Au contraire, wat ik op radar zie, is een groot 'big party', cellen die ontmoeten cellen. Ik zou graag nog langer door kijken, zou mij echt neit verbazen als er nog een groot beestje uit voorkomt. Maar ik vrees dat gezien het tijdstip dat ik via yt moet zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de cel ook wat zwakker zo ondertussen. Net als wij, wordt zo'n ding ook een keer moe.
Ik hoor in ieder geval al een tijdje niets meer van tornado's aan de grond, de laatste waar ik van hoorde was bij Norman en Moore. Denk dat ik zo dus ook maar naar bed ga.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Au contraire, wat ik op radar zie, is een groot 'big party', cellen die ontmoeten cellen. Ik zou graag nog langer door kijken, zou mij echt neit verbazen als er nog een groot beestje uit voorkomt. Maar ik vrees dat gezien het tijdstip dat ik via yt moet zien.
Ga ik ook zo, maar het is daar nog zo explosief dat het mij niet zou verbazen als er toch nog plots een EF4 een paar mijl gaat huishouden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:43 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik hoor in ieder geval al een tijdje niets meer van tornado's aan de grond, de laatste waar ik van hoorde was bij Norman en Moore. Denk dat ik zo dus ook maar naar bed ga.
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij ben de TS, en je bent modje, dus voeg toe. Kan er toch altijd weer vanaf?
En indien nodig later altijd weer toegevoegd worden. Ik was wél blij dat de OP nog net zo lekker gestructureerd was na de herstructurering van 2 jaar terug
Toppie, zie hem,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
En dan maar naar bed
Idem hier, pas na 1.2h werd ik weer wakkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat ik gisteren mijn ogen niet meer open kon houden, hopelijk valt de schade mee.
Bizar dichtbij zegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:43 schreef Drassss het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
INSANE Tornado Suction Vortices! May 31, 2013 - El Reno, OK
Ik zou niet buiten de auto gaan iig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef Beelzebufo het volgende:
Plaatje, met enige moeite van een andere site geschraapt die niet wil hotlinken.
Weet niet of het in Oklahoma is, al werd de foto wel gebruikt bij een artikel over de tornado's
[ afbeelding ]
Verontrustend, niet?
quote:Dodental tornado's Oklahoma gestegen
Het dodental als gevolg van de tornado's die vrijdagavond door de Amerikaanse staat Oklahoma trokken is opgelopen tot negen. Dat hebben de gezondheidsdiensten bekendgemaakt. Onder de slachtoffers zijn twee kinderen. Ten minste 75 mensen liepen verwondingen op.
De tornado's ontstonden vrijdagavond. Er viel veel regen en op veel plekken onweerde het zwaar. Desondanks waren de tornado's niet zo zwaar als die van twee weken geleden.
Doordat de tornado's vooral het platteland trof en de stad Oklahoma misten viel de schade mee. Wel zaten rond de 86 duizend huishoudens zonder stroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop