Direct ophangen slimpiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
Ik word net gebeld door een of andere gast die Engels praat en zegt dat hij van de Windows Customer Service is en dat mijn computer is gehackt
Morgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mogen mij helpen met de vraag of ik vanavond naar mn ouderlijk huis ga of morgen.
Ik moet nog flink wat aan school werken en wil vanavond hier hardlopen en heb al eten klaar en blabla dus dat wordt wel laat naar huis.
Aan de andere kant ben ik dan wel thuis (wel heel laat).
Of ik ga morgen ochtend pas, dan moet ik wel vroeg opstaan.
Ja ik heb hem ff aangehoord om daarna te concluderen dat het toch wel erg fake wasquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ff aangehoord om daarna te concluderen dat het toch wel erg fake was![]()
We are calling you from Amsterdam SirJa praat lekker Nederlands dan
hahaha, die mensen willen zelf jou computer hackenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
Ik word net gebeld door een of andere gast die Engels praat en zegt dat hij van de Windows Customer Service is en dat mijn computer is gehackt
ohjaa!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
awkward*
Ja denk het ook wel
Wat zou jij doen als je vriend dat flikte?
Danku dankuquote:
Sorry kan nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lees dit eens fok-it: R&P / genante situatie met schoonouders....
lachen gegarandeerd
Had hem getrolld! Heel langzaam je pc laten opstarten en dan vervolgens zeggen dat er geen start toets is omdat je een mac hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, die mensen willen zelf jou computer hacken
[..]
ohjaa!
Ik zou zeggen dat ie maar even zijn excuses aan moet komen bieden
Heb je even? Paint ik wat leuksquote:
Is goed, succes man!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry kan nietMoet zo naar een bezichtiging
![]()
Lees andere keer wel
Blijf praten en geef ze verkeerde nummers of doe alsof je van niks weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
Heb al opgehangenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Blijf praten en geef ze verkeerde nummers of doe alsof je van niks weet
Ok, morgen it isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou ook morgen gaan. Anders moet je vanavond wel erg stressen lijkt mij
jaaaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit liedje die je laatst postte vind ik stiekem heel leuk![]()
Kloptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa![]()
![]()
Ik vind die stem helemaal niet passen bij die jongen
quote:
Hmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:16 schreef supersof het volgende:
Oh en crack, ik zou vanavond gaanDan komt het er ten minste van. Anders moet je morgencohtend eerst gaan reizen enzo, en als je er al bent kun je dan gewoon aan school werken.
Dan zal ie ook niet meer zo heel nieuw zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:22 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hoorde m net op 3fm
Omgquote:
Ik had m nog niet gehoord en hij werd aangekondigt als 'de nieuwe hit van m&s'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zal ie ook niet meer zo heel nieuw zijn![]()
Ik heb er ook zo'n hekel aan om weken op een bestelling te moeten wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
lang leve 'Vandaag besteld, morgen in huis'
H&M is al erg met hun 3-5 werkdagenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo'n hekel aan om weken op een bestelling te moeten wachten
bol.com kan er ook wat van met 1,5 week ;dquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
H&M is al erg met hun 3-5 werkdagen
huh nee hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
bol.com kan er ook wat van met 1,5 week ;d
Drummersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
ringo altijd onderaantis altijd johnpaulgeorge
én ringo
Ahh, dan had ik vast een uitzondering want ik moest op een telefoonhoesje 1,5 week wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
huh nee hoorbol.com is gewoon vandaag voor 2300 besteld morgen in huis
met uitzonderingen wel natuurlijk maar daar moet je gewoon op letten
Die cymbals zitten veel te hoog voor je. Drummen is niks voor jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drummers
Je ziet ze ook amper op foto's
Ik moet geen drummer worden
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die cymbals zitten veel te hoog voor je. Drummen is niks voor jou
Als je die probeert te raken kan je niet meer met je voet bij de pedalenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als je die probeert te raken kan je niet meer met je voet bij de pedalen
terwijl ze de meeste inspanning doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drummers
Je ziet ze ook amper op foto's
Ik moet geen drummer worden
Blokker? Xenos?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je rond deze tijd van t jaar kerstlichtjes kopenof iets wat er op lijkt zoals een lichtsnoer
hahaha, herkenbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
actiongodver je koopt zo de hele winkel leeg
Oeh nodig DM't met Jordyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:29 schreef nodig het volgende:
Oude DM's van Jordy doorspitten met artiesten/bands
jawelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten met wie ik allemaal DM
appeltjequote:
Nooit met mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten met wie ik allemaal DM
http://www.abcrestaurants.nlquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.abcrestaurants.nl
moet je maar eens rond kijken. Verschillende restaurants in een gebouw en dan onbeperkt eten
Velp ligt toch ook bij Arnhem?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]Paradijs.
Ik dacht alleen dat Velp bij Arnhem lag en niet in Noord-Brabant
Doet het ook hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]Paradijs.
Ik dacht alleen dat Velp bij Arnhem lag en niet in Noord-Brabant
Absoluut bij Arnhem, Zevenaar, etc.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er staat op die site Noord-Brabant
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef TienVingers het volgende:
Supersof bedankt voor het delen van dit fantastische restaurant ik ga al zeuren bij mijn ouders.
Ja omgquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
''ABC hanteert ons alom vertrouwde all-in concept. U betaalt bij binnenkomst een vaste prijs voor twee of drie uur onbeperkt eten en drinken, met uitzondering van alcoholische dranken. U krijgt een vaste tafel toegewezen en vanuit daar kunt u uw keuze maken uit de heerlijkheden van onze acht verschillende restaurants.''
Dus vis, steak, wok, bakkerij, ijs, pannenkoeken, salade's, sushi en soep
Wat een keuze![]()
Ik ben er nog nooit geweest, maar veel mensen die ik ken wel en die zeggen dat het echt heel erg vet isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef TienVingers het volgende:
Supersof bedankt voor het delen van dit fantastische restaurant ik ga al zeuren bij mijn ouders.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef nodig het volgende:
Oh wel N-brabant?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Velp_%28Noord-Brabant%29
Ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar veel mensen die ik ken wel en die zeggen dat het echt heel erg vet is![]()
Iets meer naar linksonder scrollen en daar ligt bij Grave nog een Velpquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scheel getekend. De pijl naar beneden, daaronder ligt Brabant.
De pijl naar boven - gelderland
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Heul wel, Google maar eens op Bosschelaan 11 dan kom je uit bij Velp onder Nijmegen
Pijl naar beneden is Duitsland hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scheel getekend. De pijl naar beneden, daaronder ligt Brabant.
De pijl naar boven - gelderland
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar alleen supersof en ik uitgenodigd zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Laat ik dan even mijn liedje delen die ik nu heb opstaan
A WOUND HEAL BUT IT NEVER DOESSSSquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
Ik denk dat nodig al kan raden welk lied ik nu luister
quote:
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef nodig het volgende:
Dat was de eerste zin als ik hem goed gehoord heb
these battle scaaaaaarsquote:
quote:
Jason Mrazquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:07 schreef nodig het volgende:
Dit liedje heb ik heul vaak gedraaid 4 jaar geledenMeezing nummer
![]()
Jaaa die is zo leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:07 schreef nodig het volgende:
Dit liedje heb ik heul vaak gedraaid 4 jaar geledenMeezing nummer
![]()
Niet echt hehehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa die is zo leuklucky met colby caillat is ook leuk
Kun je goed zingen?
Omg ja die komt igg op nummer 2 na Im Yoursquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa die is zo leuklucky met colby caillat is ook leuk
Kun je goed zingen?
sommige mensen zeggen wel dat ik er wat mee moet doenquote:
jaaaquote:
doequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige mensen zeggen wel dat ik er wat mee moet doen
Nee durf ik niet johquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige mensen zeggen wel dat ik er wat mee moet doen
Nee johquote:
Die is zooo leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef nodig het volgende:
Deze is ook leuk sof
Dat meisje dat daarna ook nog blijkt te kunnen zingen![]()
![]()
hahahahahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef nodig het volgende:
Deze is ook leuk sof
Dat meisje dat daarna ook nog blijkt te kunnen zingen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon overheen zettenheb ik ook gedaan toen ik ging optreden
nah ik hoef het ook niet per se ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klein beginnenVoor jezelf filmpjes maken, probeer eens een liedje en beluister het terug
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die is zooo leuk.
Dat stel is supercute
quote:
Ben jij artiest? Doe is snel youtube linkjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon overheen zettenheb ik ook gedaan toen ik ging optreden
hahaah jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:24 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]![]()
Je verwacht ook dat die vrouw totaal niet kan zingen omdat ze dat eerst niet wil maar dan blijkt dat ze allebei goed kunnen zingen
Nee johquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben jij artiest? Doe is snel youtube linkje
ahhh, heb je gezongen? Of instrument gespeeld oid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee johWas op school, we hadden voor SR 2012 een benefietconcert en toen heb ik opgetreden voor een mannetje of 200-300
verder niets hoor.
Gezongenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef nodig het volgende:
[..]
ahhh, heb je gezongen? Of instrument gespeeld oid?
Passenger - let her goquote:
Een wattes?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Passenger - let her go
Oh ja en nog Backstreet Boys - Incomplete en Bryan Adams - Heaven maar dat was beide voor ~30 man
Ahw wat danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
Ging ik naar de Albert Heijn. Word er meteen grapjes over mij gemaakt. Goeie oude collega's daar ook
omg hahahahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
jongetjes eventjes deze video wat meer views geven, hahahahaa 82 views in bijna 24 uur
samen maken we er 100 van
Vind je het heel erg als ik binnen 30 seconden weer weg klik?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
jongetjes eventjes deze video wat meer views geven, hahahahaa 82 views in bijna 24 uur
Dat is weinigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
ik vind deze echt grappig
credits naar nodig
Ik hoorde dat ik het best aardig deed, ik kreeg voor Heaven en Incomplete beide een 8 als examencijferquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:32 schreef nodig het volgende:
[..]In zo'n liedje komt je stem wel heel erg naar voren, moet je wel een aardige stem hebben
ik vind hem nog best okéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
zielig he
maar het is wel een hit in duitsland dus raar dat niemand de video kijkt.
lenzenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef badschaap het volgende:
jahoor weer een fucking lens kwijt. Ik doe da ding uit omdat hij niet lekekr zat, ik zie m in een bakje vallen, vervolgens helemaal nergens te vinde
Gewoon nieuwe pakken joh naar een paar maanden verlies je vanzelf weer een lens en heb je een setjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef badschaap het volgende:
jahoor weer een fucking lens kwijt. Ik doe da ding uit omdat hij niet lekekr zat, ik zie m in een bakje vallen, vervolgens helemaal nergens te vinde
Misschien moet je je lenzen in doen. Denk dat je hem dan wel vind.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef badschaap het volgende:
Ja ik ook maar hij is in nl nog niet uitgebracht, volgende weekquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ook maar hij is in nl nog niet uitgebracht, volgende week
word wel een hit denk ik want hij is door tjeerd oosterhuis (ja de zus van die schele) geproduceerd
Nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ik het best aardig deed, ik kreeg voor Heaven en Incomplete beide een 8 als examencijfer
Ik moest even flessen inleveren. Maar een paar flessen deden het niet. En toen kwam heel toevallig de manager aangelopen en die liep mij even.Tot ik op mijn schouder getikt werd en toen keek ik naar links maar die gene (mijn oude teamleider) was al door gelopenquote:
Haha vetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Ik haalde nooit hoge cijfers voor muziek dat was meer allerlei verschillende geluidsstijlen of hoe je die dingen noemt ontdekken en rammen op het keyboardExplosies enzo
Je weet wel hoe een trein werkt hoop ik?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest even flessen inleveren. Maar een paar flessen deden het niet. En toen kwam heel toevallig de manager aangelopen en die liep mij even.Tot ik op mijn schouder getikt werd en toen keek ik naar links maar die gene (mijn oude teamleider) was al door gelopenDus toen zei die manager; "Ja ik moest even deze mevrouw helpen die weet niet hoe de flessenautomaat werkt"
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet wel hoe een trein werkt hoop ik?
De docent vond het niet zo vet en het resultaat van ons stukje na die paar weken was dan bedroevend slechtquote:
Whehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:39 schreef nodig het volgende:
[..]
De docent vond het niet zo vet en het resultaat van ons stukje na die paar weken was dan bedroevend slecht
Nou succes danquote:
Ik snap em nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest even flessen inleveren. Maar een paar flessen deden het niet. En toen kwam heel toevallig de manager aangelopen en die liep mij even.Tot ik op mijn schouder getikt werd en toen keek ik naar links maar die gene (mijn oude teamleider) was al door gelopenDus toen zei die manager; "Ja ik moest even deze mevrouw helpen die weet niet hoe de flessenautomaat werkt"
pics van TVquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik snap em niet
Nu zijn we beiden even blond
Snap je die grap van als iemand op je linker schouder tikt en je om kijkt dat die gene ineens rechts van je is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik snap em niet
Nu zijn we beiden even blond
Dat is jouw naamquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tien vingers in de lucht kom op, kom op
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:TheBadTerrorist twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 03:18:06Finally gets visitors [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
komt mooi uit want nodig is al van mijquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef JRRY het volgende:
ik kan straks zeggen dat ik de helft van het aantal views heb van twee hele grote artiesten
Weet ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik had dat liedje in mijn hoofd toen ik mijn naam verzon
Ehm okequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Baron bikkel! Bij de baron word je baron bikkel als je in eentje een liedje zingt
morgen werken en de rest van de tijd werk ik thuisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
Wat gaat iedereen hier doen dit weekend?
En daarna
Nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
morgen werken en de rest van de tijd werk ik thuisEn jij?
en ik werk werk werkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Ik heb nog weinig plannen eigenlijk
Morgen niks, zondag niks, maandag niks
Waarschijnlijk hetzelfde als elk weekendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
En daarna
En dat isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als elk weekend
Leuk tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
en ik werk werk werk
Naja vanavond met een vriendin afgesproken
mijn usernaam zonder dat parkiet dan. onder het genot van een filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dat is
[..]
Leuk tochen mooi geld verdienen
Lolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn usernaam zonder dat parkiet dan. onder het genot van een film
Vanavond: koken, repetitie voor voorstelling van 8-10, slapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
En daarna
sof had je dat hipsternummer al geluisterd dat ik vanochtend gepost had?quote:
waar werk je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Vanavond: koken, repetitie voor voorstelling van 8-10, slapen
Morgen: hardlopen, werken van 10:00 - 18:30, 's avonds uit
zondag: huiswerk, werken van 13:00 - 20:00
Nee ik was van 7-13 werkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sof had je dat hipsternummer al geluisterd dat ik vanochtend gepost had?
JUST DON'T GIVE UPquote:
In een koffiezaak. Ik werk dan in 3 vestigingen, stand-alone (das meer café-achtig), bibliotheek, en universiteitsbibliotheek (die laatste 2 zijn meer een bar waar mensen dan afhalen).quote:
Is het een beetje afwisselend werk?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
In een koffiezaak. Ik werk dan in 3 vestigingen, stand-alone (das meer café-achtig), bibliotheek, en universiteitsbibliotheek (die laatste 2 zijn meer een bar waar mensen dan afhalen).
Het is enorm leuk werk! En ja, afwisselend. Het blijft gewoon horeca, kan ook niet anders. En ook de klanten die er komen zijn in de verschillende vestigingen heel verschillend, dat is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is het een beetje afwisselend werk?
Oké danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is enorm leuk werk! En ja, afwisselend. Het blijft gewoon horeca, kan ook niet anders. En ook de klanten die er komen zijn in de verschillende vestigingen heel verschillend, dat is ook wel leuk.
Ja lekker mee blèrenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
JUST DON'T GIVE UP
IIIIIII'M WORKING IT OUT
PLEASE DON'T GIVE IN
I WON'T LET YOU DOWN
oh wat een dramatisch emo nummer eigenlijk, maar stiekem vind ik m best leuk
Vakkenvuller of brood ofzo? Want brood is echt leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef msacras het volgende:
Ik ga in de vakantie ernaast bij de Albert Heijn werken. Lijkt me echt grafwerk, maarja, het verdient goed.En dan 's avonds nog een baan als serveerster erbij. Kom maar door met die moneyz
Postvoorbereider was ¤7/u ofzo, liever een beetje post voorbereiden dan voor ¤4/u door weer en wind post bezorgenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef msacras het volgende:
Ik ga in de vakantie ernaast bij de Albert Heijn werken. Lijkt me echt grafwerk, maarja, het verdient goed.En dan 's avonds nog een baan als serveerster erbij. Kom maar door met die moneyz
Ik denk dat het kassa wordt, maar ik hoop idd ook op brood ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Vakkenvuller of brood ofzo? Want brood is echt leuk
Wow nice, dat ga ik ook doen. 7 euro bruto of netto?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Postvoorbereider was ¤7/u ofzo, liever een beetje post voorbereiden dan voor ¤4/u door weer en wind post bezorgen
Brutoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow nice, dat ga ik ook doen. 7 euro bruto of netto?
Kassa lijkt me saaiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik denk dat het kassa wordt, maar ik hoop idd ook op brood ofzo.Nouja eerst maar eens gaan kijken of ze uberhaupt mensen nodig hebben. Moet je dan ook meteen op de andere vers-afdelingen of dat niet?
Ja. Eerst eens de baan zien te krijgen he, ze ging me aan de telefoon vragen of ik ww-uitkering hadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké klinkt chill. En jij bent 18 en krijgt 7 euro?
Kassa lijkt me verschrikkelijk. Maarja, geldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Kassa lijkt me saai
Ehm naja ik mocht gewoon gelijk op brood. En misschien dat ik nog deli erbij moet leren
Hahaha, goed bezig. Nja even opzoeken hoeveel ik dan verdien, hopelijk iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja. Eerst eens de baan zien te krijgen he, ze ging me aan de telefoon vragen of ik ww-uitkering had
wheeheh nee ik wil eigenlijk ook niet op deliquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Kassa lijkt me verschrikkelijk. Maarja, geld
Ah oké, ja brood lijkt me wel wat, maar ik wil absoluut niet op de vleesafdeling werken
Go msacrasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef msacras het volgende:
¤6,16quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahaha, goed bezig. Nja even opzoeken hoeveel ik dan verdien, hopelijk iets vergelijkbaars.
Dan moet je bij de Aldi gaan werken, daar hebben ze geen vleesafdeling of deli.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wheeheh nee ik wil eigenlijk ook niet op deli
per week?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Zag net huishoudelijke hulp staan, 2 - 15 uur, je mag het zelf inplannen, ¤8,50 p/u
Ik werk al bij brood bij de ahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet je bij de Aldi gaan werken, daar hebben ze geen vleesafdeling of deli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |