Dit bijvoorbeeld. De lijst van mensenrechtenschendingen door de VS is gigantisch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:08 schreef haan33 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op cuba(amerikaanse gevangenis)
Daar zitten 'terroristen' zonder proces al 10 jaar vast?
Zonder aanklacht zelfs?
Ohja, lekker he? de krant, jullie nederlanders lezen alleen maar een krant en gaan naar media luisteren. Marokkanen dit Turken dit turken dat. achjaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dat heb je zeker in de krant gelezen. Lekker objectieve bron hoor.
Jij hebt echt uitsluitend SBS en RTL als informatiebron is het niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
als de VS een groep niet steunt is het wel de Al-Qaida sukkel. zij hadden Osama toch vermoord? of niet?
En vergeet Der Fuhrer Israel niet, die is immers de baas van en over de VS.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. De lijst van mensenrechtenschendingen door de VS is gigantisch.
Van de 'rebllen' (quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
als de VS een groep niet steunt is het wel de Al-Qaida sukkel. zij hadden Osama toch vermoord? of niet?
Dat dacht ik al.quote:
Parenti en Chomsky hebben interessante boeken hierover geschreven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Van de 'rebllen' () in Syrië wordt vaak genoeg gezegd dat ze sterke banden met Al Ciada hebben hoor.
In wie wil die zogenaamde rebellen zo graag steunen?
Raar eigenlijk he, dat mensen die op een zittende regering schieten die ene keer terrorist heten en dan door Amerika over de hele wereld achtervolgd moeten worden terwijl ze de andere keer rebel heten en dan ineens gesteund moeten worden?
Die olie hadden wij toch zelf ook gestolen van de Indiërs, of niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dus onze olie maar stelen heh, geweldig zeg...
ja okee, daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
gast, serieus.
de islam is het probleem niet.
de paar doorgeslagen radicalen, die zijn het probleem
ik wacht nog steeds tot jij ook de negatieve kanten van kadhafi gaat opnoemen,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie vandaan?
Heb je je ooit wel eens ergens serieus in verdiept en dan bedoel ik niet de informatie die RTL-Boulevard of SBS Hart van Nederland elke dag over het volk heen kotst.
WHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. De lijst van mensenrechtenschendingen door de VS is gigantisch.
als je ons nederlanders in nederland niet bevalt. ga dan weg. geen enkele nederlander wil jou hier hebben. veel marrokanen (nee niet allemaal) zeiken dat nederlanders racisten zijn en dat wij raar zijn en nederlanders dit nederlanders dat. ten eerste: wie zijn nou de racisten? ten tweede: toevallig bepalen wij hier de cultuur. ten derde: veel marrokanen zeiken heel veel maar als ze zo zeiken, wat doen ze hier dan nog? ga dan gewoon weg, ga gewoon terug naar het homo-hatende land waar je opa en oma wonenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ohja, lekker he? de krant, jullie nederlanders lezen alleen maar een krant en gaan naar media luisteren. Marokkanen dit Turken dit turken dat. achja
Deze hoeveelheid spelfouten zou je niet gemaakt hebben wanneer je een gratis en goede opleiding in Libië had genoten, kameraad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:00 schreef kdaalder het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gast gadaffi heeft miljoenen mensenrechten geschonden!!! en nu wil ik fucking antwoord: vind jij het zo goed van gadaffi als hij mensen excuteerd voor hun mening? dat hij mensen excuteert omdat ze tegen hem zijn?
neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jij hebt echt uitsluitend SBS en RTL als informatiebron is het niet?
De rebellen staan op voor hun rechten en willen die mongool van een Assad weg, ik ben het volkomen eens met de rebellen. Assad, Sadam Hussein, Gadaffi, Mubarak, Pol Pot, Mao, Mussolini, Hitler, Stalin, het zijn allemaal dictatoren van het ergste soort die je geen mening laten hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Van de 'rebllen' () in Syrië wordt vaak genoeg gezegd dat ze sterke banden met Al Ciada hebben hoor.
In wie wil die zogenaamde rebellen zo graag steunen?
Raar eigenlijk he, dat mensen die op een zittende regering schieten die ene keer terrorist heten en dan door Amerika over de hele wereld achtervolgd moeten worden terwijl ze de andere keer rebel heten en dan ineens gesteund moeten worden?
rot op naar libie, van wie heb je deze shit over dat Gadaffi een held is ezo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Je teksten laten dit duidelijk zien.
Neem eens een abonnement op de bibliotheek en verdiep je eens in iets. Je komt dan beter beslagen ten ijs.
ik vind jou een probleemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind mensen zonder enige educatie een probleem.
De VS executeert ook mensen. En zonder proces. Ze sturen een drone de lucht in en dan worden er mensen omgelegd. Daar zitten regelmatig burgers en zelfs kinderen tussen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:00 schreef kdaalder het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gast gadaffi heeft miljoenen mensenrechten geschonden!!! en nu wil ik fucking antwoord: vind jij het zo goed van gadaffi als hij mensen excuteerd voor hun mening? dat hij mensen excuteert omdat ze tegen hem zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |