Ja we hebben de schuilkelder al in orde gebrachtquote:
Ik denk zelf dat het wel heel erg stormachtig gaat worden, maar er is zeker kans op een tornado.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik laat me door jullie een beetje op de hoogte houden.
[ afbeelding ]
Ik zit in het paarse gebied maar weet niks van tornados en vind het maar spannend
Aan die andere dingen zou ik niet eens gedacht hebben. Ik heb geen helm. Wel een vergiet...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het wel heel erg stormachtig gaat worden, maar er is zeker kans op een tornado.
Zodra de sirene gaat, naar de schuilkelder, mét helm (als je die hebt), shirt met lange mouwen, lange broek, stevige schoenen. Flashlight, water, crackers, en dekens.
Werd met de El Reno tornado weer meerdere malen gezegt. Oh en als je die hebt een transistorradio afgestemt op the National Weather Channel Emergency Service.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aan die andere dingen zou ik niet eens gedacht hebben. Ik heb geen helm. Wel een vergiet...
Wij hebben geen speciale kelder, maar gewoon onze eigen kelder... Ik woon in een losstaand houten huis haha. Verder krijgt mijn dorp eigenlijk nooit tornados, en zijn we maar gewoon studenten en hebben dus ook geen "ouderwetse" radioquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werd met de El Reno tornado weer meerdere malen gezegt. Oh en als je die hebt een transistorradio afgestemt op the National Weather Channel Emergency Service.
Ik ken de constructie van jullie schuilkelder niet. Wij moesten naar de centrale gang in ons apartementencomplex. We hadden geen schuilkelder.
Houten huis is altijd beter dan beton of steen op je hoofd krijgen. Heb daarstraks even gezocht laatste F5 was in 1990, en daarvoor een F4 met F5 schade in 1942. Daarom denk ik dat je vooral veel storm en regen krijgt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij hebben geen speciale kelder, maar gewoon onze eigen kelder... Ik woon in een losstaand houten huis haha. Verder krijgt mijn dorp eigenlijk nooit tornados, en zijn we maar gewoon studenten en hebben dus ook geen "ouderwetse" radio
Leuke bui ten oosten van Weaverly, maar zie er nog weinig tornado achtigs in. Ik verwacht Drassss anders elk moment hier in het topic, die heeft veel meer ervaring in het lezen van de radarbeelden. Ik zie nu vooral storm en regen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is hier waarschijnlijk een uur vandaan nu...
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
![]()
Kijk eens even naar dat buitje in IL. PS zit volgens mij noordelijker dan waar ik denk dat het eventueel zou kunnen gaan knallen
Men verwacht een derecho in het risico-gebied.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Drassss het volgende:
Moet er wel vanuit gaan dat we nu met ander soort cellen te maken gaan krijgen. Veel wind en niet zo zeer tornado cellen..
Ja, maar op het linkje wat ik eerder aan disorder poste, kan je wél weer goed zien waar de stromen gaan botsen, dus de kans op tornado's groter is. En dat is m.i. toch nog steeds zuidelijk IL.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Drassss het volgende:
Moet er wel vanuit gaan dat we nu met ander soort cellen te maken gaan krijgen. Veel wind en niet zo zeer tornado cellen..
Ik wou dat ik nog wijn hadquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schenk mezelf nog eens een wijntje in
Ah, dat ziet er herkenbaarder uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef Drassss het volgende:
Vervolgens ga je een enorm complex krijgen met misschien wel een enorme bowecho..
[ afbeelding ]
Zoiets.
kun je nog halen? Ik had zo een glaasje gedeeld, dat ookquote:
waar zie je dit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Drassss het volgende:
Wijn/bier/whiskey..
Toch maar bier![]()
Eerste severe warning aanwezig. Cell groeit ook als een dolle.
Nee, dat gaat niet. Winkels zijn gesloten hier. Toch bedanktquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kun je nog halen? Ik had zo een glaasje gedeeld, dat ook
ik ben verwend met altijd open winkelsquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Winkels zijn gesloten hier. Toch bedankt
Zolang je elektriciteit hebt en er geen sirenes gaan, je niet druk maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schenk mezelf nog eens een wijntje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |