Toch wel een uniek FOK! momentjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:32 schreef Bart het volgende:
Twee identieke reacties op de seconde gelijk, da's best mooi.
*pinkt traantje weg
Print het uit en hang het boven je bed.quote:
Je bent al te laat, is reeds afgelopen.quote:
Print het op een taart en hang die boven je bed.quote:
quote:
Intelligentie. Of het hoog of laag moet zijn mag je zelf bedenken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
Op basis waarvan worden mods uitgekozen ?
450 euro geven aan de crewquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
Op basis waarvan worden mods uitgekozen ?
Onz zo laag mogelihkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Intelligentie. Of het hoog of laag moet zijn mag je zelf bedenken.
Dan maak je toch nog een kansquote:
We hebben er toch een gevonden! Heet hem welkomquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Snap dan ook niet waarom ik niet gekozen ben. Lager dan mij kan toch bijna niet
Neeee.....komt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Succes HeaN, als dit je paintzooi maar niet in de weg gaat zitten
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:43 schreef jogy het volgende:
Volgens de De zoekfunctie is HeaN82 de reincarnatie van ONZ-jezus en moeten de normale stervelingen vereerd zijn als ze een slotje van hem krijgen.
Maar ok, iemand die kwaliteit prefereert boven kwantiteit zal altijd roemloos door het leven gaan in de gezellige beerput wat ONZ heet.
Welkom.
ik heb fopje ook al gedaan hoorquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had wie je was maar ik heb mezelf al twintig keer gegeseld als boetedoening.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |