quote:Op zondag 2 juni 2013 20:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben je wat aangekomen? Shirt ziet er tof uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hmmm, hele outfit goedgekeurd, want netjes = sexy. Echter de bodywarmer zou ik lekker in de kast laten. Verder goedgekeurd.quote:
Goede schoenen!quote:
Ik vraag me af waarom je ze dan aantrekt? Je voeten zijn helemaal niet lelijk, het komt juist door de schoenen die je soms aantrekt dat ze minder flatteus uitkomen. Maar wel leuke broek en idem jas, shirt zou ik laten hangen. Toffe achtergrond.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef RedReidingHood het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar op de koffie en lelijke voeten voel ik al aankomen hoor, bespaar jezelf de moeite
Dankje:) wat bedoel je met pedro leuk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk hierboven
En pedro leuke schoenen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:54 schreef siedss het volgende:
Zomer in de bol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:54 schreef siedss het volgende:
Zomer in de bol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje rare combi bij elkaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:49 schreef RedReidingHood het volgende:
Heerlijk dat zonnetje!
[ afbeelding ]
Ik vind dit er gewoon echt niet uitzien, dat broekje draag je toch bij sporten of strand/park ofzo, en al helemaal niet in combinatie met hakkenl/laarzen. Je slaat vandaag echt volledig de plank mis, gevalletje 'trying too hard'quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:49 schreef RedReidingHood het volgende:
Heerlijk dat zonnetje!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dit er gewoon echt niet uitzien, dat broekje draag je toch bij sporten of strand/park ofzo, en al helemaal niet in combinatie met hakkenl/laarzen. Je slaat vandaag echt volledig de plank mis, gevalletje 'trying too hard'
True.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dit er gewoon echt niet uitzien, dat broekje draag je toch bij sporten of strand/park ofzo, en al helemaal niet in combinatie met hakkenl/laarzen. Je slaat vandaag echt volledig de plank mis, gevalletje 'trying too hard'
Geen commentaar op de koffie, maar ik vind de combi leuk en de foto zelf ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef RedReidingHood het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar op de koffie en lelijke voeten voel ik al aankomen hoor, bespaar jezelf de moeite
Leukquote:
Casual maar leuk.quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
[..]
True.
Jasje, handschoenen, sjaal en laarzen weg. Sneakers aan en klaar.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
Voor 2NutZ![]()
[ afbeelding ]
![]()
Don't mind the cat
Zeg roodbroekje waar ga je heen, zo alleen, zo alleen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
Voor 2NutZ![]()
[ afbeelding ]
![]()
Don't mind the cat
Die strepen geven je iets heupen lijkt het.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
Voor 2NutZ![]()
[ afbeelding ]
![]()
Don't mind the cat
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
Voor 2NutZ![]()
[ afbeelding ]
![]()
Don't mind the cat
Lekker weer he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
Voor 2NutZ![]()
[ afbeelding ]
![]()
Don't mind the cat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |