PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik mute ze meestal aan het begin van de wedstrijd, maar soms is het wel grappig. Ik speelde een keer tegen een Italiaan die in het Engels probeerde te vloeken. Dat was wel lachen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:30 schreef BDIL het volgende:
Speel net een potje tegen een 8-12 jarige Engelse jochie, met een kut pace teamHad die gast zijn mic aan en hoor je ingame zijn kinderachtige stem en op de achtergrond :'' Mat you have to do youre homework'','' Why is dad so happy'' en schreeuwt hij hele tijd ''No no no''
Kut community
Sundquote:
Oh hij doet het weer normaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
IF Kalou
IF GabonRM
Verder nog tips?
Ibra miss, die zal wel stijgen als hij TOTS heeft
Gonalons doe ik niet, dadelijk krijgen we een TOTS Borja 2.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh hij doet het weer normaal
Waar is silva? En TOTS Gonalons?
Ik denk niet dat Gonalons daarin komt. N koulou welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gonalons doe ik niet, dadelijk krijgen we een TOTS Borja 2.
Silva en Ibra koop ik maandag ofzo, dat ze vanaf dan lekker stijgen verkoop ik ze zaterdag/zondags weer
Aubameyang STquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
IF Kalou
IF GabonRM
Verder nog tips?
Ibra miss, die zal wel stijgen als hij TOTS heeft
Dat is echt zonde...quote:
Nee man prut RM's in Ligue 1 en Kalou als ST lijkt me ook wel nice, kan ze evt ingame nog omdraaienquote:
Gun mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Ook maar eens wakker
[..]
Wil je de ST? Je mag die van mij wel hebben.
Graagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Ook maar eens wakker
[..]
Wil je de ST? Je mag die van mij wel hebben.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:05 schreef Djeetje het volgende:
Beste deal van dit jaar gehad
[ afbeelding ]
Omdat hij werd gefixd naar 200k
ik denk dat ik er wel meer voor had kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier inderdaad heel rustig.
[..]Ik probeer weer een keer met bronzes te traden.
Ja wtf hahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_amsterdam.html
het is dan ook alleen maar voor die stats boostquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze kunnen beter chemistry uit het spel halen.
Tegenstander met Cech op 6 chem, Eto'o op 6 chem en Remy op 6 chem en nog zijn ze onstopbaar.
Dus als ik een team maak met haast iedereen op 6 chem zou het niets uit moeten maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het is dan ook alleen maar voor die stats boost
theoretisch gezien niet neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik een team maak met haast iedereen op 6 chem zou het niets uit moeten maken?
Ja dan krijgen ze geen boostquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik een team maak met haast iedereen op 6 chem zou het niets uit moeten maken?
jawel. Je tegenstander heeft al die boosts wel en dat merk je goed. Team chem heeft ook echt wel impact..die kutchem teams kunnen amper een bal rondspelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
het kan zeker. Of het ook fijn speelt is een ander verhaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
niet letten op de IF's, maar dit kan gewoon
Ja Barzagli Chiellini en Bonucci op die plekken kan ook gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
niet letten op de IF's, maar dit kan gewoon
Helemaal niet johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het is dan ook alleen maar voor die stats boost
klopt alleen als je alleen naar die boosts kijk wat alleen veranderd hoor het niks uit te maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel. Je tegenstander heeft al die boosts wel en dat merk je goed. Team chem heeft ook echt wel impact..die kutchem teams kunnen amper een bal rondspelen
Hebbie Iot?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
Denk dat Ronaldo in de spits wel fijn speelt hoor
Ook met 7 chem.
Ik dacht dat 6 chem Eto'o een grapje was, maar kwam hem gister ook tegen. Leek wel of die 10 chem had.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze kunnen beter chemistry uit het spel halen.
Tegenstander met Cech op 6 chem, Eto'o op 6 chem en Remy op 6 chem en nog zijn ze onstopbaar.
Noice Congratzquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dik
Afgesloten met een 7 zelfs
Begin een best aardig cijferlijstje te krijgen zo
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik dacht dat 6 chem Eto'o een grapje was, maar kwam hem gister ook tegen. Leek wel of die 10 chem had.
Haha ja ik heb nog een weekje voor Wiskundequote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo maar eens aan fiscale economie beginnen
Ik ben jaloers op jou
Lekker bezigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog een weekje voor Wiskunde
Ik vind het wel tijd worden dat ik mijn 3 vakjes terugkrijg die ik als het goed is gehaald hebMet een beetje mazzel zijn dat 2 7s en 1 8 en dan heb ik 4 8ten en 4 7's tot nu toe
Ben niet thuis dit weekend. Zondagavond kan wel. Succes iig, Fiscaal is donderdag toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker bezig
Mja, ik ga ff in bad en leren ... straks misschien potje fifa?? H
Houdoe
Piet de Visserquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Artikel in Brabants Dagblad over Piet de Visser
Idiote meeloper die te koop loopt met spelers die hij helemaal niet zelf gescout heeftquote:
Woensdagmiddag om 4 uur ofzo... maar morgen hele dag weg dus moet vandaag al wel wat doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben niet thuis dit weekend. Zondagavond kan wel. Succes iig, Fiscaal is donderdag toch?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idiote meeloper die te koop loopt met spelers die hij helemaal niet zelf gescout heeft![]()
![]()
Die man is fucking belangrijk geweest voor PSV en is belangrijk voor Chelsea wat zemmel je nouquote:
Hij is helemaal niet fucking belangrijk geweest voor PSV. Enkel als tussenpersoon gedient tussen Hiddink en Chelsea in zake Alex. Tis een doordrammer waardoor PSV Gomes heeft gehaald, maar die heeft hij helemaal zelf niet gescout.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die man is fucking belangrijk geweest voor PSV en is belangrijk voor Chelsea wat zemmel je nou
Lees dat artikel maar
Wie hebben die spelers dan gescout volgens jou? En Farfan Dszudsak, Cech , David Luiz etc dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet fucking belangrijk geweest voor PSV. Enkel als tussenpersoon gedient tussen Hiddink en Chelsea in zake Alex. Tis een doordrammer waardoor PSV Gomes heeft gehaald, maar die heeft hij helemaal zelf niet gescout.
En al die pareltjes als een Leandro, een Marquinho een Robert, die komen allemaal uit zijn boekje ja![]()
![]()
David Luiz scouten bij Benfica zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie hebben die spelers dan gescout volgens jou? En Farfan Dszudsak, Cech , David Luiz etc dan?
Gomes is ontdekt door een andere scout van PSV, weet zijn naam niet meer. Dszudzsak komt van die oostblokker die bij PSV scout, Farfan zou best van hem kunnen komen dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie hebben die spelers dan gescout volgens jou? En Farfan Dszudsak, Cech , David Luiz etc dan?
VOOR BENFICAquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gomes is ontdekt door een andere scout van PSV, weet zijn naam niet meer. Dszudzsak komt van die oostblokker die bij PSV scout, Farfan zou best van hem kunnen komen dat weet ik niet.
Luiz scouten bij Benfica had ik ook nog wel kunnen doen, van Cech weet ik niks.
Niet scheldenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mongool hij had hem daarvoor al aanbevolen bij PSV als opvolger van Alex
Omdat Altidorequote:
Tjah ik vind het wel makkelijk dat soort dingen te zeggen nu. Gomes heeft hij iig echt het vertrouwen gegeven aangezien hij die constant heeft doorgedrongen. Dat heeft ie bij de rest dus niet gedaan dus waren die minder goed?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VOOR BENFICA
Cech volgde hij voor PSV
Ja waar dacht je dat een RVC voor wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:49 schreef Djeetje het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat de club hun voorzitter kunnen ontslaan ?
Zoals perez bij Real en Rosell bij Barca ?
Dat ligt in Spanje anders volgens mij, want daar worden de voorzitters ook verkozen door de ''socio's'' de leden van de club? Dus weet niet hoe het daar werkt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja waar dacht je dat een RVC voor was?
De eerste vraag is het dan het antwoord op, 2de weet ik dan nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat ligt in Spanje anders volgens mij, want daar worden de voorzitters ook verkozen door de ''socio's'' de leden van de club? Dus weet niet hoe het daar werkt?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat ligt in Spanje anders volgens mij, want daar worden de voorzitters ook verkozen door de ''socio's'' de leden van de club? Dus weet niet hoe het daar werkt?
Ja ik weet niet of er daar ook een overkoepelend orgaan is wat ze in hun periode dat ze daar zitten weg kan sturenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van mij mag die Rosell wel weg.
Te veel fouten gemaakt en nu gaat misschien nog Thiago ook weg dankzij Tito die niet eens wist hoe het contract van zijn speler in elkaar zat.
Top coach
Zal wel eens kijken hopelijk stelt Laporta zich weer aan dan komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of er daar ook een overkoepelend orgaan is wat ze in hun periode dat ze daar zitten weg kan sturen
Anders moet je lid worden, kan je volgens mij gewoon mee stemmen op wie de nieuwe voorzitter is?
Hij spreekt het nog goed uit ookquote:
Mooi gemonteerd en vette skills, maar wel een beetje een anti-climax, want ik dacht dat die gamebreaker zoiets zou zijn als in FIFA Street. Gewoon een pegel van 40-45 meter.quote:
ja idd, ik ook wachten op het einde..kwam er niksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi gemonteerd en vette skills, maar wel een beetje een anti-climax, want ik dacht dat die gamebreaker zoiets zou zijn als in FIFA Street. Gewoon een pegel van 40-45 meter.
Idd ik zat er ook al op te wachtenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi gemonteerd en vette skills, maar wel een beetje een anti-climax, want ik dacht dat die gamebreaker zoiets zou zijn als in FIFA Street. Gewoon een pegel van 40-45 meter.
Ook gewoon gejat/afgekeken van FifaRalle volgens mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ja klopt zoiets wou ik ook azl zeggenbquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook gewoon gejat/afgekeken van FifaRalle volgens mij
ik had vandaag 40k winst in 2 minutenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef Topiek het volgende:
omgggg ik heb bijna 100k coins. Ik ben aan het sparen voor IF Farfàn
Ik gister 30k in een paar uur, omdat ik Diego eerst uitprobeerdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had vandaag 40k winst in 2 minuten
gr gr
Kutreclame is dat ja.quote:
Ja eckt een domme. Dat zijn wel dezelfde wijven die naakt zijn in die zelfde clip. Zien ze er wel wat beter uit iddquote:
Maar wat is het? Zo'n 3,99¤ Action mp3 box met Beats naam plus kleurtje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja eckt een domme. Dat zijn wel dezelfde wijven die naakt zijn in die zelfde clip. Zien ze er wel wat beter uit idd
Ja mijn broertje heeft er een paar besteld uit China voor 20 euro, om te kijken wat die doen en om te verkopenquote:
Ja een boxjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar wat is het? Zo'n 3,99¤ Action mp3 box met Beats naam plus kleurtje?
waarschijnlijk net zo goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja mijn broertje heeft er een paar besteld uit China voor 20 euro, om te kijken wat die doen en om te verkopen
Maat van mij ook ja, van die vierkante boxen, doen het wel goed trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja mijn broertje heeft er een paar besteld uit China voor 20 euro, om te kijken wat die doen en om te verkopen
Nee geen vierkantequote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van mij ook ja, van die vierkante boxen, doen het wel goed trouwens.
Om cool te doen op het strand oid denk ikquote:
Dat lijkt me ook de enige plaats waar het kan zonder al te aso te zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om cool te doen op het strand oid denk ik
Tjah thuis op een feestje kan je ze ook gebruiken maar dan houdt het verder wel op. En dan zijn er goedkopere opties die wss beter zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de enige plaats waar het kan zonder al te aso te zijn.
Zelfs daar kan het aso zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de enige plaats waar het kan zonder al te aso te zijn.
JBL Flip bijvoorbeeld. Ik heb die een keer getest en ik was positief verrast.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah thuis op een feestje kan je ze ook gebruiken maar dan houdt het verder wel op. En dan zijn er goedkopere opties die wss beter zijn
Voor 200¤ kun je voor thuis vast wel een betere speakerset krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah thuis op een feestje kan je ze ook gebruiken maar dan houdt het verder wel op. En dan zijn er goedkopere opties die wss beter zijn
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:50 schreef v0lt026 het volgende:
Standaard elke wedstrijd een tegengoal uit een corner krijgen....![]()
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor 200¤ kun je voor thuis vast wel een betere speakerset krijgen
Wat heb je daaraanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:51 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hebben jullie de Pill?
Goede bass en kan behoorlijk hard!
Ik heb er alleen problemen mee als het een BYA corner isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:50 schreef v0lt026 het volgende:
Standaard elke wedstrijd een tegengoal uit een corner krijgen....![]()
Klopt, maar je kan er zelf toch wel veel aan doen om het gros te verdedigen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef Zhano het volgende:
Sommige corners zijn echt niet te verdedigen hoor...
Ik heb ze van de week ook gekocht om te proberenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen week werd hier iets gepost over die yumyum noodles, maar die zijn idd lekker
Shrimp flavour was wel vrij spicy
Hebben we het over het voorkomen van de corner of de goal uit de corner?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan er zelf toch wel veel aan doen om het gros te verdedigen.
Hee die kwam ik laatst nog tegen op Schiphol hij ging naar Rio de Janeiro ik zei wel de nieuwe Ronaldinho mee terugnemen hè haha grgrquote:
De goal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hebben we het over het voorkomen van de corner of de goal uit de corner?
Niet als een gek gaan buttonbashen is alvast een goed begin.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan er zelf toch wel veel aan doen om het gros te verdedigen.
78 jaar en nog heel de wereld rondreizen, echt een baasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hee die kwam ik laatst nog tegen op Schiphol hij ging naar Rio de Janeiro ik zei wel de nieuwe Ronaldinho mee terugnemen hè haha grgr
Ja ik kwam hem tegen ik moest em fouillerenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
78 jaar en nog heel de wereld rondreizen, echt een baas
Maar kwam je hem echt tegen of zit je te kutten?
En?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik kwam hem tegen ik moest em fouilleren
Of hij had een rolletje mentos in zijn zak of hij was blij om door n0ir gefouilleerd te worden.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of hij had een rolletje mentos in zijn zak of hij was blij om door n0ir gefouilleerd te worden.
Chicken is lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen week werd hier iets gepost over die yumyum noodles, maar die zijn idd lekker
Shrimp flavour was wel vrij spicy
Een grote CB voor de verwachte kopper zetten werkt meestal. Alleen soms komen ze invliegen vanaf de rand van de zestien en dan kun je echt niks meer doen.quote:
Niet als een gek op knoppen rammen maar juist timen, reageren als je ziet waar de bal terecht gaat komen, eerder al duwen met je verdediger...dat soort dingen. Net als echt voetbal eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:02 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Chicken is lekkermaar wat is de tip om die corners eens een keer normaal te leren verdedigen dan?
Op het moment dat de corner wordt genomen op LB klikken zodat je bij de dichtstbijzijnde speler komt, en die kopt hem dan eigenlijk altijd wegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:02 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Chicken is lekkermaar wat is de tip om die corners eens een keer normaal te leren verdedigen dan?
hij blijft mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Dit blijft een van de meest geniale filmpjes op internet..klassiekertje. Ga elke keer weer helemaal stuk om deze, al is het eigenlijk heel triest![]()
Waarom heb ik dit nog niet eerder gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Dit blijft een van de meest geniale filmpjes op internet..klassiekertje. Ga elke keer weer helemaal stuk om deze, al is het eigenlijk heel triest![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit nog niet eerder gezien?
Als je dat te veel doet word je gebanned wegens botten. Geen grap.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:06 schreef DuTank het volgende:
Volgens mij heb ik iets te veel fitnesskaartjes gekochtIk verkoop er iedere keer best wel veel, maar mijn watchlist raakt maar niet leeg... Zo op de console maar even kijken hoeveel precies.
Ze gaan nu wel voor 400/450
5 minuutjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Reemi het volgende:
Sleeping dogs gekocht.
Update van 969mb, lekker jezus
Ik ging echt stuk toen ik die voor het eerst hoordequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:19 schreef n0ir het volgende:
Misschien kan Djeetje ook op deze manier commentary's inspreken?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:19 schreef n0ir het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:19 schreef n0ir het volgende:
/samequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom ken ik die gast nog niet, ik heb me net kapot gelachen
Ik ging kapot bij dat filmpjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
mental powers mental powers mental powers
Ik weet dat jullie liever WeFut zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
wow mooie squadbuilder linkje naar de site?
352 met natale op camquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee welke formatie ik moet gebruiken als ik een team wil maken met Ibra, Di Natale, lamela en Vidal, volgens mij gaat dat niet lukken, kom er niet uit
http://wefut.nl/squad/1801quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee welke formatie ik moet gebruiken als ik een team wil maken met Ibra, Di Natale, lamela en Vidal, volgens mij gaat dat niet lukken, kom er niet uit
Nocerino vervangen voor Marchisio en Diakite voor TOTS Barzagli stop de tijdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1801
[ afbeelding ]
Aaaight !!< die is wel nicequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1801
[ afbeelding ]
haha, ja inderdaad, wow, die gaan we maken, wil graag Ibra een keer proberen, nog niet gedaan dit jaar,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nocerino vervangen voor Marchisio en Diakite voor TOTS Barzagli stop de tijd
Wacht even op TOTS Ibra volgende week, die zit vast in een pack van je.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, ja inderdaad, wow, die gaan we maken, wil graag Ibra een keer proberen, nog niet gedaan dit jaar,
Is Barzagli goed? Heb 'm nog niet gehad. Diakite is wel een blok beton in 3-5-2 hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nocerino vervangen voor Marchisio en Diakite voor TOTS Barzagli stop de tijd
Wie weet, maar TOTS Ibra lijkt me wel baasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht even op TOTS Ibra volgende week, die zit vast in een pack van je.
Maver wil niet met spelers met een lage rating spelen alleenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is Barzagli goed? Heb 'm nog niet gehad. Diakite is wel een blok beton in 3-5-2 hoor.
Maar tots barzagli is een wat sneller beter blok beton, qua stats iig. Ik vond Diakite ook goed btwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is Barzagli goed? Heb 'm nog niet gehad. Diakite is wel een blok beton in 3-5-2 hoor.
Barzagli is een baas hoor, ik heb zn TOTS al gekocht en vind em erg goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maver wil niet met spelers met een lage rating spelen alleen
Het ziet er wel angstaanjagend uit in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar tots barzagli is een wat sneller beter blok beton, qua stats iig. Ik vond Diakite ook goed btw
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het ziet er wel angstaanjagend uit in ieder geval.
[ afbeelding ]
Dan zit je met Helton..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of als je meer pace wilt:
Geen Lamela en Di Natale though.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Marchetti een hoop goed maakt door het iets meer reflexes. En scheelt nogal qua prijsquote:
Ik vond IF Marchetti echt veel beter dan NIF Buffon, maar die TOTS van Buffon is toch wel een stuk beter qua stats.quote:
De wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
Wel opvallend dat de Webster Ruling bijna nooit gebruikt wordt door spelersAlleen vaak als dreigement
wie ben jij nou weerquote:
Je kunt ook gewoon je geld van je paypal naar je bankrekening overmakenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef quer het volgende:
Kan ook met ideal (abn amro) hoor maar wil me paypal een beetje legen..
rijke tataquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef quer het volgende:
Kan ook met ideal (abn amro) hoor maar wil me paypal een beetje legen..
Niet als je met ideal geld op je paypal rekening hebt over gemaakt. dan vragen ze 5 euro *administratie kosten*quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je geld van je paypal naar je bankrekening overmaken
ik vind 5 euro administratie kosten best zonde dus niks rijke tataquote:
control Vquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef quer het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je een album hoes op een album plakt? niet via windows media player want dat veracht ik
Met een Pritt stiftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef quer het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je een album hoes op een album plakt? niet via windows media player want dat veracht ik
werkt niet.. dan maakt ie een kopie van desbetreffend liedquote:
Ik snap je vraag niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef quer het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:32 schreef quer het volgende:
[..]
werkt niet.. dan maakt ie een kopie van desbetreffend lied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
Ik laat me regelmatig afzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik laat me regelmatig afzetten.bedoel je niet achter het station?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
wel een jacht toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want daar is water. Wij hebben geen amfibievoertuig.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, maar die ligt in de haven van Monaco.
Zonde van m'n geld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]! Niet eens een voetbalclub hebben
Wat fucking slecht inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Dit commentaar bij Real kan echt niet..hele tijd hoesten, amper verstaanbaar![]()
![]()
nee die ik heb niet jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
De prerelease van watchdogs niet hebben
Het beginquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die ik heb niet ja
maar welk gedeelte zit je
Bij het ophalen van horlogesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij dat gevecht met 8 van die mannetjes zeker?
k.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef quer het volgende:
ik koop 150k ps3 ....
(Abn Amro, paypal, moneybookers)
DMquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef quer het volgende:
ik koop 150k ps3 ....
(Abn Amro, paypal, moneybookers)
Koef, Demouge en Donaldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef diedjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit team een beetje origineel afmaken ter compensatie van de rest van het team? Het is iets standaarder geworden dan ik had gewild.
die vond ik ook lastigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij het ophalen van horlogeskomen steeds meer mannen bij maar het het gehaald nu
N'Koulou is zo'n speler die ik liever niet in mijn achterhoede heb staanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal die nationaliteiten ook
Er komen nog een Zweed en Braziliaan bij
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef diedjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit team een beetje origineel afmaken ter compensatie van de rest van het team? Het is iets standaarder geworden dan ik had gewild.
quote:
Ja, ff wat anders dan het slaan in gtaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die vond ik ook lastighet gaat allemaal om de counter. Die moves die je leert zijn wel ziek
Ze missen allebei beetje die P'tjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat finnbogason zo slecht is.
Sigthorsson trouwens ook.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat finnbogason zo slecht is.
Sigthorsson trouwens ook.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze missen allebei beetje die P'tjes.
Ben jij zo laat met FUT begonnen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef pascal08 het volgende:
Iemand die deze kerel wilt hebben? Stuur maar een tradeoffer, ik krijg 'm niet verkocht.
[ afbeelding ]
tampertamperquote:
Welliton, why is he not celebrating. Let's substitute him.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
Jadson Michael Jadson
And he is celebrating so porno
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Welliton, why is he not celebrating. Let's substitute him.
Heb je ze inmiddels allemaal al zitten kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
Die geluidseffecten ook
Wisselt hij Bastos ook haha![]()
Vet spel hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
Wtf is dit"lose the cops" maar voordat ik iets kan doen is de agent al bovenop me gesprongen
o kruisje
Ben nu bij TIF Bale packopening, soep door mijn neusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je ze inmiddels allemaal al zitten kijken?
Welke zijn nog de moeite waard?
Whoopi Goldberg in die road to fucking glory![]()
Hij heeft ook gewoon een CB in de goal
Ja die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben nu bij TIF Bale packopening, soep door mijn neus![]()
Wat is dat voor game eigenlijkquote:
Vaasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd hieraan denken
[ afbeelding ]
Zie sig van je
link?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben nu bij TIF Bale packopening, soep door mijn neus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |