Dat ging toch over de Frikandel zelf ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat de Freakandel speciaal ook met Sander Hoogendoorn wordt samengesteld. "Geloof mij, je gaat 'm nog heul veul horen"
Naast Rigby nog Tim Hofmanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:09 schreef ddx het volgende:
Komt er straks nog een 'gast' trouwens ? (oftewel nog meer puinzooi?)
BNN is de jongerenomroep, 3FM de jongerenzender. Logisch dat ze daar dan veel uren hebben, en op Radio 4 bijvoorbeeld niks. Je moet het niet per zender zien, maar over alle zenders gezamenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Er zal toch ook wat veranderen op 3fm. Volgens de huidige 3fm programmering wordt bijna de helft van de week gevuld door de fusieomroep BNN-VARA
dat noem je een hint? Sander H is eerder een protegeetje van Stenders....en Stenders roept al weken dat Sander H meekiest aan de Freakandel Speciaal. het is dat Sander H al de 2 weekendochtendshows doet, anders was hij ideaal voor de 1e helft Frean8.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat de Freakandel speciaal ook met Sander Hoogendoorn wordt samengesteld. "Geloof mij, je gaat 'm nog heul veul horen"
klopt, maar om dat nou iedere week te doen.....aan de andere kant, Hoogendoorn is er gek genoeg voor denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef ddx het volgende:
Hij heeft al eens 1e helft van freakn8 gedaan hoor en daarna ergens in hoekje van studio dutje gedaan voordat hij ochtendshow begon.
Ja, het was ook wel algemeen bekend dat Sander daarover mee kiest, maar het ging er om dat Gerard over Sander zei dat je hem nog heel veel gaat horen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat noem je een hint? Sander H is eerder een protegeetje van Stenders....en Stenders roept al weken dat Sander H meekiest aan de Freakandel Speciaal. het is dat Sander H al de 2 weekendochtendshows doet, anders was hij ideaal voor de 1e helft Frean8.
ja, dat is toch logisch? Sander H is 1 van de grootste talenten bij 3fm en erg snel van de nacht naar t weekend gegaan. een Barend heeft daar bijvoorbeeld veel langer over gedaan terwijl een Jim bijvoorbeeld nog steeds in de nacht zit en er genoeg nachtjocks nooit de dag hebben gehaald (Thymen Wabeke, Joey Koeijvoets). Ik heb het idee dat je een beetje zit te zoeken en in alles een hint hoor.....nog offence.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, het was ook wel algemeen bekend dat Sander daarover mee kiest, maar het ging er om dat Gerard over Sander zei dat je hem nog heel veel gaat horen.
Zou kunnen, maar ik weet ook dat ze juist heel vaak kleine hints geven. Daarom vind ik juist dit een typische hint.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is toch logisch? Sander H is 1 van de grootste talenten bij 3fm en erg snel van de nacht naar t weekend gegaan. een Barend heeft daar bijvoorbeeld veel langer over gedaan terwijl een Jim bijvoorbeeld nog steeds in de nacht zit en er genoeg nachtjocks nooit de dag hebben gehaald (Thymen Wabeke, Joey Koeijvoets). Ik heb het idee dat je een beetje zit te zoeken en in alles een hint hoor.....nog offence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik weet ook dat ze juist heel vaak kleine hints geven. Daarom vind ik juist dit een typische hint.
We zullen zien. Zul je zien dat EkstraWeekend gewoon nog 5 jaar doorgaat...we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorlopig blijf ik lekker luisteren naar EW, Stenders en ToR
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twitter:debroervanroos twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 20:22:23straks te gast bij #ekstraweekend op #3FM. beetje zenuwachtig wel, klein plasje in de broek van gedaan. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 20:27:20Komende nacht bij mij @SSDRevolution, @Naffz @BAKrestaurant en @FreekReijnders in de Freaknacht op #3FM! Van 1 tot 4 uur! Dus nou! Ja! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |