quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
![]()
Kijk eens even naar dat buitje in IL. PS zit volgens mij noordelijker dan waar ik denk dat het eventueel zou kunnen gaan knallen
Men verwacht een derecho in het risico-gebied.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Drassss het volgende:
Moet er wel vanuit gaan dat we nu met ander soort cellen te maken gaan krijgen. Veel wind en niet zo zeer tornado cellen..
Ja, maar op het linkje wat ik eerder aan disorder poste, kan je wél weer goed zien waar de stromen gaan botsen, dus de kans op tornado's groter is. En dat is m.i. toch nog steeds zuidelijk IL.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Drassss het volgende:
Moet er wel vanuit gaan dat we nu met ander soort cellen te maken gaan krijgen. Veel wind en niet zo zeer tornado cellen..
Ik wou dat ik nog wijn hadquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schenk mezelf nog eens een wijntje in
Ah, dat ziet er herkenbaarder uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef Drassss het volgende:
Vervolgens ga je een enorm complex krijgen met misschien wel een enorme bowecho..
[ afbeelding ]
Zoiets.
kun je nog halen? Ik had zo een glaasje gedeeld, dat ookquote:
waar zie je dit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Drassss het volgende:
Wijn/bier/whiskey..
Toch maar bier![]()
Eerste severe warning aanwezig. Cell groeit ook als een dolle.
Nee, dat gaat niet. Winkels zijn gesloten hier. Toch bedanktquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kun je nog halen? Ik had zo een glaasje gedeeld, dat ook
ik ben verwend met altijd open winkelsquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Winkels zijn gesloten hier. Toch bedankt
Zolang je elektriciteit hebt en er geen sirenes gaan, je niet druk maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schenk mezelf nog eens een wijntje in
Ah, dat is de ZO cel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Drassss het volgende:
En een tornado warning... dat ging snel!
Van een ander forum.quote:"There's an outflow boundary drifting SW off of Lake Michigan towards the cells in Illinois. This could get very interesting in northern IL when those cells interact with it"
Nee ik zit in Knox County, één county zuidelijker dan waar ern watches zzijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat is de ZO cel.
@PS zit je toevallig in Floyd of Mitchell county? Dan is zojuist wel een 'large tornado possible' warning afgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |