Klinkt goed, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb altijd al eens met ons barrel naar Moskou willen rijden. Misschien nog in de zomervakantie doen.
Engerd.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FREE HUGSSS
nee zo zie ik jou ook niet nee
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet. Ik wel.
* AdoraBelle knuffelt Ezell
Ja, mag dat niet of zo?quote:
Ik ben niet eng.quote:
Hoezo geoefend?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet eng.En ik kan knuffelen.
Vanmiddag nog geoefend.
![]()
Normaal mocht ik jou niet zo vanwege je misleidende gender icoontje maar nu je in een knuffelige bui bent zie ik dat het allemaal wel meevaltquote:
Ik betaal wel deels je benzinequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb rond 12 augustus wel een weekje.
Een vriend wilde een knuffel, 10 keer of zo.quote:
O jee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Normaal mocht ik jou niet zo vanwege je misleidende gender icoontje maar nu je in een knuffelige bui bent zie ik dat het allemaal wel meevalt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat wilt weten.
Gaat Fok-it ook mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb rond 12 augustus wel een weekje.
O, da's zo hatelijk hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vriend wilde een knuffel, 10 keer of zo.
is maar 2400 km/12 = 200 liter, dus pak hem beet 350 euro aan bezine. Ik laat het barrel daar wel achter en vlieg wel terugquote:
Ik zou zo meegaan hoorquote:
Neeeheeee... ik zeg toch dat het wel meevalt?quote:
Die gozer doet het om mij te plagen, maar dan beuk ik hem. Ha!quote:
O, goed dat het meevalt dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neeeheeee... ik zeg toch dat het wel meevalt?
Of vind je dat juist erg dat ik je leuk begin te vinden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |