SM?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Moggevandaag een gesprek met de SM, spannend
Ooh wat ga je over praten dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja Supermarktmanager
Dankuu
heb een solliciatiebrief geschreven voor Teamleider verkoopafhandeling en ze vonden het een hele mooie brief dus wilde de SM er vandaag over praten dus ben benieuwdquote:
Spannendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb een solliciatiebrief geschreven voor Teamleider verkoopafhandeling en ze vonden het een hele mooie brief dus wilde de SM er vandaag over praten dus ben benieuwd
haha ik hoop het welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Spannend
Dan ga jij straks alle kassameisjes aansturen
Zijn er veel anderen die het ook willen doen dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik hoop het welGa er niet vanuit natuurlijk dan kan het alleen maar meevallen denk ik
geenidee het was gewoon een open sollicitatie op de pure gokquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zijn er veel anderen die het ook willen doen dan?
Hoe lang werk je al dan al bij die supermarkt, als jij daar al heel lang werkt nemen ze eerder jou dan anderen denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee het was gewoon een open sollicitatie op de pure gok
ik werk daar nu 3 jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe lang werk je al dan al bij die supermarkt, als jij daar al heel lang werkt nemen ze eerder jou dan anderen denk ik
Hallo mevrouw waar deze SC om draaitquote:
zo snel mogelijk xoxoxoxoquote:
VERKOOPquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb volgens mij nog een gewei op zolder liggen, pittig stuk groter dan die
Ik kan hem zo even niet vinden, kijk vanavond wel. Als ie er nog isquote:
omgggg doe datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan hem zo even niet vinden, kijk vanavond wel. Als ie er nog is
En ja, dat zal ik dan doen. Ooit gevonden in een bos
gohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kreeg net pakket 5/8 binnen en mn pa vroeg wat er in zat
dus ik zeg, oude apothekersflessen, koffie en suiker potten en een gewei
zegtie, die eerste 2 kan je ook in de winkel kopen
NEE pa dit is vintagedit is al 50+ jaar oud
maar hij snapt niet dat ik daar geld aan uit geef terwijl het goedkoper is dan in de winkel
Even denken... muziek luisteren, whatsappquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
Wat is iedereen aan het doen dat het zo stil is hier?
Omg DV, laat dat spul eens liggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop nu nog ergens een oude kist en oude reiskoffers te kunnen fixen dan ben ik klaar met het accesoires gedeelte
fijn nummertje jaquote:
Onderweg naar huisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even denken... muziek luisteren, whatsapp
jij dan?
Werken werken Chillen hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Betervanavond werken toch?
Morgen ook werken?
En maandag?
En niet zeggen dat het op Vice City gebaseerd is hequote:
Bedoel je zo'n weekendtas?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
Waar zou je zo'n reistas kunnen kopen die je over je schouder kan dragen?
Ai, balenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En niet zeggen dat het op Vice City gebaseerd is he.
Met mij wat minder. Slecht geslapen want voordat ik ging slapen zou ik m'n servertje een reboot geven vanwege wat foutmeldingen. Maar na die reboot deed de harde schijf waarvan 'ie moet opstarten dus niks meer. Gewoon dood, overleden. Zelfs mijn normale trucjes bij niet-werkende harde schijven werken niet.
Oftewel: start zo'n ding dus nooit opnieuw op als je niet bereid bent om een lange nacht te hebben.
Uiteindelijk ook niet af gekregen voor ik ging slapen. Nu dan maar een andere harde schijf zokeen en opnieuw installeren die hap. Anders heb ik e-mail of websites.
Geen e-mail of websites dus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, in die laatste zin moet nog het woordje "geen" staan.
Sportwinkel, goede.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n hele grote sport tas hebben ze toch in een sportwinkel? Of is dat niet wat je bedoelt?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:23 schreef zwerty het volgende:
ik ga na de zomervakantie naar de brugklas,
heeft iemand nog tips??
-xx-
onzeker meisje
serieus ingaan op zwerty? 99% van de keren nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik er nou serieus op in moest gaan of niet.
Nickelsonjas, blackberry, veel make-up, en veel duckface.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:23 schreef zwerty het volgende:
ik ga na de zomervakantie naar de brugklas,
heeft iemand nog tips??
-xx-
onzeker meisje
Check. Check. Check. Alleen die laatste heb ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nickelsonjas, blackberry, veel make-up, en veel duckface.
Graag gedaan. gr gr
en hoe moet dat met mijn vrientje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nickelsonjas, blackberry, veel make-up, en veel duckface.
Graag gedaan. gr gr
Nee, je moet voortaan met z'n touwtje spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
en hoe moet dat met mijn vrientje?
kan ik met hem blijven touwtje springen?
anoniempje
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet voortaan met z'n touwtje spelen.
bedankt voor je hulp xquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet voortaan met z'n touwtje spelen.
Koop een grote Kiplingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
bedankt voor je hulp x
meer tips sijn welkom
SPOILER: Een teek wordt geïnjecteerd met waterstofperoxide.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:57 schreef Rezania het volgende:
ik dacht dat het een malteser wasSPOILER: Een teek wordt geïnjecteerd met waterstofperoxide.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:01 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Gatver!SPOILER: Een teek wordt geïnjecteerd met waterstofperoxide.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je dat etenSPOILER: Een teek wordt geïnjecteerd met waterstofperoxide.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan ga je zeker niet zo lang als je alleen dat meeneemtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Rezania het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee... een pak stroopwafels.
ik ga op vakantie en neem mee.. jouquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Rezania het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee... een pak stroopwafels.
Het zijn heel veel stroopwafels.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan ga je zeker niet zo lang als je alleen dat meeneemt
Fijn, waar gaan we heen?quote:
Nicequote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn heel veel stroopwafels.Ik bouw er een huisje van.
Een huisje van stroopwafels kan in geen enkel klimaat leefbaar zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Fijn, waar gaan we heen?
Tahitiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Fijn, waar gaan we heen?
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een huisje van stroopwafels kan in geen enkel klimaat leefbaar zijn
Moet jij eens opletten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een huisje van stroopwafels kan in geen enkel klimaat leefbaar zijn
Dat is een warm land toch?quote:
google maar bbyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten.
[..]
Dat is een warm land toch?
Cherry Coke is best lekker jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:26 schreef Rezania het volgende:
En als ik daar ben gelijk 2 liter coca cola cherry kopen.
Is dat al zuid-oost Londen?quote:
Maar wat moet je daar joh? Dat is maar een saaie buurtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat al zuid-oost Londen?Ik zie het eerder als midden Londen.
Slapen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wat moet je daar joh? Dat is maar een saaie buurt
Met recht shit. Camden verkoopt allemaal van de nep zooi zoals nep Beats voor £15quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
een vriend van mij was de hele week in londen. had ie allemaal shit gekocht in camden
Verstandig!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Slapen.Voor de rest zullen we voornamelijk boven de rivier zijn.
Juist dat alternatieve is zo tof aan camden manquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met recht shit. Camden verkoopt allemaal van de nep zooi zoals nep Beats voor £15
Ik heb NIETS met Camden. Druk, zooi en erg alternatief. Niet mijn ding
Het is wel een mooi hostel hoor, en goedkoper dan het hostel waar we vorig jaar verbleven.quote:
Ik kom elke week in Camden en vind er echt geen flikker aan. Maar goed, smaken verschillenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Juist dat alternatieve is zo tof aan camden man
maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
maar hij had een riem waar een zippo in kan gekocht
Gelukkig maar. De buurt is wat minder prettig maar daar kom je ook niet voor natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel een mooi hostel hoor, en goedkoper dan het hostel waar we vorig jaar verbleven.
Ja, ik zag het op Google Street View.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De buurt is wat minder prettig maar daar kom je ook niet voor natuurlijk
Wat is dat nou voor een achterlijke regel. Wat gaan ze doen dan als je daar met 7 man staat? De politie bellen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik zag het op Google Street View.Maar de vorige buurt was ook niet alles, best wel duur en zo, en dat hostel had allemaal strenge regels daardoor. Zo mochten er niet meer dan 5 mensen tegelijk voor het hostel staan.
We zaten dus hier vorig jaar:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een achterlijke regel. Wat gaan ze doen dan als je daar met 7 man staat? De politie bellen?
Hostels in de buurt van Kings Cross liggen erg centraal maar ik heb geen idee hoe die zijn en hoe die prijzen zijn. Ach, overal zitten wel van die mindere straten tussen eigenlijk. Het moet ook wel betaalbaar zijn
Vrij internationaal gebied waar je eerder zatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zaten dus hier vorig jaar:
En geen idee wat ze zouden doen als je er met meer dan 5 man stond, niet geprobeerd uit te vinden.
En afstand boeit eigenlijk niet zo, we lopen wel gewoon, en anders pakken we de metro.
Dat is hier een beetje ver vandaan eigenlijk maar ik vind het wel een leuk parkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
Londen is wel tof though
's avonds in hyde park zitten met mijn broertje en zo
Locatie was wel erg goed hoor, maar dat hostel was duur, oud, en had belachelijke regels.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij internationaal gebied waar je eerder zat
Maar wel lekker centraal, dichtbij Hyde Park, Marble Arch, Oxford Street. Lopend door het park naar High Street Kensington. Op zich niet verkeerd maar wel erg toeristisch
Waren jullie samen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
https://maps.google.com/m(...)bp=12,146.39,,0,8.65
In dit hotel zaten we toen. was 10 minuutjes naar hyde park lopen ong
oh wij hadden altijd continental breakfastquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:44 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, en het ontbijt bestond uit toast met jam.
Ik ben nog nooit in een hostel geweest. Maar ontbijten kun je ook voor een paar pond ergens anders doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:44 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, en het ontbijt bestond uit toast met jam.
Jij verbleef zeker in een hotel?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh wij hadden altijd continental breakfast
Ja, alleen drong dat de eerste ochtend niet tot ons door.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een hostel geweest. Maar ontbijten kun je ook voor een paar pond ergens anders doen
Dude, wtf, ik verbleef aan de overkant vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
https://maps.google.com/m(...)bp=12,146.39,,0,8.65
In dit hotel zaten we toen. was 10 minuutjes naar hyde park lopen ong
Daarom vroeg ik dus of jullie samen warenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, wtf, ik verbleef aan de overkant vorig jaar.
Lekker in het centrum, vet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
Ik wist niet dat je zo een kaartje op het forum kon posten![]()
Hier woon ik
oh zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik dus of jullie samen waren![]()
Nou, het is niet echt het centrum meer hoor. Angel misschien nog wel maar dat is toch wel 10-15 minuten lopenquote:
Ik begrijp hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh zonee ik was met broertje enzo
Ah, ik juni 2012, dus geen bijna-meet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mei 2007,Mei 2009 en augustus 2011
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, ik juni 2012, dus geen bijna-meet.
ik ook augustus 2011 z0mgquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mei 2007,Mei 2009 en augustus 2011
die van jou doet zeker basisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:04 schreef Rezania het volgende:
Je hoor, mijn hond mag kiezen uit drie nieuwe piepspeeltjes of een tennisbal, kiest ze de tennisbal.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Maar zij is zo'n type die gelijk vraagtekens stuurt als ik niet binnen 10 minuten reageer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
ik reageer gewoon niet als ik geen zin heb,
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar zij is zo'n type die gelijk vraagtekens stuurt als ik niet binnen 10 minuten reageer.
Ach, het is altijd wat met die meid. De ene keer is ze misselijk, de andere keer is ze zwanger, dan kan ze weer niet slapen, of heeft ze last van haar benen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
Bloedonderzoek is wel goeie smoes though
oh die shit heb ik uitgezet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef Drabit het volgende:
Problemen hier met whatsappWhatsapp is gewoon lastig. Beter was het gewoon bij sms gebleven, dan kon je niet zien wanneer iemand online was.
Ik wil ook een iPhonequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die shit heb ik uitgezet.
moeders confronteerde me altijd met mijn bedtijd via whatsapp))
en voor sommige mensen is het ook wel fijn dat ze niet weten wanneer ik voor het laatst online ben geweest
quote:
Boten gewoon gelijk in het water bouwen, dan hoeft hij het water niet meer inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]Boten op het land zijn natuurlijk veel beter.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben je de hele dag bezig met die boot en wiskunde?
http://gizmostorm.com/eas(...)your-android-device/quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik wil ook een iPhone
Ik kan het niet uitzetten.
Nee, maar de avond zit nu vol.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben je de hele dag bezig met die boot en wiskunde?
En dit, ze bekijkt het maar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef Drabit het volgende:
[..]Ik hoop dat jij wel snapt dat hij geen zin meer heeft om te gaan omdat ze toch niet snel genoeg voor hem reageerde.
En jouw reet zit straks vol met mijn vuisten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jouw dikke kop zit vol
Met zaagsel
Dit is gewoon lastig, als je dan online bent kan je geen berichten ontvangen. Dus als ik een keer een snel gesprek met iemand wil voeren die gelijk antwoord moet ik steeds whatsapp afsluiten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://gizmostorm.com/eas(...)your-android-device/
tjaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dit is gewoon lastig, als je dan online bent kan je geen berichten ontvangen. Dus als ik een keer een snel gesprek met iemand wil voeren die gelijk antwoord moet ik steeds whatsapp afsluiten.
Deze app kende ik al
Daarom wacht ik gewoon tot ze vragen om langs te komen, of totdat ze vragen of ik langskom. (Net vroeg een meisje of ik morgen langs wilde komenquote:
Ik heb genoeg geld, dat is het probleem niet. Maar als ik hem koop en ermee thuis kom pakken mijn ouders hem af omdat dat ding veel te duur is en ik hem dus niet mocht kopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tja![]()
is wel vervelend. maar iphone is even sparen toch
En ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Talk to the hand
Pics van haar om te beoordelen of je haar moet droppen
Gewoon overleggen. die dingen zijn best duurzaam. want ik had voor mijn 5 een 3gs die mijn moeder al 2 jaar had (die is best lompquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, dat is het probleem niet. Maar als ik hem koop en ermee thuis kom pakken mijn ouders hem af omdat dat ding veel te duur is en ik hem dus niet mocht kopen.
Je kan de pot op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Talk to the hand
Pics van haar om te beoordelen of je haar moet droppen
Een 4 voor 200 euro?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon overleggen. die dingen zijn best duurzaam. want ik had voor mijn 5 een 3gs die mijn moeder al 2 jaar had (die is best lomp) ik had hem 2 jaar en nu heeft mijn zusje hem.
en een 4 heb je voor 200 ofzo?
Gewoon tweakers V&A even in de gaten houden af en toe, en marktplaats.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Een 4 voor 200 euro?![]()
Ik ga ff zoeken waar ik hem zo goedkoop kan vinden
nee nu wel thoughquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bijna goed. Maar heb je de topictitel wel gelezen?
Eindbazen zijn er om verslagen te worden.quote:
Maar het was een grapje hoorquote:
Dankje voor de tip, ik zie op marktplaats wel een aantal iPhones zien die goedkoop zijn. Maar de meeste hebben gebreken. Als ik een nieuw mobiel koop wordt het misschien wel een iPhonequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon tweakers V&A even in de gaten houden af en toe, en marktplaats.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr en dan voor ong 3 tientjes het achterkantje laten vervangen en je bent nog aardig goedkoop uit, hoesje erbij en voila een prima smartphone die nog minstens 3 jaar meekanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dankje voor de tip, ik zie op marktplaats wel een aantal iPhones zien die goedkoop zijn. Maar de meeste hebben gebreken. Als ik een nieuw mobiel koop wordt het misschien wel een iPhone
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr en dan voor ong 3 tientjes het achterkantje laten vervangen en je bent nog aardig goedkoop uit, hoesje erbij en voila een prima smartphone die nog minstens 3 jaar meekan
Die had ik ook gezien jaquote:Toestel heb ik bij inruil verkregen en heeft als mankement dat je niks hoort wanneer je iemand belt. De andere kant hoort jou ook niet. Aan/uitknop stroef. Heel soms blijft het toestel softwarematig hangen tijdens een gesprek.
meeste is wel op te lossen doormiddel van oortjes en even schoonmaken (zowel softwarematig als hardwarematig)quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al een swagsalade van de swag heijn
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb tien euro en ga zo naar de supermarkt. Wat zal ik kopen, naast ijs?
Softwarematig ben ik wel goed inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meeste is wel op te lossen doormiddel van oortjes en even schoonmaken (zowel softwarematig als hardwarematig)
Jaa ik heb nu ook de 4 voor 200. Dat is niet weinig ofzo haha. Meer moet je er ook niet meer voor betalen denk ik..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Een 4 voor 200 euro?![]()
Ik ga ff zoeken waar ik hem zo goedkoop kan vinden
Huzaren salade (of hoe je dat ook schrijft) En een lepel.quote:
Een lepel heb ik thuis welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Huzaren salade (of hoe je dat ook schrijft) En een lepel.
Ja, een bepaalde schroevendraaier maar die zul je wel online kunnen krijgen, denk aan Dxquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Softwarematig ben ik wel goed inMijn android is ook geroot met custom kernel en rom. Maar om een iPhone open te schroeven heb je toch speciaal gereedschap nodig?
Mijn sony ericcson die ik nu heb kostte 200 euro en een iPhone is veel sneller/mooier. Ik dacht dus altijd dat die dingen rond de 500 euro bleven en 800 euro voor de nieuwe modellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa ik heb nu ook de 4 voor 200. Dat is niet weinig ofzo haha. Meer moet je er ook niet meer voor betalen denk ik..
Je mag mijn Galaxy s3 voor 350 overkopen haha. Gloed nieuwe staatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn sony ericcson die ik nu heb kostte 200 euro en een iPhone is veel sneller/mooier. Ik dacht dus altijd dat die dingen rond de 500 euro bleven en 800 euro voor de nieuwe modellen.
3 euro voor zo'n schroevendraaierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, een bepaalde schroevendraaier maar die zul je wel online kunnen krijgen, denk aan Dx
Nee, of ik houd die ik nu heb, of ik koop een iPhone. Ik ga geen galaxy s3 kopenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag mijn Galaxy s3 voor 350 overkopen haha. Gloed nieuwe staat
he, jammer haha. Moet dr vanaf maar die telefoon wordt al in overvloed overal aangeboden..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, of ik houd die ik nu heb, of ik koop een iPhone. Ik ga geen galaxy s3 kopen
Als ik jou was zou ik tegen de tijd dat je mobiel 2 jaar oud is, nog eens gaan kijken. of in je directe omgeving even rondvragenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
3 euro voor zo'n schroevendraaier(http://www.mobilesupplies(...)ntalobe-p-12991.html)
Het geluid bij het bellen doet het waarschijnlijk ook niet met oordopjes, maar hier staat wel iemand met een 'soort van' oplossing. (Op speaker knopje gaan rammen bij de voicemail. https://discussions.apple.com/thread/3075927?start=15&tstart=0)
De telefoon die ik nu heb is net anderhalf jaar oud dus mijn ouders overhalen wordt het moeilijkste probleem.
Heb ik ook gedaan. Veel makkelijker en de prijs is dan vaak lager dan dat een vreemde via internet hem aan jou wilt verkopenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen de tijd dat je mobiel 2 jaar oud is, nog eens gaan kijken. of in je directe omgeving even rondvragen
Een vriendin van me heeft aan het eind van het jaar een mooie iphone in goede staat. Die zou ze waarschijnlijk wel gratis willen geven maar zoiets neem ik niet aan. Maar daar kan ik hem wel heel goedkoop van krijgen denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen de tijd dat je mobiel 2 jaar oud is, nog eens gaan kijken. of in je directe omgeving even rondvragen
In je directe omgeving rondvragen of iemand hem wil kopen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
he, jammer haha. Moet dr vanaf maar die telefoon wordt al in overvloed overal aangeboden..
strak plan! Nu kan ik er tenminste nog wat voor vragen. Over een jaar niet meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
In je directe omgeving rondvragen of iemand hem wil kopen?
Daarom! Voor 50 euro neem ik hem wel van je over maar meer heb ik momenteel niet voor een nieuw mobiel overquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
strak plan! Nu kan ik er tenminste nog wat voor vragen. Over een jaar niet meer
Is ook nogal een verschil he een S3 of iPhone hahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daarom! Voor 50 euro neem ik hem wel van je over maar meer heb ik momenteel niet voor een nieuw mobiel over
Hoeveel ingezet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
Come on Elfsborg, maak 0-2 of laat het 0-1 blijven, dan is dat mooi 75 euro
5je opgezet, daar 10.56 van gemaakt en dat ingezet, kan 73 terugkrijgen als Elfsborg nog volhoudt.quote:
Lekker! Gokje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
5je opgezet, daar 10.56 van gemaakt en dat ingezet, kan 73 terugkrijgen als Elfsborg nog volhoudt.
Nee ik lees wel eens op bettingadvice forum, daar staan soms wel handige tips, verder wat research doen qua statistieken e.d.quote:
Wil het ook eens een keertje doen, eerst eens gaan werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik lees wel eens op bettingadvice forum, daar staan soms wel handige tips, verder wat research doen qua statistieken e.d.
Nog 4-5 min....
tactiek = zo min mogelijk wedstrijden per combo, bijv. max 3 wedstrijden, meer heb je er toch nooit goed. Dan maar minder hoge winst...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wil het ook eens een keertje doen, eerst eens gaan werken
Dat sowieso, anders kan je net zo goed je geld meteen door de plee spoelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tactiek = zo min mogelijk wedstrijden per combo, bijv. max 3 wedstrijden, meer heb je er toch nooit goed. Dan maar minder hoge winst...
beter 100 euro op een quote van 5.00 dan 100 euro op een quote van 50.00, die van 5 kan je goed hebben, die van 50 bijna nooit
Geen idee joh, ik speel af en toe, echt af en toe een 5'je of zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb je overall gezien winst of verlies gemaakt?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
Einde wedstrijd! De einduitslag is 0 - 1., 73 dank u.
Op dat forum stond een tip:quote:
volgende keer ga jij zeggen wat ik in moet zetten goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
Einde wedstrijd! De einduitslag is 0 - 1., 73 dank u.
Ik heb het heus niet altijd goed hoor sofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
volgende keer ga jij zeggen wat ik in moet zetten goed![]()
ik wil ook 73 euro
Baasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op dat forum stond een tip:
Helsingborg winst
Varbergs winst
ik dacht: Helsingborg oké, mee eens.
Elfsborg en Mjällby vonden ze geen goede tip, maar die heb ik dus lekker wel gedaan: Mjällby 5-1 gewonnen en Elfsborg dus 0-1. Helsingborg 3-0.
En Varbergs dus gelukkig niet gedaan, die hebben 1-2 verloren
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zie het al voor me, sof zet barkie in op tip van toto en verliest![]()
Ach ja, geluk moet ook meezitten. Zo kreeg de tegenstander van Mjällby bij de 2-1 een rode kaart, daardoor kon het mooi 5-1 wordenquote:
Toto doorlatenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
nou elke keer als jij zoiets verteld dan win je.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb het heus niet altijd goed hoor sof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertel het dan ook niet als ik het niet goed hebquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou elke keer als jij zoiets verteld dan win je.
geen idee wat je nu zegtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
wietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:05 schreef Ezell het volgende:
Noem eens wat fijn eten voor bij het leren. Ga zo naar de supermarkt.
chocoladerozijnenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:05 schreef Ezell het volgende:
Noem eens wat fijn eten voor bij het leren. Ga zo naar de supermarkt.
Kwam in de buurt.quote:
Nee, dan moet ik richting de andere supermarkt. Is tien minuten langer lopen.quote:
Hmm...quote:
Smoke jij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kwam in de buurt.
[..]
Nee, dan moet ik richting de andere supermarkt. Is tien minuten langer lopen.
[..]
Hmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |