PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wanneer krijg ik m'n coins terug?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zet ff speler erop krijg je coins terug.
quote:
Yo doe maar een tradeofferquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zet ff speler erop krijg je coins terug.
Webapp crash als ik hem zoekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Yo doe maar een tradeoffer
[ afbeelding ]
Clubnaam FC ODP
Nee maar is gewoon handig als je het ipv aan Thorb gewoon aan mij geeft omdat Thorb en ik dat dan wel kunnen regelen. Scheelt weer taxquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als ik genoeg coins had dan had ik er toch ook geen geleend van thorb?
Er valt niet veel te delen over 10kquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee maar is gewoon handig als je het ipv aan Thorb gewoon aan mij geeft omdat Thorb en ik dat dan wel kunnen regelen. Scheelt weer tax
Is goed! Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
Als we divisie 1 winnen met clubs trakteer ik
hoe laat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
Als we divisie 1 winnen met clubs trakteer ik
Shitquote:
We hebben ook een pauze ingelast om half tien en twaalf uur.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik niet tot 03:00 in een stuk door
Grid 2 ziet er stiekem wel leuk uitquote:
SIF lijkt mij ook kut omdat hij LM is. De gewone IF is echt baas met zijn longshots en passingquote:
Heb wel lekkere winst op Diego gemaakt, voor 46k gekocht, voor 80k verkochtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SIF lijkt mij ook kut omdat hij LM is. De gewone IF is echt baas met zijn longshots en passing
Ik vrees dat ik toch moet gaan passen. Kwam er laatst achter dat ik iets minder geld op mijn rekening heb staan dan ik dacht.quote:
Gewhapt?quote:
1500000 en 1495000 weinig verschilquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch moet gaan passen. Kwam er laatst achter dat ik iets minder geld op mijn rekening heb staan dan ik dacht.
[..]
Gewhapt?
Quer vroeg het al de hele dag. Misschien even dm'en...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef v0lt026 het volgende:
Iemand ps3 coins kopen? Deel van de opbrengst gaat naar wefut
Sif Ya Konan is fucking goedquote:
Dat is een aankondiging dat ze morgen om 10 uur online komenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Mathijs er nog ?
De antwoorden van IOT staan erop iig als je dit leest
JBGSquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kutspel, ik mis ook alle 1op1
Wilde ze nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had jezelf anders ook even aangegeven
Nee lol. Heb artikelen geschreven over broodfokkers met hun websitenaam erin etc. Rechtzaken zijn hier allang over geweest en sommigen zijn ook veroordeeld. Krijg nu dreigementen van VERSCHILLENDE broodfokkers uit België, maar ook al slaan ze mij 10x in elkaar die berichten gaan NIET van de website af. Ik sta voor hetgeen wat ik schrijf en ik beschuldig zeker niet zomaar bedrijven etcetera. Honderden, zoniet duizenden mensen zijn slachtoffer van deze idioten die honden verhandelen alsof het broodjes frikadel zijn. De meeste honden gaan na een week dood door PARVO etc etc en dankzij mijn website die goed bezocht wordt probeer ik mensen ervoor te waarschuwen. Politie is inmiddels op de hoogte.quote:
Okequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee lol. Heb artikelen geschreven over broodfokkers met hun websitenaam erin etc. Rechtzaken zijn hier allang over geweest en sommigen zijn ook veroordeeld. Krijg nu dreigementen van VERSCHILLENDE broodfokkers uit België, maar ook al slaan ze mij 10x in elkaar die berichten gaan NIET van de website af. Ik sta voor hetgeen wat ik schrijf en ik beschuldig zeker niet zomaar bedrijven etcetera. Honderden, zoniet duizenden mensen zijn slachtoffer van deze idioten die honden verhandelen alsof het broodjes frikadel zijn. De meeste honden gaan na een week dood door PARVO etc etc en dankzij mijn website die goed bezocht wordt probeer ik mensen ervoor te waarschuwen. Politie is inmiddels op de hoogte.
Probleem is die gasten zijn heel agressief en schromen geweld niet, maar toch verwijder ik niets. Niet omdat ik eigenwijs ben, maar omdat de overheid nu eens moet gaan ingrijpen onderhand en soms doen ze dat, maar dan half werk etc. En als ik er niet over schrijf dan doet niemand het.quote:
Voor 10 euro kan je bij Spijkenisse Akkers zo bescherming halen hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Probleem is die gasten zijn heel agressief en schromen geweld niet, maar toch verwijder ik niets. Niet omdat ik eigenwijs ben, maar omdat de overheid nu eens moet gaan ingrijpen onderhand en soms doen ze dat, maar dan half werk etc. En als ik er niet over schrijf dan doet niemand het.
Niet nodig, laat ze maar geweld gebruiken des te langer mogen ze zitten aangezien ze al reeds gezeten hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor 10 euro kan je bij Spijkenisse Akkers zo bescherming halen hoor.
Dat is toch die WeFut held?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
2-1 gewonnen van Rocky is Drunk
Leuke speler om tegen te spelen
Oh lol wat een onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een aankondiging dat ze morgen om 10 uur online komen
Ik had ook alleen de titel gelezen dus ik dacht ik zeg het ffquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad
Was op facebook ook al gezet, zon meisje: DE ANTWOORDEN STAAN ONLINE !!![]()
Wauwquote:
Hehe nice. Met die baas moet je van afstand schieten kun je lachen. Krijg je de meest absurde schoten met zn 30 shootingquote:
Beetje maarquote:
Ga jij nou maar brood fokken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hehe nice. Met die baas moet je van afstand schieten kun je lachen. Krijg je de meest absurde schoten met zn 30 shooting
Gast ff serieus daar moet je niet mee spotten ouwe reus. Het is al belachelijk genoeg dat de regering er amper iets aan doet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij nou maar brood fokken.
Maar daar maar een leuke Paint van Trapz
Haha zal bestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gast ff serieus daar moet je niet mee spotten ouwe reus. Het is al belachelijk genoeg dat de regering er amper iets aan doet.
Ja bestaat echt. Mensen kopen een hond in goede trouw (je ziet als je binnen bent niet dat ze gewoon 800 honden hebben, want die zitten in een ander gebouw), men betaald 500 euro, geld kun je naar fluiten ook al sterft de hond de volgende dag. Grote mond? Dan zoeken ze je wel even op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha zal bestIk vind broodfokken gewoon een beetje een rare term
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha zal bestIk vind broodfokken gewoon een beetje een rare term
Dat is een hond in de vorm van een broodje.quote:
Jahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is een hond in de vorm van een broodje.
Leuk toch?
Dat hondje is zo ver door gefokt dat het op een broodje lijkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
JahMaar tweede gedeelte > fokken klopt dan niet
Haha hij verzint het ffquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat hondje is zo ver door gefokt dat het op een broodje lijkt?
Broodfokken.
Nee joh ik verkoop toch geen hondenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Door al die slechte fokkers gaan jou verkoopcijfers omlaag?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is wel mooi maar ik kan hem niet als UI gebruiken. Dan zie je denk ik niet genoeg
You can't always get what you want.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef MolFan het volgende:
Gofferdomme die Ruud de Wild maakt nog mooie schilderijen ook zeg
http://www.artipico.com/kunstenaars/ruud-de-wild-kunst/index.php
Tekst is van liedjes enzo
vVnd hem echt goed die Ruudquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
You can't always get what you want.![]()
Rolling Stones.
Je ziet het niet goed.quote:
Ja snap ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had ook alleen de titel gelezen dus ik dacht ik zeg het ffMaar als ik hem had gemaakt had ik ze eerst even zelf gecheckt voor ik het wereldkundig zou maken ja
Dat gaat wel ver. Ik wil helemaal geen tattoos en ik vind het ook niet mooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je ziet het niet goed.
Maar dan zet je hem toch als tattoo.
Hoe heet ze? Geen zin om het nieuws te kijken. Maar wel zin om te fappen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Joo die geile blonde chick presenteert nu het nieuws op NL 3.
Dionne Staxquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Geen zin om het nieuws te kijken. Maar wel zin om te fappen.
Die foto is niet zo gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie had hier ook alweer dat team met Arnautovic?
Dreetje heeft een team met hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Volgens mij heeft elke fokker die tegen mij gespeeld heeft regelmatig met Arnautovic gescoord. Poker was de laatste.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |