, ik ga eem flink los vanavond
Groetjens![]()
Fuck the EBU.![]()
Ergens net zo ver als Hoofddorp.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Wel verquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik typte waarom
Ik woon in NB, Best.
NB=Noord-Brabant![]()
![]()
Ik zou graag terug willen typen, maar dan zou je niet zien dat ik dit typtequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik ook idd, ik ken het gevoel.
Maar vergeet niet, ondanks dat je je ouder voelt dan je bent, je nog wel jeugdig bént.
Je hébt nog echt de tijd om jong en onbezonnen en onbezorgd te zijn, maak daar alsjeblieft ook gebruik van.
Want straks kom je op een punt dat het echt niet meer kan, en dan heb je er echt spijt van.
Ik ga ook schijt hebben aan de wereld als ik weer ga studeren. Ondanks dat ik meer ontwikkeld ben tot een huisje-boompje-beestje mens, wil ik die 4 jaar gewoon echt nog het studentenleven eruit halen wat erin zit. Dat is echt mijn laatste kans om jong te zijn (jong van geest blijf ik vast altijd), en ik wil niet op mijn 40e zitten denken van "gottegot, had ik nou nog maar dit of dat gedaan toen ik de leeftijd ervoor had."
Ondanks dat je je ouder voelt dan je bent, vergeet je échte leeftijd niet en wat daar allemaal nog bij zou kunnen komen kijken
Anyway, ik ga eem flink los vanavond
Groetjens![]()
:
Toeitoei
Veel plezier.
Ik kan je de weg wel wijzen.quote:
Waar zullen we afspreken?
Ik heb navigatiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan je de weg wel wijzen.
Waar zullen we afspreken?Verliefd, verloofd.![]()
Ik kan wel je hoofdnavigator zijn.quote:
Ik wijs je de weg wel naar mijn bed.
neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan wel je hoofdnavigator zijn.
Ik wijs je de weg wel naar mijn bed.Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar als je dan een vriend hebt he, waarom post je dan tet pics?Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar als je dan een vriend hebt he, waarom post je dan tet pics?denk je echt dat ik dat was?
Verliefd, verloofd.![]()
DM mij eens een tetpic van jezelf.quote:
quote:
Ik ben altijd alpha.quote:
Zou ik toch even een jonko smoken?
Veel redenen.. maar de meeste redenen gelden alleen als je elke dag smoked, daarom overweeg ik het. Heb al een tijd niet meer gesmoked.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vraag je dit af: Waarom niet?
Waarom, %#@#!! niet?
heb je al gefapperdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Veel redenen.. maar de meeste redenen gelden alleen als je elke dag smoked, daarom overweeg ik het. Heb al een tijd niet meer gesmoked.Verliefd, verloofd.![]()
Lukte niet op maar een pic.quote:
Als hij iets scherper was, dan kon het makkelijk.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nog meer spoon fotos
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=133483233&page=245Verliefd, verloofd.![]()
Jij wilt dus meer fanpics?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Annnet het volgende:
Nog meer spoon fotos
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=133483233&page=245Geld mijn penis op jouw borst?quote:IK WIL MEER FANFOTO'S
ik snap niks van jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij wilt dus meer fanpics?
[..]
Geld mijn penis op jouw borst?Verliefd, verloofd.![]()
ohhh ja. ik vind mensen die elke dag smoken best kansloos (no offence, nou eigenlijk wel als je dit doet) maar als er een dag is dat het mag is het azterdagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Veel redenen.. maar de meeste redenen gelden alleen als je elke dag smoked, daarom overweeg ik het. Heb al een tijd niet meer gesmoked.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Ik was ook een tijdje heel kansloos.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ohhh ja. ik vind mensen die elke dag smoken best kansloos (no offence, nou eigenlijk wel als je dit doet) maar als er een dag is dat het mag is het azterdag
Maar oke dan! Dan zal ik wel even smoken voor 'old time's sake'.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik wil jullie op Skype.Even serieus.
![]()
Tienervoedsel.
Nou, ik heb geen cam... dus geen TC voor mijquote:
Maar ik heb wel een mic.
hier is het andersomquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen cam... dus geen TC voor mij
Maar ik heb wel een mic.Verliefd, verloofd.![]()
Damn. Zit er geen mic in je cam? Soms heb je dat wel eens.quote:
Nou, BRB. Even smoken.
Nee want mn cam zit in mn laptopquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Damn. Zit er geen mic in je cam? Soms heb je dat wel eens.Verliefd, verloofd.![]()
Dan ga jij cammen en ik praten hihahoquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Zo, even een hele jonko achter de kiezen, ookal heb ik al een tijdje niet gesmoked.
Die komt zo hard aan denk ik.
Omdat niemand in dit topic is.quote:
hehe wat was het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Unscrewed het volgende:
Zo, even een hele jonko achter de kiezen, ookal heb ik al een tijdje niet gesmoked.
Die komt zo hard aan denk ik.![]()
Weet ik eerlijk gezegd niet meer, Haze geloof ik.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Lik mij eens.quote:
En Nestalgie ook.
Ben ik.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Die wilde ik ook halen, maar is best duur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:25 schreef Ceviche het volgende:
omfg jackass is zo vet![]()
en ik houd van mijn nieuwe vapo, wat een ideaal ding zeg
Ja.quote:
Hoezo?
quote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Glibber het volgende:
het is hier dood, gaan fokkers tegenwoordig ook al uit?![]()
![]()
Dat gaan we sowieso, iedereen leeft zijn eigen wereld die ooit geraakt zal worden door een asteroidequote:![]()
ik heb hem van hier, V&A. op internet 180 en ik heb hem voor 90 en het is echt een verbetering. net nog wat hijsjes genomen en zit hem hier te spacen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen, maar is best duur.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: