Misschien kan de AIVD het navragen bij hun vriendjes van de NSAquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Maar MS doet nou niet echt z'n best om met een goed weerwoord te komen.. Zeker nu EA heeft aangegeven niet achter deze vorm van DRM te zitten (volgens hun dan)
Oh kan best maar het was 720pquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Had de nieuwe occulus rift niet één 1080p scherm? Meen ergens gelezen te hebben dat elk oog 960x1080 had
1 1080 scherm die dan in het midden stuk gescheiden wordt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Had de nieuwe occulus rift niet één 1080p scherm? Meen ergens gelezen te hebben dat elk oog 960x1080 had
Amen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Het wordt met de dag grappigeralleen jammer dat mensen ook kinderachtiger worden.
Ziet er erg nice uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:08 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)s-on-met-de-ps4.html
Killzone
Lijkt ook iets minder 'generiek' te worden dan de eerdere delen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Ziet er erg nice uit.
Sowieso effe de ps4 kopen als ie uitkomt.
Xcom is een hele toffe gamequote:
Xcom wil je wel spelen hoorquote:
quote:
X-Com is tof iddquote:
Ik had stiekem gehoopt op Move support bij deze game.. Maar helaasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
X-Com is tof idd
Gewoon weer lekkere ouderwetse gameplay , heerlijk.
Al vind ik hem op de pc 10x lekkerder spelen , dit soort spellen hoor je ook te spelen op de pc , maar goed , bij gebrek aan beter dan maar
X-com was idd heel tof al had er wel meer shit om uit te vinden en te maken in mogen zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
X-Com is tof idd
Gewoon weer lekkere ouderwetse gameplay , heerlijk.
Al vind ik hem op de pc 10x lekkerder spelen , dit soort spellen hoor je ook te spelen op de pc , maar goed , bij gebrek aan beter dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |