SM?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Moggevandaag een gesprek met de SM, spannend
Ooh wat ga je over praten dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja Supermarktmanager
Dankuu
heb een solliciatiebrief geschreven voor Teamleider verkoopafhandeling en ze vonden het een hele mooie brief dus wilde de SM er vandaag over praten dus ben benieuwdquote:
Spannendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb een solliciatiebrief geschreven voor Teamleider verkoopafhandeling en ze vonden het een hele mooie brief dus wilde de SM er vandaag over praten dus ben benieuwd
haha ik hoop het welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Spannend
Dan ga jij straks alle kassameisjes aansturen
Zijn er veel anderen die het ook willen doen dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik hoop het welGa er niet vanuit natuurlijk dan kan het alleen maar meevallen denk ik
geenidee het was gewoon een open sollicitatie op de pure gokquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zijn er veel anderen die het ook willen doen dan?
Hoe lang werk je al dan al bij die supermarkt, als jij daar al heel lang werkt nemen ze eerder jou dan anderen denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee het was gewoon een open sollicitatie op de pure gok
ik werk daar nu 3 jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe lang werk je al dan al bij die supermarkt, als jij daar al heel lang werkt nemen ze eerder jou dan anderen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |