Direct ophangen slimpiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
Ik word net gebeld door een of andere gast die Engels praat en zegt dat hij van de Windows Customer Service is en dat mijn computer is gehackt
Morgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mogen mij helpen met de vraag of ik vanavond naar mn ouderlijk huis ga of morgen.
Ik moet nog flink wat aan school werken en wil vanavond hier hardlopen en heb al eten klaar en blabla dus dat wordt wel laat naar huis.
Aan de andere kant ben ik dan wel thuis (wel heel laat).
Of ik ga morgen ochtend pas, dan moet ik wel vroeg opstaan.
Ja ik heb hem ff aangehoord om daarna te concluderen dat het toch wel erg fake wasquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ff aangehoord om daarna te concluderen dat het toch wel erg fake was![]()
We are calling you from Amsterdam SirJa praat lekker Nederlands dan
hahaha, die mensen willen zelf jou computer hackenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
Ik word net gebeld door een of andere gast die Engels praat en zegt dat hij van de Windows Customer Service is en dat mijn computer is gehackt
ohjaa!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
awkward*
Ja denk het ook wel
Wat zou jij doen als je vriend dat flikte?
Danku dankuquote:
Sorry kan nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lees dit eens fok-it: R&P / genante situatie met schoonouders....
lachen gegarandeerd
Had hem getrolld! Heel langzaam je pc laten opstarten en dan vervolgens zeggen dat er geen start toets is omdat je een mac hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, die mensen willen zelf jou computer hacken
[..]
ohjaa!
Ik zou zeggen dat ie maar even zijn excuses aan moet komen bieden
Heb je even? Paint ik wat leuksquote:
Is goed, succes man!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry kan nietMoet zo naar een bezichtiging
![]()
Lees andere keer wel
Blijf praten en geef ze verkeerde nummers of doe alsof je van niks weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Wtf![]()
Heb al opgehangenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Blijf praten en geef ze verkeerde nummers of doe alsof je van niks weet
Ok, morgen it isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou ook morgen gaan. Anders moet je vanavond wel erg stressen lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |