Het weer tijd voor een update van dit topic, helaas.
Zoals bekend, is meneer vorige week een week naar een onbewoond eiland gestuurd, zodat we even van hem waren verlost. Maar goed: nu is hij dus weer terug. En dat is natuurlijk weer reden voor nieuwsberichten. In de tussentijd bleven we niet van nieuws verstoken, nee... z'n zoveelste vriendje is ook nog boos weggelopen.
Dus dat was nieuws. quote:
Gordon terug op Hollandse bodem: Ik wil dit nooit meer
'En de stilte op Twitter is verdwenen', knipoogt Gordon vandaag op zijn twitterpagina. De 46-jarige presentator-zanger heeft een week op het onbewoonde eiland Cayo Paloma gezeten en is na de ingelaste mediastilte weer helemaal terug. Gordon had door zijn relatiebreuk met binnenhuisarchitect Roelof van Veen genoeg stof tot nadenken.
Het zou voor de pers een nieuwsluwe week worden als het Gordon betrof. Stilzwijgend zat hij op een eiland voor de kust van Honduras als reclamestunt van chocolademerk Kitkat. 'Een break van de man die 24/7 in de media is', was de slogan. Dat liep anders toen Gordons vriend Roelof lucht kreeg van uitspraken die Gordon had gedaan tijdens zijn vertrek op Schiphol. Roelof vertrok woensdag linea recta uit Gordons villa in Blaricum. Daarover zegt Gordon nu dat de relatie voor hem al voorbij was voordat hij naar Cayo Paloma vertrok.
Ontstressen
'Er is genoeg nagedacht', zei Gordon tijdens een persconferentie volgens Novum Nieuws. Hij deelde taart uit om zijn thuiskomst te vieren. Verder ingaan op de plotselinge breuk met Roelof wil hij niet, behalve dat het hoogstwaarschijnlijk niet meer goed komt. 'Ik heb heel veel teleurstelling op het relationele vlak meegemaakt. Je leert te weten wat je wel en wat je niet wilt.'
Eerder gaf Gordon al aan te veel hooi op zijn vork te hebben genomen. 'Ik moet, denk ik, eerst alles verwerken wat ik heb meegemaakt. Het was op alle vlakken een jaar met hoogte- en dieptepunten.' Met zijn voeten in het zand kon Gordon in ieder geval ontstressen. 'Ik heb gemiddeld tien uur per dag geslapen en dat is veel. Ik denk dat niet alleen Nederland een break van mij kon gebruiken, maar dat ik die ook nodig had.'
Ondanks de rust was het flink afzien. Gordon spreekt van een beproeving. Het regende vijf dagen lang en de behuizing bestond uit niet meer dan een hutje en wat spullen. 'Je gaat van zo veel drukte met je carrière, familie, vrienden en je dagelijkse leven naar een eiland waar echt niks is.' Voor de tweede keer Robinson Crusoe uithangen is dan ook uitgesloten. 'Voor geen goud. Ik wil dit nooit meer.'
Bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dit-nooit-meer.dhtml 
Kortom: de week "mediastilte" is geflopt en duurde te kort. En meneer wil dit nooit weer, dus voortaan is hij weer gewoon elke week in het nieuws. Net zoals afgelopen week.