Gewoon die volle fles tegen dat achterhoofd..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, om er mentos in te gooien en daarna in haar saaie keel te smijten.
Ik miste de "drie vingers in de lucht, kom op"quote:
In d'r hol, misschien spuit er dan nog wat fatsoenlijks uit d'r mond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon die volle fles tegen dat achterhoofd..
Dat zou ik niet zeggen voor 22.30uquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Dit leek wel een toneelstukje, een sketch
Té slecht gewoon, het slechtste dat ik ooit gezien heb in zo'n show denk ik....
Benieuwd wat ze nu gaan zeggen.
Zeg gewoon dat het kneitervals was. Punt.
ik denk dat we de hele uitzending kunnen nomineren als aller slechte liveshow ooitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef Deceit het volgende:
ik denk wel de meest slechte liveshow optreden ooit
Oh ok, nee dan snap ik hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Desnoods zeg ik het straks nog een keer
er was een semi negatieve twitter 'is dit nou vals of ben ik raar 'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
die tweets ook he, alleen maar positief. Op zeker hartstikke nep, zit vast een RTL4 team zit suf te twitteren met allerlei gare door hunzelf bedachte nicknames
Maar dat kan nooit het ergste zijn dat binnen komtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was een semi negatieve twitter 'is dit nou vals of ben ik raar '
Oh niet gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was een semi negatieve twitter 'is dit nou vals of ben ik raar '
Had ik dat ook maar even niet. Het was sowieso een kutversie van Shoutquote:
echt, hoe bedenk je hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Apotheose het volgende:
oortjes niet in doen.... (of was het een smoes voor het ubervals zingen?)
ik wilde bijna een twitter account aanmaken & 100 keer poepheuvel twitteren om te kijken of het onder in beeld zou komenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat kan nooit het ergste zijn dat binnen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |