PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik mute ze meestal aan het begin van de wedstrijd, maar soms is het wel grappig. Ik speelde een keer tegen een Italiaan die in het Engels probeerde te vloeken. Dat was wel lachen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:30 schreef BDIL het volgende:
Speel net een potje tegen een 8-12 jarige Engelse jochie, met een kut pace teamHad die gast zijn mic aan en hoor je ingame zijn kinderachtige stem en op de achtergrond :'' Mat you have to do youre homework'','' Why is dad so happy'' en schreeuwt hij hele tijd ''No no no''
Kut community
Sundquote:
Oh hij doet het weer normaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
IF Kalou
IF GabonRM
Verder nog tips?
Ibra miss, die zal wel stijgen als hij TOTS heeft
Gonalons doe ik niet, dadelijk krijgen we een TOTS Borja 2.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh hij doet het weer normaal
Waar is silva? En TOTS Gonalons?
Ik denk niet dat Gonalons daarin komt. N koulou welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gonalons doe ik niet, dadelijk krijgen we een TOTS Borja 2.
Silva en Ibra koop ik maandag ofzo, dat ze vanaf dan lekker stijgen verkoop ik ze zaterdag/zondags weer
Aubameyang STquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
IF Kalou
IF GabonRM
Verder nog tips?
Ibra miss, die zal wel stijgen als hij TOTS heeft
Dat is echt zonde...quote:
Nee man prut RM's in Ligue 1 en Kalou als ST lijkt me ook wel nice, kan ze evt ingame nog omdraaienquote:
Gun mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Ook maar eens wakker
[..]
Wil je de ST? Je mag die van mij wel hebben.
Graagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Ook maar eens wakker
[..]
Wil je de ST? Je mag die van mij wel hebben.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:05 schreef Djeetje het volgende:
Beste deal van dit jaar gehad
[ afbeelding ]
Omdat hij werd gefixd naar 200k
ik denk dat ik er wel meer voor had kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier inderdaad heel rustig.
[..]Ik probeer weer een keer met bronzes te traden.
Ja wtf hahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_amsterdam.html
het is dan ook alleen maar voor die stats boostquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze kunnen beter chemistry uit het spel halen.
Tegenstander met Cech op 6 chem, Eto'o op 6 chem en Remy op 6 chem en nog zijn ze onstopbaar.
Dus als ik een team maak met haast iedereen op 6 chem zou het niets uit moeten maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het is dan ook alleen maar voor die stats boost
theoretisch gezien niet neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik een team maak met haast iedereen op 6 chem zou het niets uit moeten maken?
Ja dan krijgen ze geen boostquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik een team maak met haast iedereen op 6 chem zou het niets uit moeten maken?
jawel. Je tegenstander heeft al die boosts wel en dat merk je goed. Team chem heeft ook echt wel impact..die kutchem teams kunnen amper een bal rondspelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
het kan zeker. Of het ook fijn speelt is een ander verhaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
niet letten op de IF's, maar dit kan gewoon
Ja Barzagli Chiellini en Bonucci op die plekken kan ook gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
niet letten op de IF's, maar dit kan gewoon
Helemaal niet johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het is dan ook alleen maar voor die stats boost
klopt alleen als je alleen naar die boosts kijk wat alleen veranderd hoor het niks uit te maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel. Je tegenstander heeft al die boosts wel en dat merk je goed. Team chem heeft ook echt wel impact..die kutchem teams kunnen amper een bal rondspelen
Hebbie Iot?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
Denk dat Ronaldo in de spits wel fijn speelt hoor
Ook met 7 chem.
Ik dacht dat 6 chem Eto'o een grapje was, maar kwam hem gister ook tegen. Leek wel of die 10 chem had.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze kunnen beter chemistry uit het spel halen.
Tegenstander met Cech op 6 chem, Eto'o op 6 chem en Remy op 6 chem en nog zijn ze onstopbaar.
Noice Congratzquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dik
Afgesloten met een 7 zelfs
Begin een best aardig cijferlijstje te krijgen zo
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik dacht dat 6 chem Eto'o een grapje was, maar kwam hem gister ook tegen. Leek wel of die 10 chem had.
Haha ja ik heb nog een weekje voor Wiskundequote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo maar eens aan fiscale economie beginnen
Ik ben jaloers op jou
Lekker bezigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog een weekje voor Wiskunde
Ik vind het wel tijd worden dat ik mijn 3 vakjes terugkrijg die ik als het goed is gehaald hebMet een beetje mazzel zijn dat 2 7s en 1 8 en dan heb ik 4 8ten en 4 7's tot nu toe
Ben niet thuis dit weekend. Zondagavond kan wel. Succes iig, Fiscaal is donderdag toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker bezig
Mja, ik ga ff in bad en leren ... straks misschien potje fifa?? H
Houdoe
Piet de Visserquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Artikel in Brabants Dagblad over Piet de Visser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |