quote:Da's toch heel moeilijk... De organisator mag natuurlijk zijn/haar muzieksmaak niet een TE grote stempel op het toernooi laten drukken. Het moet wel voor iedereen (de meeste mensen) leuk blijven. Jij en ik kunnen Britney wel helemaal niks vinden, maar er zijn vast genoeg anderen die daar anders over denken, bijvoorbeeld.
Op maandag 23 september 2002 10:56 schreef Grobbel het volgende:
Och, gewoon wat strenger selecteren...
quote:Onzin, Britney en J.Lo doen gewoon mee als ze genomineerd worden. Maar ik denk dus dat bij het zangeressen toernooi juist zonder tot het niveau van Bennie Neyman af te zakken al makkelijk 300 namen bedacht kunnen worden. Selectiecriteria is natuurlijk een mogelijkheid al hangt er dan wel (te) veel van mij af uiteindelijk... vandaar misschien een voorronde. Maar daar denk ik nog wel over, eerst een weekje of 2 a 3 dit toernooi met zangers.
Op maandag 23 september 2002 10:56 schreef Grobbel het volgende:[..]
Och, gewoon wat strenger selecteren... En momenteel zitten Benny Neyman en Lee Towers ook in het zangertoernooi, dus 256 nominaties bij elkaar krijgen was daarbij al redelijk lastig. Het zal wel meevallen in ieder geval. We kunnen per definitie alle typische top 40-acts (de Britney's en de J.Lo's) al weglaten lijkt me.
quote:Fiona Apple en Aimee Mann idem... En dan heb je geloof ik alle vrouwelijke solo-artiesten in mijn CD-collectie al wel weer gehad denk ik.
Op maandag 23 september 2002 11:02 schreef Jane het volgende:[..]
Andersom zou ik bijvoorbeeld Barbra Streisand er graag tussen zien staan en dan zou ik ook behoorlijk pissed zijn als zij niet mee mag doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 23-09-2002 11:10]
Misschien vooral omdat ik niet echt een liefhebster ben van veel zangeressen. Daarom zou ik graag degenen die ik wel goed vind er tussen willen zien.
Carole King Ben ook een grote fan van de stem van Karen Carpenter, maar dat is denk ik een probleem... Heeft denk ik alleen onder The Carpenters opgenomen, of zit ik er naast? En The Carpenters komen natuurlijk nergens in een band-toernooi...
Joni Mitchel
oops! doe ik het toch ![]()
Laat ik maar nogmaals pleiten door een duo-toernooi ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 23-09-2002 11:16]
quote:Wat is er mis met Bennie Neijman????
Op maandag 23 september 2002 11:03 schreef ranja het volgende:[..]
Onzin, Britney en J.Lo doen gewoon mee als ze genomineerd worden. Maar ik denk dus dat bij het zangeressen toernooi juist zonder tot het niveau van Bennie Neyman af te zakken al makkelijk 300 namen bedacht kunnen worden. Selectiecriteria is natuurlijk een mogelijkheid al hangt er dan wel (te) veel van mij af uiteindelijk... vandaar misschien een voorronde. Maar daar denk ik nog wel over, eerst een weekje of 2 a 3 dit toernooi met zangers.
Ik mis Arie Ribbens zelfs. De zingende baard
quote:Als niemand Britney noemt in de nominatie ronde zal ik dat ook niet doen en doet ze mooi niet mee
Op maandag 23 september 2002 11:06 schreef Grobbel het volgende:[..]
Fiona Apple en Aimee Mann idem... En dan heb je geloof ik alle vrouwelijke solo-artiesten in mijn CD-collectie al wel weer gehad denk ik.
Maar goed, het is aan ranja om te bepalen wie er wel en wie er niet in komt. Als hij denkt dat Britney met haar verbazingwekkende schrijfkunsten, haar artistieke gekreun en haar onnavolgbare gitaarsolo's in het toernooi hoort, dan ga gerust je gang. Ik stem er alleen niet op.
En we hadden de Billy Crawfords, de Aaron Carters en de Sasha's toch ook mooi uit het solo-zangertoernooi weten te houden.![]()
quote:Ik ben ook Carpenters liefhebber, met name vanwege haar stem, dus aan mij zal het niet liggen als ze niet ver komen. Maar dat duo-toernooi begint me wel steeds meer te bevallen.
Op maandag 23 september 2002 11:10 schreef Jane het volgende:
Ben ook een grote fan van de stem van Karen Carpenter, maar dat is denk ik een probleem... Heeft denk ik alleen onder The Carpenters opgenomen, of zit ik er naast? En The Carpenters komen natuurlijk nergens in een band-toernooi...
Laat ik maar nogmaals pleiten door een duo-toernooi
quote:* Britney nomineert *
Op maandag 23 september 2002 11:45 schreef ranja het volgende:[..]
Als niemand Britney noemt in de nominatie ronde zal ik dat ook niet doen en doet ze mooi niet mee
Maar ik vind niet dat je bij voorbaat al artiesten moet uitsluiten... die worden vanzelf weggestemd waarschijnlijk. Ok ik had nu iets (10 ofzo) teveel zangers dus heb ik wel een filter gelegd om op 256 te komen, maar als ik 600 namen krijg dan begin ik liever met 512 dan met 256, anders wordt mijn invloed wel erg groot. Overigens kan ik uit mijn muziek collectie makkelijk genoeg namen halen om een zangeressen toernooi te houden
Maar ik zal op m'n eigen nominaties ook een 'bekendheidsfilter' gaan leggen
maar Aimee Mann zal daar zeker bij zitten
quote:Duo-tournooi klinkt inderdaad best leuk. Ook neemt dan het aantal genomineerden voor bands lekker af.
Op maandag 23 september 2002 11:46 schreef ranja het volgende:[..]
Ik ben ook Carpenters liefhebber, met name vanwege haar stem, dus aan mij zal het niet liggen als ze niet ver komen. Maar dat duo-toernooi begint me wel steeds meer te bevallen.
quote:Precies!
Op maandag 23 september 2002 12:03 schreef dolle_hond het volgende:
Ook neemt dan het aantal genomineerden voor bands lekker af.
quote:Goed idee! Hepie en Hepie!
Op woensdag 25 september 2002 19:46 schreef Thelonious het volgende:
Mental note: Tol& Tol nomineren bij de duo's.
* Jane is bang dat ze haar eigen idee nu belachelijk aan het maken is, terwijl het toch zo'n goeie is
quote:Kan Mick Jagger& David Bowie dan als duo gelden omdat ze een hit hebben gehad en bijv. Mick Jagger& Peter Tosh ook?
Op woensdag 25 september 2002 20:41 schreef Jane het volgende:[..]
Goed idee! Hepie en Hepie!
* Jane is bang dat ze haar eigen idee nu belachelijk aan het maken is, terwijl het toch zo'n goeie is
quote:Tuurlijk!
Op woensdag 25 september 2002 21:47 schreef Thelonious het volgende:[..]
Kan Mick Jagger& David Bowie dan als duo gelden omdat ze een hit hebben gehad en bijv. Mick Jagger& Peter Tosh ook?
quote:Gij Beatlemannen fetisjist.
Op woensdag 25 september 2002 22:00 schreef Jane het volgende:[..]
Tuurlijk!
En Paul McCartney & Michael Jackson, Paul McCartney & Stevie Wonder...
Salt & Peppa.
quote:Da's toch een trio? (een band, dus).
Op woensdag 25 september 2002 22:03 schreef Seborik het volgende:
Salt & Peppa.
quote:Was dat zo?
Op woensdag 25 september 2002 22:05 schreef Zander het volgende:[..]
Da's toch een trio? (een band, dus).
Het waren toch twee vrouwen? Of heb ik weer een ander voor ogen?
quote:Thelonious begon...
Op woensdag 25 september 2002 22:03 schreef Seborik het volgende:
Gij Beatlemannen fetisjist.
quote:Ik dacht het ook...
Op woensdag 25 september 2002 22:06 schreef Seborik het volgende:
quote:Salt & Pepa wel, maar in de clips en op de plaat werden ze altijd vergezeld door DJ Spinderella (oei, mijn top 40 verleden komt weer omhoog zetten... snel mijn pillen nemen).
Op woensdag 25 september 2002 22:06 schreef Seborik het volgende:
quote:Frans Bauer & Marianne Weber?
Op woensdag 25 september 2002 22:00 schreef Zander het volgende:
Ik zie het al, laten we maar als norm hanteren dat het duo toch minstens een complete langspeler moet hebben uitgebracht..
quote:Én moet getuigen van enige vorm van smaak.
Op woensdag 25 september 2002 22:12 schreef dwerg het volgende:[..]
Frans Bauer & Marianne Weber?
quote:Aha, nu begrijp ik het begin van Let's Talk About Sex ook wat beter ('Spinderella....').
Op woensdag 25 september 2002 22:07 schreef Zander het volgende:
Salt & Pepa wel, maar in de clips en op de plaat werden ze altijd vergezeld door DJ Spinderella
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |