Ze waren ook nog eens constant alle kanten op aan het wapperen als je in de buurt kwamquote:
Is dat anders bij de foto van Ticootje of whosvegas denk je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef N.icka het volgende:
Nah ik zie het echt niet. onderwerp lijkt me dan eerder kind en huisdier. Dat er toevallig dan ook wat haren opstaan.....
Laat ik de vraag stellen. Als je deze foto aan mensen zou laten zien en je vraagt : wat zou het onderwerp van deze wedstrijd zijn? Zou dan iemand Harig zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee niet goed?quote:
Nee zijn echt kutbeesten.quote:
Het gaat hem niet om de foto, maar om het dierquote:
OH! Maar wel harig!quote:
De foto vind ik ook niet mooi trouwens, los van het dier wat erop staat. Maar Succes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OH! Maar wel harig!
Ik vond ze wel lief. Ik heb ongeveer een uur voor het hek gezeten om er 2 goede foto's uit te persen.
Ja... Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Het gaat hem niet om de foto, maar om het dier![]()
Maar van je foto. Ik vind het jammer dat waar het om draait deze maand, de haren, niet scherp zijn. De neus is scherp maar de rest niet
Dank je voor de opbouwende kritiekquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De foto vind ik ook niet mooi trouwens, los van het dier wat erop staat. Maar Succes.
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dat anders bij de foto van Ticootje of whosvegas denk je?
Ik vind 'm wel geinig. Lijkt op deze foto een beetje alsof ie het hek op zijn schouder draagt. En dat zijn haren niet scherp zijn, ach, artistieke vrijheidquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Ticootje het volgende:
OH! Maar wel harig!
Ik vond ze wel lief. Ik heb ongeveer een uur voor het hek gezeten om er 2 goede foto's uit te persen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |