Jij voldoet echt aan alle stereotypen van een heuse kansen-meneer uit een kansenwijk, zoiets als Duindorp.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef kdaalder het volgende:
[..]
als je ons nederlanders in nederland niet bevalt. ga dan weg. geen enkele nederlander wil jou hier hebben. veel marrokanen (nee niet allemaal) zeiken dat nederlanders racisten zijn en dat wij raar zijn en nederlanders dit nederlanders dat. ten eerste: wie zijn nou de racisten? ten tweede: toevallig bepalen wij hier de cultuur. ten derde: veel marrokanen zeiken heel veel maar als ze zo zeiken, wat doen ze hier dan nog? ga dan gewoon weg, ga gewoon terug naar het homo-hatende land waar je opa en oma wonen
gast, ik lees geen boeken. laat staan dat ik ooit van Parenti en Chomsky heb gehoord, klinkt russisch. zeker communistenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Parenti en Chomsky hebben interessante boeken hierover geschreven.
ho eens even we hebben het over Japan en de VS niet over ons, oja en wie vond dat wij onze kolonies moesten opgegeven: de VSquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Die olie hadden wij toch zelf ook gestolen van de Indiërs, of niet?
Wees er trots op, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:07 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast, ik lees geen boeken. laat staan dat ik ooit van Parenti en Chomsky heb gehoord, klinkt russisch. zeker communisten
Ho voor jezelf. Jij begon er toch over dat de Indische olie 'van ons' zou zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ho eens even we hebben het over Japan en de VS niet over ons, oja en wie vond dat wij onze kolonies moesten opgegeven: de VS
Dit is gewoon zo fucking dom wat je zegt. Ik heb eigenlijk nog maar 1 ding te zeggen: LEVE OBAMAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Deze hoeveelheid spelfouten zou je niet gemaakt hebben wanneer je een gratis en goede opleiding in Libië had genoten, kameraad.
Verder verkondig je zoals gebruikelijk lariekoek en apekool. Misschien kan je ooit nog nieuwslezer bij kansenzender SBS worden, ik zou zeggen solliciteer daar eens.
Ja dat is ook illegaal en Obama is daar finaal tegenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:06 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
De VS executeert ook mensen. En zonder proces. Ze sturen een drone de lucht in en dan worden er mensen omgelegd. Daar zitten regelmatig burgers en zelfs kinderen tussen.
Vind jij dat normaal?
Wie heeft jou zo geprogrammeerd om alleen maar te cheerleaden en Amerikaanse verhalen na te kauwen? Is dat een gevolg van Hollywood-films? Je ouders?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo fucking dom wat je zegt. Ik heb eigenlijk nog maar 1 ding te zeggen: LEVE OBAMA
Amerika doet het toch, en Obama is president van dat land. Dat gaat lekker daar dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Ja dat is ook illegaal en Obama is daar finaal tegen
ik kom uit Amsterdam, en in Amsterdam zit ik tussen de marrokanen. Ik geloof niet zoals al die limburgers en brabanders wat de media over marrokanen zegt. nee ik basseer mijn mening over eigen ervaringen met marrokanen. die zitten niet in friesland heh? of wel dan. ik kan me natuurlijk vergissen. als ik me vergis dan hoor ik dat graagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jij voldoet echt aan alle stereotypen van een heuse kansen-meneer uit een kansenwijk, zoiets als Duindorp.![]()
Je heet niet toevallig ook Henk, hoop ik?
nou in ieder geval niet van die spleetogenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:09 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ho voor jezelf. Jij begon er toch over dat de Indische olie 'van ons' zou zijn?
nee hoor, me ouders moeten het ook niet zo van Amerika hebben. in dat opzicht lijk ik niet op me ouders. nee ik vergelijk Nederland met Amerika en kijk ik wat ik beter vind, Amerika dus. dat is mijn mening. waarom als je een mening hebt is het altijd weer zo van ''ooooh dat heb je van de media en van de nederlandse kranten IEEEUW!!!'' nee, ik heb deze mening zelf ontwikkeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:11 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wie heeft jou zo geprogrammeerd om alleen maar te cheerleaden en Amerikaanse verhalen na te kauwen? Is dat een gevolg van Hollywood-films? Je ouders?
ik kan niet zomaar naar Amerika toe, ik zou wel willen natuurlijk. nog zoiets geweldigs van Amerika: ze laten niet zomaar Jan en alleman toequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Amerika doet het toch, en Obama is president van dat land. Dat gaat lekker daar dan.
Hier in Hurdegaryp wonen geen allochtonen inderdaad. Hurdegaryp is een dorpje in Fryslan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik kom uit Amsterdam, en in Amsterdam zit ik tussen de marrokanen. Ik geloof niet zoals al die limburgers en brabanders wat de media overik lees geen boeken marrokanen zegt. nee ik basseer mijn mening over eigen ervaringen met marrokanen. die zitten niet in friesland heh? of wel dan. ik kan me natuurlijk vergissen. als ik me vergis dan hoor ik dat graag
onzin? jammer maar het is waar. ik ben nou eenmaal een puber. jij wilt zeker zeggen dat jij dat nooit bent geweest?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef hoink581 het volgende:
Kijk, Linkse Boomknuffelaar kan er niets aan doen dat hij is opgevoed met een voorliefde voor communisme, dat is een fout van zijn ouders en zijn omgeving. Hij weet jammer genoeg wel hoe hij argumenten moet aandragen om zijn nostalgische waanbeelden te rechtvaardigen. kdaalder daarentegen is zich in dit topic aan het gedragen als een puberale aap die alleen maar Amerikaanse onzin uitsputtert zonder enige logica.
precies, jij weet niet hoe irritant als de tering marrokanen zijn hier in Amsterdam. en ik denk er zeker niet goed over dat die marrokanen hier zijn heengehaald. dat is 1 van de grootste fouten ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hier in Hurdegaryp wonen geen allochtonen inderdaad. Hurdegaryp is een dorpje in Fryslan.
Er zitten rotte appels bij elke bevolkingsgroep, zo ook bij mensen van Marokkaanse komaf. Maar mijn draad gaat over Gadaffi, niet over al dan niet zich misdragende mensen van Marokkaanse komaf.
Overigens is het een kapitalistisch trekje om goedkope 'allochtonen' in te zetten op de arbeidsmarkt en was het de SP die als eerste aan de bel trok betreffende een te dichte concentratie van allochtonen in bepaalde wijken in de grote steden. Nu willen werkgevers wederom goedkope arbeidskrachten uit Oost-Europa, ook teneinde onze arbeidsvoorwaarden en arbeidersrechten onder druk te kunnen zetten. Maar dit is off-topic, me dunkt.
Je bent in je eentje een topic aan het volspammen. Ik geloof niet dat dat verstandig is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
onzin? jammer maar het is waar. ik ben nou eenmaal een puber. jij wilt zeker zeggen dat jij dat nooit bent geweest?
Stuur een bedankbriefje naar de werkgeversorganisatie VNO-NCW, het CDA en de VVD zou ik zeggen, de verantwoordelijken voor dit beleid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef kdaalder het volgende:
[..]
precies, jij weet niet hoe irritant als de tering marrokanen zijn hier in Amsterdam. en ik denk er zeker niet goed over dat die marrokanen hier zijn heengehaald. dat is 1 van de grootste fouten ooit.
Hahahaha. Zo schattig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef kdaalder het volgende:
van gadaffi houden is net zoiets als van hitler houden. hij onderdrukte iedereen, hij stak al het geld van de regering in zijn eigen zak, niemand kon een mening hebben of hij liet ze exuteren, en dit is wat de bevolking wou: gadaffi weg, meer dan de helft van de libiers kwam namelijk in opstand. gadaffi is een dictator en een misdadiger die iedereen de kop indrukt die niet van hem houdt. klinkt als hitler of stalin. geen vrijheid noem ik dat. en het amerikaanse systeem is (althans voor een westers land) het beste systeem dat er is.
dan vind je dat. Jou mening, respecteer ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent in je eentje een topic aan het volspammen. Ik geloof niet dat dat verstandig is.
Ja ik haat die partijen ook die je opnoemtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Stuur een bedankbriefje naar de werkgeversorganisatie VNO-NCW, het CDA en de VVD zou ik zeggen, de verantwoordelijken voor dit beleid.
geen zin om te kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |