Ieder kampioen van zijn continent doet mee en uiteraard de wereldkampioenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:33 schreef APK het volgende:
Hoe word je deelnemer aan dit toernooi?
Lijjkt iets met continenten te maken hebben?
Nederland had eigenlijk in deze editie moeten zetten. We zouden er zelfs een babymoord voor plegen om aan dit toernooi mee te kunnen doenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:33 schreef APK het volgende:
Hoe word je deelnemer aan dit toernooi?
Lijjkt iets met continenten te maken hebben?
Toch raar dat Nederland dan niet mee mag doen als vice-wereldkampioenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ieder kampioen van zijn continent doet mee en uiteraard de wereldkampioen
Hoewel Spanje het WK gewonnen heeft, mag Italië meedoen, omdat hun 2de werden bij het EK.
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 02-06-2013 om 12:50:02Xabi Alonso excluded from final list for Confederations Cup (via @jfelixdiaz ) reageer retweet
Ik ook niet (verschilt per wedstrijd), maar aannemend dat dit ook de tijden zijn voor het Nederlands elftal volgend jaar kan ik niet wachten tot het WK.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof niet dat ik hier voor ga opblijven
Volgens mij gaan de uitzendrechten van het WK ook gepaard met die van de Confederations Cup. Dus dan moeten ze ook alles uitzenden.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef TLC het volgende:
Dus mensen gaan massaal op prime time kijken naar Spanje-Tahiti ?![]()
hoezo moest de PO ook alweer bezuinigen ?
Ligt toch wat andersquote:Op zondag 2 juni 2013 16:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Leuke tijden wel als Nederland volgend jaar speelt. Wedstrijd om 23:50. Voetbal kijken tijdens het stappen
quote:The FIFA Executive Committee convened on Thursday 27 September, at the Home of FIFA in Zurich, and approved the kick-off times for the 2014 FIFA World Cup Brazil™.
The Opening Match will take place on 12 June in Sao Paulo, with a kick-off time of 17.00.
Group-stage games will be played at 13.00, 15.00, 16.00, 17.00, 18:00, 19.00 and 21:00 local time, with knockout stage matches at 13.00 and 17.00 local time.
The semi-finals will be played at 17.00 local time and the Final, on 13 July 2014 at the iconic Maracana stadium, at 16.00 local time.
All kick-offs are local time, with Cuiaba and Manaus being CET-6, all other venues CET -5.
Dus de laatste groepswedstrijd per dag zal dan om pak 'm beet twee uur 's nachts gespeeld worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |