Het zijn allebei stoeltjes die met een driepunts gordel vastgezet moeten worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef CafeRoker het volgende:
Römer heeft een paar types die met alleen maar een heupgordel vastgezet mogen worden. Is dat ook toevallig het geval bij deze? Zo ja, dan zou ik de kleine wel heel graag willen hebben.
bij twijfel: dat zou op het stickertje met de bevestigingsuitleg dat op de zijkant zit moeten staan
Klopt, dat is het punt juist. Ze zijn erg moeilijk te vinden omdat er maar een paar types voor geschikt zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Het zijn allebei stoeltjes die met een driepunts gordel vastgezet moeten worden.
Zo'n heupgordel zit toch in oude auto's?
Als er niemand uit de doelgroep reageert mag je ze wel komen halen hoor, of 1 van de 2.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wilde al typen vraagprijs maar toen zag ik dat ik in fhf zat. Ik val niet in de doelgroep anders had ik wel interesse.
Dat is lief ik wacht het even af. Ik heb dan interesse in beide. Bij de groep 2 stoel van onze dochter is de sluiting kapot.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Als er niemand uit de doelgroep reageert mag je ze wel komen halen hoor, of 1 van de 2.
Ik zou er het liefst iemand blij mee maken die krap zit maar weg is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |