Halloquote:
Dat klinkt fijn. En je kan er blijkbaar op FOK!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, fantastische mensen en daden overal
Dat is fijn, je bent er deel van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn. En je kan er blijkbaar op FOK!
2de dag is altijd het lekkerstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga m'n Chinees voer van gisteren maar eens opwarmen, goed plan wel
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Dimens het volgende:
Nachtbagger moet weer terug naar ONZ. Dan maar geen bikini's, aangezien die in B&H toch al nauwelijks werden gepost.
Ik opende nb al af en toe in ONZ. Ook weinig mensen die dan er op af kwamen. Dat kan natuurlijk aan mij als TS liggen. Het moet sowieso geen SC zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Dimens het volgende:
Nachtbagger moet weer terug naar ONZ. Dan maar geen bikini's, aangezien die in B&H toch al nauwelijks werden gepost.
Omdat het een SC is, komen er minder mensen op af.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik opende nb al af en toe in ONZ. Ook weinig mensen die dan er op af kwamen. Dat kan natuurlijk aan mij als TS liggen. Het moet sowieso geen SC zijn.
De topics die ik laatst opende in onz verzandde niet altijd in scquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het een SC is, komen er minder mensen op af.
Mja, ik kan ook niet veel meer helpen. Tegenwoordig slaap ik doordeweeks als nachtbagger geopend wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De topics die ik laatst opende in onz verzandde niet altijd in scMaar dit topic is niet handig om dat te bespreken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |