Ja dat heeft hij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb je al officieel gewonnen? Ik heb het lijstje nog niet gezien..
Ik wil gewoon een overzichtjequote:
Korte rokjes, lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef nielsgeode het volgende:
Voorlopig heb ik nog even voor een nieuw thema...
Valt toch wel mee met het commentaar daarover? Denk ook niet dat er ook maar iemand is die met beeldmanipulatie an sich moeite heeft, maar dat beeldmanipulatie wringt met de kaders waarbinnen deze fotowedstrijd gehouden wordt. Of anders gezegd: de veelvuldig opgerakelde discussie "Wanneer is een foto nog een foto?"quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
... maar dat er anno 2013 nog mensen moeite hebben met beeldmanipulatie an sich, dat verbaast me echt!
Valt wel mee toch, en iedereen manipuleert wel hier en daar volgens mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Niels! Terechte winnaar.
Ik verbaas me over de commentaren op mijn foto. Zoals eerder al terecht opgemerkt slecht geshopt en de foto's hebben een té verschillende belichting en contrast, maar dat er anno 2013 nog mensen moeite hebben met beeldmanipulatie an sich, dat verbaast me echt!
het verbaast mij eerder dat je het verschil niet begrijpt tussen een photoshop en fotografie wedstrijd...quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
Ik verbaas me over de commentaren op mijn foto. Zoals eerder al terecht opgemerkt slecht geshopt en de foto's hebben een té verschillende belichting en contrast, maar dat er anno 2013 nog mensen moeite hebben met beeldmanipulatie an sich, dat verbaast me echt!
Het is nog steeds een fotoquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:48 schreef mentalpower het volgende:
[..]
het verbaast mij eerder dat je het verschil niet begrijpt tussen een photoshop en fotografie wedstrijd...
jouw "foto" leunt voor 90% op photoshop en is geen hulpmiddel meer maar een doel an sich
Thanxquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb er nog even over gedacht om een speciaal thema voor Stefan te kiezen:quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:09 schreef Nalbandian het volgende:
Niels, proficiat! Ik ben benieuwd wat het nieuwe onderwerp voor juli wordt
!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:14 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik heb er nog even over gedacht om een speciaal thema voor Stefan te kiezen:
![]()
**kattenfoto's**
![]()
![]()
maar dat doen we toch maar niet
Dat zijn maneki'squote:Op donderdag 27 juni 2013 07:54 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Die dingen staan bij de Chinees altijd met zo'n zwaai-armpje op de toonbank
Dat dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:09 schreef Nalbandian het volgende:
Niels, proficiat! Ik ben benieuwd wat het nieuwe onderwerp voor juli wordt
!
Tell uuuusssssss!!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Een nieuw onderwerp is net als een sinterklaascadeau. De voorpret is het leukste
Dit zal altijd wel een discussie blijven. Het grappige is dat de winnaar niet heel veel anders heeft gedaan dan Schanulleke: verschillende foto's gecombineerd tot 1 foto. Er is helemaal geen duidelijke grens te definiëren wanneer een foto niet langer meer een foto is wat mij betreft. Laat iedereen zich lekker uitleven met Photoshop en dan wijst de eindscore wel uit hoe er over die inzending gedacht wordt.quote:
Een beetje gezeur, Als hij iemand had gefotografeerd met een koeienmasker was het wel goed geweest. Het gaat in mijn ogen om het uiteindelijke resultaat. Dan zou een foto van een model waar alle 'huid probleempjes' weg zijn gewerkt ook niet meer kunnen.quote:het verbaast mij eerder dat je het verschil niet begrijpt tussen een photoshop en fotografie wedstrijd...
jouw "foto" leunt voor 90% op photoshop en is geen hulpmiddel meer maar een doel an sich
Waardeer ik ook hoor, maar ik wou het wel even duidelijk hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh nee echt?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik, maar ik zie het toch als een positieve bijdrage aan degene die een foto hebben ingezonden
Oeh, ik vertrek binnenkort naar de Provence, dus ik zou er wel wat mee kunnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik heb wel ideeen maar die houd ik nog even voor me tot ik zeker weet wat het thema wordt.
Het zou té flauw zijn om insecten als thema te kiezen, dus dat doen we maar niet.
Ik doe mn best, maar ben er nog niet over uit en heb nog niet de tijd gehad om er even goed over na te denken. Gelukkig heb ik nog tot zondagavondquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef Puala het volgende:
Kunnen we eindelijk een nieuw thema krijgen? Deze voorpret heeft wel lang genoeg geduurd
De foto moet tussen 1 juli en 21 juli gemaakt zijn hequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
Hopelijk heb je morgen wat, want toevalligerwijs reis ik vanaf dan half Nederland door en heb ik wat kans om foto's te nemen.![]()
Vind trouwens de uitslag erg meevallen, ik had echt verwacht gewoon onderaan te eindigen (niet dat dat erg is, onderwerp moet je maar net aanspreken) en met het commentaar kan ik ook wel veel, tof
Ojaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:38 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
De foto moet tussen 1 juli en 21 juli gemaakt zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |